Monday, October 4, 2010

ADEGAN SODOM MENYODOM !


politik baru pkr ? kah kah kah. KLIK SINI

3 comments:

Mordecai Kucai said...

Ini menunjukkan anasir anasir Bendera sudah menyelinap kedalam PKR.

Mungkin Nurul Izzah semasa pergi ke Indonesia merasa kagum dengan semangat Bendera dalam menyampaikan hasrat mereka. Apatah lagi telah dengan jayanya melancarkan tahi ke angkasa! Ayo! kita harus berani!

Oleh itu Nurul Izzah telah menghantar mereka ke ceruk rantau PKR untuk melatih ahli PKR. Hasilnya di minta buktikan semasa mesyuarat cawangan atau Bahagian.

Melihat dari apa yang berlaku apa yang di buat oleh Bendera amat memuaskan. Alhamdullilah PKR berjaya menjadi orang Malaysia yang wujud 100 tahun dulu!

Mengenai pembalingan najis pula itu adalah unsur keramat dalam perjuangan Bendera. Ini telah di kenal pasti akan hanya di tunjukkan khas pada mesyuarat Agong PKR.

Ahli ahli PKR yang hadir nanti di minta menahan berak selama 3 hari. Semangat mereka telah di api apikan dengan satu ucapan berteraskan motivasi: Kalau Saiful boleh tahan 3 hari mengapa kita tidak! Buktikan kemampuan kita!

Dengan cara itu taik yang kau kau dapat di sediakan. Mengenai bungkus makanan yang di gunakan untuk penyetoran taik itu telah di taja oleh Bendera.

Anonymous said...

Saifuddin dipercayai mewakili cabang PKR mana pulak...bila nak buat mesyuarat cabang...dengar kata dia ahli PAS memang confuse...tuduh orang lain buat kerja haru biru kan mesyuarat cabamg PKR....yang aku nampak Saifuddin pun tak tau dia parti mana..lagi haru biru...confuse...confuse...

Anonymous said...

ALJUBURI
Ini semua adalah fitnah jahat UMNO untuk memburukan pati PKR, kami pengikot gay tua dengan ini menafikan sekera-keras nya insiden-insiden tersebut, kami adalah peace loving person, tak sker gado2 , tumbok2 nie semuatakder dalam kamus kami, kami semua lembut-lembut banggg!!!