Wednesday, September 1, 2010

UTUSAN MALAYSIA SAIKO KELUARGA PUAKA

utusan malaysia akhbar paling dibenci keluarga puaka. keluarga puaka yang merangkumi anwar dan nurul izah. betapa bencinya keluarga puaka ini terhadap keberanian utusan malaysia memang tak dapat dibendung.

hari ini dek kerana kebencian melampau keluarga puaka terhadap utusan, nurul izah mahu menerbitkan akhbar utusan rakyat. alasannya, mahu mengimbangi pengaruh akhbar utusan malaysia....

nurul izah nak tuduh apa pun tuduhlah. aku tahu nun jauh di hatinya ternyata akhbar utusan malaysia berjaya saiko kepala otak keluarga puaka ni !.

huhu..memang anwar sejak kebelakangan ini panas hati dengan utusan malaysia ! aku pandang dari sudut bloger. kami takde etika kewartawanan,tulisan datang dari lubuk hati. pakatan kami ganyang dan pimpinan negara kami tegur.

mesej dan berita yang kerap diutarakan oleh bloger sejak kebelakangan ini selalu masuk dalam cetakan arus perdana. inilah kerjasama yang sangat kami hargai. tulisan dari alam siber dizahirkan dalam bentuk print out yang luas pasarannya.

terimakasih utusan,berita harian,tv3,rtm dll.. insyaallah sikit masa lagi akan ada banyak lagi cerita panas keluar untuk kita sama-sama saiko kepala otak bapak peliwat negara,anwar ibrahim !

12 comments:

ISAC said...

Mmmm... Takut jugak rupa-rupanya....

pacat said...

awat tak buh nama UTUSAN PUAKA!!! kan lebih menarik dan gempak... maklum la bab2 misteri dan pelik leh dimuatkan dalam akhbar PKR tu!!!...

Anonymous said...

GAP;
Mintak2 lah jangan
Utusan Rakyat nih nanti
jadik Utusan Liwat atau Utusan Lewat.

Baik jadik Utusan Karipap!

fan said...

tahniah Utusan Malaysia..sekarang semakin berani dan tak takut kena saman..apa erti perjuangan kalau takut di saman..selagi ulasan betul bagi la tajuk sesensasi mungkin..biar panas berapi bontot keluarga puaka dengan suku sakat dia..hahaha!!!

hilbert said...

Salam Merdeka GAP,

keluarga puaka,,,hehe...keluarga 69 ;-))

inilah bro, bila suara keadilan digantung penerbitanya, nak buat akhbar baru lagi lah nampaknya anak beranak ni.

tak cukup menjatuhkan maruah negara sendiri diluar negara orang, dalam negara masih giat nak menyemai rasa benci rakyat terhadap BN...

Tak sudah2 lagi mereka ni...

Anonymous said...

Memang keluarga pelik ini kaki pembohong dlm dunia.dia kata beribu org sambut dia dilimbang sarawak,mana ada!makin lama makin byk malaun nie berbohong.bulan puasa pun mahu bohong lg.bole digelar bapak pembohong malaun ini.

SBK Motoworks said...

GAP

Bagus. Memang dah lama saya sarankan kerjasama antara bloggers dan media perdana untuk mematikan serangan PR nie. Blog bongkar, media perdana papar. Bukan mudah untuk melawan taktik kaki kelentong (Anwar) nie. Apatah lagi disokong kuat dgn DAP. Ditambah pula dgn si penghapus dosa dan pakar halal/haram bagi PKR & DAP, siapa lagi kalau bukan Nik Aziz.

Perlu ada strategi. Saya cadang kan perlu ada satu blog khas untuk melawan apa saja yg dipaparkan oleh akhbar dan media PR. Daily monitor akhbar diorang dan kena jelaskan & lawan apa sahaja yg akhbar2 PR katakan.

Anonymous said...

Kesian keluarga puaka ni...memang langsung tak berbakti kepada negara..

Teruskan UTUSAN MELAYU!

usin said...

bILA nAK kUAR uTUSAN kEPARAT nIH!!! aKU nAK bORONG sUME... hAhAhA.... pAS tU aKU bAKAR sUME sKALI dLM sTADIUM... bAKAR! bAKAR! bAKAR! kASI pANAS bONTOT aNU-WAR... dASAR pUAKA!!!!

Unknown said...

Kerajaan tdk perlu tunaikan permintaan PKR minta diwujudkan Utusan Rakyat !

Untuk apa ? bukankah mereka sekian lama mendendangkan ungkapan tidak percaya pada kerajaan , bukankah mereka sekian lama mengatakan kerajaan zalim ?

Untuk apa memberi ruang kepada mereka untuk menyemai kebencian dan fitnah membuta tuli ? untuk apa memberi peluang kepada mereka mengukuhkan diri dengan pembohongan dan menyemai kehancuran ?

Cukuplah suara keadilan sebagai pengajaran , cukuplah HarakaH sebagai iktibar ..

kerajaan tdk perlu layan permintaan setan !

Anonymous said...

ramai betul hantu puaka kat sini...

Anonymous said...

Teruskan utusan jangan gentar lagi untuk berjuang untuk org melayu dulu utusan bersendirian untuk menyerang laknat laknat ni tapi sekarang para blogger telah mahu berkerjasama dengan utusan untuk menyerang keluaraga puaka ni diharap biar sampai ke PRU 13 serangggggg.