Friday, September 3, 2010

SAH : PAS MELACUR AGAMA DEMI UNDI !

pas taknak buat hudud. dah itu je aku nak komen. apa yang pasti tembelang pembohongan pas melacorkan kesucian islam telah dibongkar.

jadi fikirkan semula kredibiti pas. malas nak cerita banyak. kamu boleh menilai sendiri. apa yang penting, MENOLAK PAS PADA PRU KE 13 NANTI BERERTI KITA TELAH MENYELAMATKAN ISLAM !

19 comments:

Anonymous said...

Selama 50 tahun PAS kafirkan UMNO kerana Hudud. Maka Allah itu maha kuasa, didunia lagi sudah ditunjukan hukum kafir itu sudah berbalik kena batang hidung sendiri. Itu sebabnya kalau hendak menegakkan hukum Allah mestilah ikhlas kerana Allah dan bukan kerana undi, jawatan PM, dan politik.

Anonymous said...

YAAA ..saya sokong kenyataan di atas. Renungkan sendiri apa yang telah terbukti dan tuhan Maha Kaya akan tunjukkan apa yang sebenarnya tersirat di sebalik perjuangan PAS..sekiranya duduk berbincang dengan sesam sauadar sesama bangsa dikatakan haram..itulah fatwa wali selipar untuk kepentingan politik rakyat susah nak cari makan akan tetapi nik azizi boleh beli kek baerharga RM3000 untuk kenyangkan perutnya...tepuk dada tanay sendiri..TAKBIRR ALLAHU AKBARR pas dah SESAT. AKU ISTIHAR BERSAM RAKAN YANG LAIN PAS..

Anonymous said...

Sebenarnya PAS bukan parti Isle..tetapi hanya parti kenegerian je..97% org kelate diluar negeri kelate adalah yang menyokong dan simpati pada PAS..tak jadi hudud pun org PAS bingai tetap sokong PAS kerana semangat kenegerian..

PAS itu bingai
Yang bingai memang orang PAS

Anonymous said...

I like the slogan bro. 'Menolak PAS pada PRU 13 nanti bererti kita telah menyelamatkan ISLAM.' Patut sebarkan slogan ni untuk kegunaan umum.

Selamat berjaya.

Arif Omar said...

agama hanya pengemas serban dan jubah mereka aje. dalamnya penuh dengan syaitan yang direjam

gwkolonel said...

Blog sedara dilink oleh

http://airmata-darah-keringat.blogspot.com/


Dan sewajarnya jugalah kerajaan menukar status Datuk Seri Hishamuddin dari Menteri KDN ke jawatan lain yang lebih sesuai dengan perwatakannya yang agak lembut dan bersopan..mungkin juga beliau lebih sesuai menjadi Menteri Pembangunan Wanita, Keluarga dan Masyarakat.

Anonymous said...

pas di dalam pakatan yg dia adalah minoriti. mana mungkin PKR dan DAP mendengar atau mengikut Pas. sedarlah! ini semua politik duniawi.
jgn kita tunduk kpd telunjuk DAP keparat!

Anonymous said...

parti islam yg tolak hudud. 50thn buang masa. buang tenaga. buang semuanya. satu perjuangan yg sia2.

art.

Anonymous said...

ohhhhhh....ku fikirkan unta rupanya selama ini bikin auta...

Sesama agama dok ligat di gelembong,org lain pulak asyik di lambung-lambung.baru ku tahu ini sikap sebenar si pembohong.

HamPas betul...

by aramak

kingnek said...

ini memang semua dah boleh agak dah, aku semenjak DAP dan PAS buat Pakatan Haram aje aku dah musykil, macam manalah mereka nak buat hudud sedangkan DAP ni sekular

Mula dari tu, aku mula hentam PAS kerana sudah melupakan prinsip mereka . . hanya penyokong buta PAS aje masih tak sedar!

ASRUL EFENDI BIN HASSAN said...

apa beza pas dan umno sekarang???habis tokoh2 umno yang terdahulu yang telah pulang ke rahmatullah dicaci di hina kerana umno kafir mengekalkan perlembagaan penjajah...pernyataan ini membuktikan umno tidak terpesong selama ini...umno lah penegak syiar islam selama ini...pas pelingkup islam..pelacur agama

Learn Touch Typing said...

makin tua sepatutnya makin berisi , ni idak makin tua makin betul2 nyayok..
Harap2 yang tak sedar lagi tu sedarlah cepat sebelum terlambat...

Anonymous said...

aku heran la dgn org2 yg sokong pas konon2 nk tegakkan islam.. ape dieorg bute? tuli? bebal? terang lg bersuluh.. NAjis punye statement pon makin merapu. keluarkan fatwa ikut suke. dulu kafir kan umno sbb tolak hudud, sbb org umno pkai kot. la nih, org pas lg teruk. kilang arak kt selangor xtutup pon. khalid gereja xtakut ke kesan pd masyarakat? duit arak msuk dlm duit negeri? aku tau la aku org shah alam.. kalo ade org blh jwb. mslhnye, ape yg hamPAS tuduh umno tu, dieorg buat jugak. mkne nye 2 x5.. betul x? sbb tu la jd hamPAS 4 all. tlg la tukar name dr PAS kpd name party lain. sbb party islam tu dah xrelevant lg.

akupedulikhape said...

pas....kaki putar belit...asalkan semua nya baepaksi kepada mereka,semuanya halal...bodoh...aku pon xpaham kenapa taksib sgt pengikut2 pas nih..xnmpak lagi ke?

p/s-GAP tlg linkkan blog aku ye...tq

hangkedee said...

PAS-terjemahan Parti aslam semalaysia.Kenapa tak PIS-parti islam semalaysia?baru betul.Mereka kena tukar kepada PIS bukan PAS.Sebab ini perkara yang paling paling kecil pun tak boleh selesai macam mana nak jadi PM@ ketua nak kontrol cina kafir harbi!!!!Jadi hamba abdi kafir harbi buat masa sekarang bolehlah.Tak mungkin satu hari nanti Pas bertukar nama ke DAKAPIR!!!!

Anonymous said...

lebih baik aku pangkah pas..dari umno...

parti perompak ini membuat akau semakin meluat..

Anonymous said...

Anonymous-ngkola org yg tlh gelap atinya mkn duit haram dr BN sehingga tak dpt bezakan yg elok dgn yg tidak..pergila bertaubat sementara pintu taubat msh lg terbuka...

Anonymous said...

salam,
xde makne pun menegakkan sesiapa,
di ujung pengakhirannye tetap sama,
dicaci sebangsa,
dijulang sebangsa,
dicaci seagama,
dijulang seagama,
Ingatlah perbuatan sebesar zarah xkan khilaf dihisab.

Tai said...

Itulah Pas. Dulu dia kata Umno kapiak. la ni, dia lagi kapiak. Bagi orang bukan islam masuk mesjid. Paih tu bagi ceramah, siap tak pakai tudung, tak taulah haidkah dak masa tu. Ni apa cerita ni? Nikah islam ajak? Awat Pas jadi lagu tu? pasai dia suka nak kapiakkan orang ni, kapiakkan orang tu. Dia ingat, dia tu bagoih sangat. haram seduit pun tak terguna.