Monday, September 6, 2010

LAMAN WEB BARU...DAP !


3 comments:

sumbangidea said...

parti komponen bn buat apa?umno je yang bagai nak rak..pasni minta dato najib masukkan pendaftaran pengundi sbg salah satu KPI, jawatan menteri dan timbalan bukan lagi berdasarkan nisbah parti yang ada tapi berdasarkan berapa banyak jumlah undi didaftarkan. contoh, kalau MCA na jawatan dalam kabinet ditambah, maka prestasi perlu dilihat dalam jumlah pendaftaran pengundi yang dilakukan. kalau tak, parti komponen jadi penumpang je la

Melayu Pasir Gudang said...

Bagi orang yang mahu berfikir inilah UMNO bukan sahaja menolong orang melayu tapi tidak lupa juga bangsa lain seperti dalam perlembagaan UMNO itu sendiri, jadi apa yang parti pembangkang dok sibuk kata UMNO nie perkauman, kalau UMNO tak tolong orang cina dan india yang miskin tu mampos tak makan mereka, mana boleh harap MCA dan MIC mereka semua nie wayang saja. Duduk kerusi palimen dan DUN atas ehsan orang melayu , itu sebab aku jaki sangat kalau MCA dan MIC melalak tak tentu pasal mintak yang bukan-bukan.

Anonymous said...

anon; 4:00..
bukan mca dan gerakan tak buat keje..pengundi baru yang tak mahu pegi kat mca dan gerakan untuk mendaftar sebagai pengundi baru..

disini kita dah nampak apa yang akan berlaku pru13 nanti...

aku percaya pakatan rakyat akan dapat 90% undi cina...