Sunday, October 3, 2010

PKR SABAK BERNAM BALING KERUSI.


tahniah ustaz badrol amin. ini akhlak pengikut ustaz ke ? demokrasi baling kerusi...

tadi aku borak dengan orang ugama..jika pemimpinnya mempunyai niat jahat cuba merosakkan akidah umat islam, dengan izin ALLAH parti sebegini akan ketemui kehancurannya tak lama lagi..

entahlah..aku orang biasa. yang membaca blog ini juga orang biasa-bisa sahaja. tapi hati kita mempunyai satu semangat juang yang tinggi untuk terus mempertahankan maruah islam/melayu daripada terus dilacorkan oleh pakatan.

alhamdulillah, berkat doa dan kerisauan hati kita tentang cara mereka memperlacorkan islam akhirnya dimakbulkan ALLAH SWT.. pkr semakin hancur,kita wajib teruskan serangan !!!

19 comments:

Anonymous said...

GAP,

Saya percaya, perjuangan suci seperti mempertahankan KETINGGIAN ISLAM di negara kita, dan mempertahankan KUASA MELAYU yang telah mendokong Islam, akan terus mendapat pertolongan Allah swt.

Selain dari berbagai-bagai usaha kita di dalam mempertahankan agama, bangsa dan negara, kita wajar juga sentiasa berdoa untuk mendapat pertolongan dari YANG MAHA BERKUASA, Allah swt.

Saya menyokong pandangan GAP bahawa KECELARUAN dan KEKECOHAN yang berlaku di dalam MATC PKR merupakan pertanda PERTOLONGAN ALLAH swt kepada perjuangan Melayu/Islam.

Akhirnya KEBENARAN akan mengalahkan KEBATILAN. Allah Akbar!!!

Warisan Tanah Melayu Kita
(http://warisantmk.wordpress.com/)

Anonymous said...

aku memang harap sangat parti pakatan kencing rakyat ni berkubur cepat.rakyat selangor makin melarat dengan kebodohan mereka. hanya kroni2 mereka je yang senang. orang2 kampong abis semua dibodohkan. kau mampos lah cepat azmin ali!!!

panglima hitam said...

Lebih 1000 ahli yg hadir termasuk PENGUNDI-PENGUNDU HANTU. Semasa mesy berjln, dewan kosong..HANTU-HANTU TAK BERANI MASUK DEWAN. Majoriti 'ahli' hadir adalah kaum India..estet mari, Hutan Melintang mari, Tlk Intan pun ada mari. Bila bergaduh, MELAYU DGN MELAYU, INDIA JADI BATU API..apa nak jadi dgn Melayu PKR?..Berebut kuasa bkn krn apa..KRN KONONNYA SIAPA JADI KETUA CHABANG AKAN JADI CALON AHLI PARLIMEN WAKIL PKR PD PRU 13 (P092 PKR, N01 & N02 PAS)..sanggup korbankan separti & sebangsa krn kuasa..INSAFLAH WAHAI BANGSAKU

panglima hitam said...

Ada logiknya bila dibisik-bisikkan oleh AJK Chabang semasa minum pagi bersama bhw DAP & PAS MMG SOKONG SALAH SATU CALON YG TAK LULUS SRP UTK TUMBANGKAN USTAZ BAHALOL AMIN (gelaran org PKR sendiri)..krn bila Ustaz BA ni klh ada advantage pd PAS & DAP.1) Oleh sbb calon Ketua yg menang tak lulus SRP, takkan boleh jadi calon AP PRU13..jadi ada peluang utk PAS & DAP melobi. Tmbh di S'gor SAHAK GOBEK adalah kuda tonggang DAP..Inilah rakan dlm Pakatan Rakyat, pepat di luar rencong di dalam..

Anonymous said...

tak yah serang....mereka pun dah semakin hancurrr...!

Anonymous said...

Ni orang luar yg baling kerusi bukan ahli pkr! - mcm sial je alasan..

Anonymous said...

GAP silap!!!

PKR bukan buat mesyuarat tapi SUKANEKA!

Anonymous said...

Salam GAP;

Allah Ta'ala bayar cash la nih! Ini baru perebutan kerusi cabang & ranting, kalu perebutan kerusi dahan atau batang,harus puok2 nih bertikaman depan belakang kalu tak pun berbunuhan.

Kalu perebutan kerusi kabinet lak, harus bengong2 nih berperang dunia ke 3 agaknya. Hancuslah satu dunia nih!

Hak ahak ahak!

Esperalzi said...

Ustad BAHLOL AMIN. Pengikut2 dia pun bahlol macam dia, apa yg ustad bahlol ni ajar, pengikut2 bahlol dia pula asyik AMIN.

