IKLAN BERBAYAR

Friday, October 29, 2010

BATU SAPI : ANSARI JATUH LAGI

 mungkinkah ini petanda PKR yang memperjuangkan agenda kafir,murtad,anti islam bakal berkubur tidak lama lagi..percayalah tuan-tuan, jika kita berjuang untuk maruah islam,bangsa dan negara insyaallah kita akan diberkati. amin

14 comments:

Anonymous said...

hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha..guling2 aku gelak..motto baru Ansari-Kami akan buat jeti baru di Batu Sapi...

kingnek said...

berat dosa ni, mana tak, bos dia agen dajjal!

Anonymous said...

ni semua nak tunjuk le tu,banyak jambatan kayu yg dah reput atau dah tak de cara lain nak cari publisti murah semurah pelacur jalanan..
Apa ke bingai nya ,macam mana dia boleh terjun ke laut ..selama ni elok je jembatan tu tak runtuh,tup..tup dia datang boleh jatuh.

Org jepun kata ,sekali jatuh /gagal tu bagus .tapi kalau dua kali jatuh tu ..dah kira tahap paling bangang merangkap bingai mengalah cipan.

by aramak

Melanau said...

tu baru balasan kat dunia...

Anonymous said...

Dia nie suwey ker???

Anonymous said...

Ini semua salah UMNO!

Anonymous said...

Calon PKR yang jatuh jeti, keadaan air tempat dia jatuh macam air taik....tak pe le ketua suka taik anak buah bun kena pandai le main dngan taik...kah kah calon PKR jatuh dalam air taik kah kah anwar pun suka looobang taik kah kah dah sama sama taik kah kah kah

Anonymous said...

Punya ler ramai-ramai-ramai-ramai-ramai manusia di batu sapi.. dia juga yang terkena.... PRICELESS!!

Anonymous said...

Ansari : "aku jatuh ni semua UMNO dan BN punya salah!!"

Khas untuk Ansari. Masih butakan lagi mata hati mu mendukung perjuangan palsu dan hina PKR yang mendukung gagasan menghapuskan Melayu ni Pulau Pinang oleh kafir harbi komunis DAP? Kau le antara manusia Melayu Islam yang melacorkan bangsa dan agamanya sendiri. Allah Maha Mengetahui. Ini setitis sahaja balasan yg kau terima.

pemuda malaya said...

bodohla lau pikir jatuh kat jeti,UMno yg salah jgk..tk bg bantuan nk repair jeti(aku taw korang mesti pikir nih pembengkeng),penduduk kat ctu lalu beribu2 kali pn..tk penah2 jatuh..lu pikirla sendiri weeii..

Anonymous said...

HIDUP UMNO!!!

Anonymous said...

pemuda malaya, masalahnya mmg diaorang ni bodo pun..kan ke lepas tu dia komen, kerajaan BN tak pandai jada insfrastruktur asas kat situ..

Oi Ansari, kemudahan asas semudah air paip pun kerajaan yg dah 19 thn memerintah tak dapat settle kat Kelantan..
Jambatan tu, siang malam pagi petang org lain lalu situ..releks je, ko dgn penyokong ko je yg jatuh. Apa kes??

Haz said...

know what this means?
It means Ansari didnt know where to walk in certain area when visited the village which means he never visited this area only until the campaigning time.

P/S: to be the 'wakil rakyat' you need to be with the people all the time.

Haz said...

This is the sign that Ansari never visited the area in his life before. Didn't know where to walk.

Perhaps this is his first time just for the sake of campaigning.