Wednesday, October 13, 2010

ANAK PUAKA SEHATI BERDANSA

5 comments:

Esperalzi said...

Sebijik macam perangai bapak dia yg suka bergencok di khalayak ramai. Tapi bapak dia tu jantan.Dia pulak betina, menari di khalayak, dengan jantan bukan muhrim pulak tu..

Ni lah perangai Melayu Liberal. Kalau mereka kuasai Malaysia, bercambah2 lah nanti kelab2 joget utk jantan2 tua kepala botak perut buncit yg telornya dah gayut, kelab2 gay jantan gila batang, kelab2 lesbian betina gila po'en dan pekpek, kelab2 bapok kila tadah bontot ,kelab2 mami tua yg ketagih pucuk muda yg sedang menegang, dll...

Nama saja pakai tudung, lebih baik toksah pakai langsung. Pompuan2 macam Nurul Ijjah ni sekutu PAS, tp penganut2 sesat PAS dan pemimpin mereka tak berani tegur pompuan2 sekutu mereka macam Nurul Ijjah ni, yg mereka asyik tegur ialah pompuan2 UMNO..

Anonymous said...

Bro, kalau nak merepek pun agak-agak la weh....ko tgk isteri menteri-menteri UMNO...berapa ramai yg bertudung???...kalau bertudung pun siap ada jambul kat depan...mcm burung belatuk...kah...kah...kah...kalau nak sembang bab agama pi suruh najib al-tantuya tarbiyah bini dia supaya pakai tudung...kesian betul kat ko ESPERALZI...tapi aku suka baca komen2 ko yg merepek tu...hehehehe....penuh dgn cacian dan maki hamun...mcm sampah...

Esperalzi said...

Anon October 16, 2010 12:36 AM:

Merepek2 dan macam sampah pun komen2 aku, kau luang juga masa utk baca kan? Siap respon lagi! Kalau tak baca dan respon pd komen2 "sampah" aku ni, kau tentu gatal tangan dan tak nyenyak tido kan? Sudahlah tu! Kau bukan setara aku bedebat soal ni, tapi takpe, aku layan juga kau..

Aku ni bukan penyokong UMNO sangat pun, cuma aku sangat benci Pembangkang yg dulu aku sokong 1998-2008. Tapi sebab kau dah kaitkan UMNO, aku respon lah..

Aku pun tak kata perempuan2 UMNO yg tak pakai tudung tu contoh wanita Islam yg baik, ada ker aku kata? Dan bercakap ttg bab tudung ni, ramai juga perempuan UMNO yg pakai tudung, kau tak nampak ker?

Dan kalau pun memang ada perempuan2 UMNO dan isteri2 Menteri yg akhlaknya tak baik, takkan lah Nurul Izzah tu nak ikut? Yang kau pertahankan sangat Nurul Izzah tu BERGENCOK sakan sampai merewang tangan di khalayak ramai tu apa hal? Salah tetap salah samada dibuat oleh perempuan PKR ke atau perempaun UMNO. Kalau Rosmah Mansor yg bergencok macam tu pun aku kutuk jugak..

Tapi perempuan PAKAI TUDUNG bergencok/menari di khalayak ramai, dah tu dgn jantan bukan muhrim pulak, memang HODOH dan JIJIK nampaknya, lebih hodoh dari perempuan tak bertudung. Cuba kau tengok pic Nurul Izzah tu menari dgn tangan merewang kiri kanan macam monyet bertudung! Aku percaya, kalau yg bergencok tu bini Menteri UMNO, dah lama org2 anti-UMNO macam KAU kutuk dan MAKI HAMUN! Tp kau orang punya DOUBLE STANDARD memang hebat, mengalahkan UMNO!

So, toksah dok tunjuk terkejut kalau aku maki hamun PR ni, korang pun apa kurang ttg bab MAKI HAMUN ni. Tak caya tanyalah Tukang Maki korang, Nik Najis tu...

Mat jeng said...

takpelah, mesra rakyat! Memanglah geng pro pembangkang ni perangai budak2! suka banding dengan orang lain...yang salah tetap salah..takyahlah banding2! mengaku jelah... dalam semua hal gitu..menyalahkan orang! Geng2 korang perfect beno!
Pok Nik kata merokok haram, berapa kerat pengikut PAS yang ikut? Anom 12:36 merokok jugak kot! berdosa tuh!!! kalau tak baguslaaa!!!

Anonymous said...

kesian betul kat ko ESPERALZIN N MAT JENG.....otak n pemikiran terkebelakang....bak kata AKUBEST501, org melayu mcm kamu ni mmg terkebelaknag...kah...kah...kah...
komentator yg pro tak akan caci maki org...kalau nak caci maki pun, bukan caci maki atas batang hidung seseorang....kalau nak maki parti, tu terpulang la....parti bukan orang...kah..kah...kah...nurul izzah satakat menari aje...tp ROSMAH AL-C4 siap cium n peluk lee chong wei...peluk shah rukh khan n ramai lagi artis2 lelaki yg dia peluk...ok ke perbuatan mcm tu???...kah..kah...kah...apa hukumnya seorang suami apabila isterinya memeluk lelaki lain yg bukan muhrim?????.....maka DAYUS lah lelaki itu.....kah...kah...kah...
malaysia ada PM dayus!!!!!