Ustad Bahlol Amin ni suka buat fitnah, termasuk buat fitnah terhadap Mufti seperti Datuk Harussani. Dia juga minta Saiful Azlan kemukakan 4 saksi yg benar2 nampak zakar AnWAR Ibrahim masuk ke dalam lubang tandas Saiful sebelum Saiful boleh TUDUH AnWAR liwat dia. Tapi saiful adalah seorang PENGADU dan MANGSA yg, bukan SAKSI.

Kalau lah logik Ustad Bahlol Amin dipakai, semua terogol (mangsa rogol) tak akan dapat keadilan dan semua perogol akan terlepas dari hukuman kerana terogoltak akan dapat empat saksi yg benar2 nampak dia dirogol.

Perogol akan gelak ketika merogol sambil menyanyi: Ye! Ye! aku tengah rogol ko! Ye! Ye! Ko kena cari 4 saksi sebelum boleh tangkap aku! Ye! Ye! Padan muka ko tengah kena rogol dengan aku! Ye! Ye! Ye! Ye!Padan muka ko dilahirkan berpuki, kalo tak aku pun tak boleh rogol ko!Ye! Ye!

Kadang2 aku pun pikir, kalaulah bini atau anak pompuan atau anak jantan Bahlol Amin ini dirogol atau diliwat, apakah Ustad bahlol ni tunggu dapat 4 saksi baru nak perjuangkan keadilan utk anak2 dia sendiri? Atau dia akan reort kat polis yg dia dan parti pembangkang dia selalu tuduh sebagai polis UMNO?

Anonymous said...

Allah itu maha adil nah sekarang parti PKR sendiri yg hancur kerana apa kerana ketua nya tidak bersih hati nya dalam mentabir parti nya lepas ni pas akan hancur pula kerana dah banyak sangat menguris hati org islam dan melayu kerana pas membawa lambang islam tapi parti ini menghina islam dan membuat perkara yg dilarang olih allah.

Ular Menyusur Akar said...

Gambar 1 tak best. Gambar 2 real. Kalau sangkut sebijik kat kepala pompuan tu, ada nyaya jadinya.
Kenapa perkara saperti ini tidak dapat di jangka oleh parti. Kalau ganguan orang luar berlaku di satu atau dua tempat bolehlah juga di terima. Kalau dah macam begini banyak tempat orang luar boleh tembus, memang bodoh parti tu. Kalau memerintah, tak selamat negara.
Ayuuuuuuuh, kita hayun lagi kerusi.

agbr47: Dah aku kata jangan nak tujuk pandai........

Anonymous said...

Kita tunggu penjelkasan Saifuddin nasution..Dia ada bukti orang luar ganggu proses pemilihan cabang PKR! Siapa agaknya..last-last sekali ada HANTU... PKR terimalah hakikat sebenar. jangan nak berdolak dalih..

Mat Jeng said...

kalau UMNO macam tu, pastinya pelbagai fatwa dikeluarkan oleh PAS. Bila berlaku pada PKR, PAS buat don,t know je! Kalau komen nanti penyokong PAS dalam PKR akan lari.. begitulah perangai orang PAS. Mana ada dia orang komen pasal ajaran sesat, keganasan, mat rempit, penyeludup di sempadan, penyeludup minyak subsidi dan banyak lagi.. Tak dengar pun dalam ceramah-ceramah mereka di surau-surau atau masjid.. sebab ramai penyokong mereka dalam kumpulan ini..kalau sentuh penyokong lari..jadi mereka biarlah kerajaan dengan polis bertungkus lumus menangani hal itu..penyokong mereka itu akan berterusan anti polis, anti kerajaan.. mereka cuci tangan dalam hal ini. Mereka mendapat kredit politik! Sepatutnya mereka perlu berdakwah untuk kumpulan ini..nak tunggu mereka tadbir Malaysia..Malanglah... Dia orang hanya tahu hentam kerajaan sahaja..yang mungkar di sekeliling, biarkan saja..hilang undi nanti.. POLITIK PAS!

Anonymous said...

nama pun berebut kerusi ! kerusi ketua cabang ...maka tak salah puak2 PKR ni main baling2 kerusi , orang berebut kerusi kenalah main tarik2 dan baling2 .. rebut kerusi katakan !!

nampaknya ust Bahalol Amin kena cermin diri , sebelum ini dia paling sombong dan takabur menghukum orang lain , mufti malam sultan semua dicacinya ! sekarang cacian itu kembali pada dirinya !

orang Selangor gila sangat sokong si Bahalol Amin ni apasal ? dia tu bukan orang selangor pun , AbahalolAmin tu orang Sabah ! asal usulnya pendatang haram dari Sulawesi ..umur 10 tahun dibawa masuk Sabah oleh keluarganya yang berhijrah ,

kalau hebat sangat kenapa tak bertanding sebagai ketua cabang PKR Tawau ?? kenapa menunjuk lagi di Selangor ?

pada Bahalol Amin , balik sabahlah kalau berani !

si Bahalol Amin tu , sedar2lah diri tu sikit ..menasihatkan orang bukan main , diri sendiri dan penyokong terdekatnya tak terdidik !

panglima hitam said...

Setuju bhw Allah SWT tlh mula tunjukkan kebejatan, kelemahan & kebodohan PKR.. Sblm ini pemimpin2 PKR - Nur Izzah alNepotisme, Fuziah alMulutPantatAyam, Saifuddin AlKakiFitnah etc beria-ia kata - INILAH CONTOH PILIHANRAYA SEBENAR, PALING BERSIH, PALING DEMOKRASI & PERLU DICONTOHI OLEH PARTI2 LAIN (UMNO LAH TU)..SEMUA AHLI BERHAK MENGUNDI. So, nak tunjuk hebat lantiklah MyDemocracy Watch utk memantau & menilai..HEBAT SGTLAH KONONNYA..Bila je mesy pemilihan mula..semua org gelakkan PKR, termasuk DAP & PAS.Haru biru, gangsterism, penipuan, pengundi hantu..SEGALA MACAM KEBODOHAN & KEBEJATAN SEBENAR DIPERLIHATKAN ALLAH..tukang Watch pun lari..malu. Kita tunggu episod seterusnya..SAMA ADA ADA BYK CHABANG MESY & PEMILIHAN SEMULA, ATAU KUASA VITO ANWAR ALJUBURI & AZMIN ALDAYUSI AKAN MENGATASI SEMUANYA..kali ini agaknya akan ada yg mati..

panglima hitam said...

Pilihanraya Kecil DUN Galas akan dtg PKR lebih baik menyorok..sorok muka dlm kain..jgn dtg menyibuk di sana..jgn nak tunjuk lagak & pandai..MALU..MALU. Kalau PKR menyibuk juga mmg semua org akan gelakkan PKR..org Asli pun akan gelakkan..KERANA PARTI BODOH,PENIPU, BEBAL, TAKDE STANDARD, GANGSTER nak tunjuk pandai..PARTI SENDIRI PUN HARU BIRU, jgn ada hati nak tolong PAS..Lagi satu tak payah nak komen2 SPR mcm sllu - pengundi hantulah, manipulasi pengundilah, kertas undi tak betul dan mcm2..mcm hebat sgt..MALU..MALU..BETUL2 MCM AYAM JANTAN KOKOK BERDERAI, EKOR PENUH BERGELUMANG TAHI..jika PKR dtg, kita gelakkan, kita booooooooooo dia.

Anonymous said...

ha ha ha......esperalzi......ko buat lawak jugak....

kalau 4 org tengok rogol......tu gangbang bro....he he he...

biar jela ustaz nyanyuk ni....kita jgn ikut nyanyuk sudah la....

tukar je nama dia...ustaz gangbang......sedap jugak

-anti jubur-

mo said...

Sebab ini blog anti pkr, harus hentam pkr, hancur , lebur , di mana pendokong umno bn, semantara pr, akan kata umno bn semakin pupus pengaruh, g13 akan tersungkur. Inilah politik melayu, tak guna otak, tak berfikir waras, beremosi, blog ini lansung tidak berertika, namun oleh bersebab demokrasi di bolehkan. hancur lebur umno bn, pr. Rakyat akan menentu ge 13. Sorrylah brother blog u ini hebat, mungkin masih pengecut, komen masih di tapis, tengok keluar tak komen hamba ini. tq

panglima hitam said...

Mo : Lu cakap apa ma?..Aku tak faham. Ini blog GAP, mestilah dedahkan keburukan, kejahatan, kelemahan PKR etc..Lu mentol terbakar apasal?..Mmg PKR parti yg amat teruk..mesy & nak pilih pemimpin Chabang pun sampai huru hara - tipu kertas undi, pengundi hantu, gangster etc. Bergaduh, baling & pecah kerusi dll, sampai masuk hospital, repot polis etc..EXCO pun tumbuk terajang org, Ahli Majlis pun belasah org..awat teruk sgt ni..Parti lain mesy & pilih pemimpin elok baik je. Lagi satu apasal mesy dewan kosong, keputusan dpt tahu subuh..pukul 3,4 pagi..hahaha..mmg teruklah PKR. Itu pun lu mau sokong..lagi marah sama blog GAP.Lu mari PRK Galas, sure kena booooooo..kena ketawakan.