Tuesday, October 12, 2010

BENARKAH TURUN NAIK KONEK ANWAR DIKAWAL DARI PEJABAT UMNO ?


GAP MENJAWAP TULISAN  EDITOR MERDEKAREVIEW,LIM HONG SAN.

aku baca tulisan editor merdekareview lim hong sang malam tadi. artikel terbarunya bertajuk satu dubur menentukan masa depan malaysia..

dia menulis dengan pandangan yang cukup typical, ala pemikiran yang berlegar pada kerandot anwar sahaja. dia editor merdeka review,namun jiwa nya masih tidak merdeka lagi.

mungkin dia ni nak jadi the next kerandot sucker kepunyaan anwar, jadi tidak menghairankan aku jika lim hong siang lebih banyak menumpukan pada isu politik dalam kes liwat.

tajuk tulisan editor merdekareview ini adalah satu dubur menentukan masa depan malaysia. sudah tentu dubur yang dimaksudkan oleh lim hong siang adalah dubur saiful. memang betul pun pasal gambar saiful diletakkan dalam artikel nya.

lim juga menyalahkan dubur saiful antara punca FDI tak masuk ke malaysia. lebih nostalgik lagi lim hong sang memilih untuk mengheret isu liwat ini ke arah politik dendam umno dan anwar.

aku kalau dapat jumpa mamat ni memang aku cuci otaknya. 

pertama sekali bilamana lim hong sang mengheret pemikiran pembaca cina akan cubaan konspirasi politik dalam isu liwat terbaru anwar.

inilah masalah bila suka jilat kerandot anwar. adalah satu perkara yang cukup luar biasa,tak mampu difikirkan dek akal  dan cukup magic bila pemimpin umno mampu mengarahkan dari pejabat umno supaya konek anwar tegang dan terus memasukkan koneknya kedalam dubur saiful.

apakah anwar tidak mampu mengawal turun naik koneknya ?
apakah benar tegang dan kendur konek anwar dikawal dari pejabat umno ?
ilmu apa yang pejabat umno pakai sampai mereka mampu me remote controlkan konek anwar lalu menusuk masuk ke dalam lubang jubur mangsa ?

tinggi sangatkah ilmu remote pejabat umno hingga penentuan keluarnya air mani anwar dikawal dari pejabat umno ?

lim hong sang jugak menulis tentang isu rahimi,utusan dan lain-lain yang berkaitan dengan kes liwat. aku yakin rakyat dah boleh jawap akan teori stupidity editor merdekareview ni..jadi tak perlu aku menulis panjang.nak baca kisah merdekareview KLIK SINI


14 comments:

Anonymous said...

Kafir konek kulup (tak bersunat jantan dan betina) mana tahu pasal itu semua. Bagi mereka, asal boleh buat duit...Tengoklah berapa ramai "ayam-ayam betina" dari negara kafir laknat tu datang ke Malaysia jual "anu" masing-masing. Ada tak dari kalangan mereka (DAP/MCA/GERAKAN/PKR dan yang sewaktu dengan mereka) ambil peduli tentang perkara tu? (jual anu/jual maruah diri). Jadi kita tidak heranlah komen si bahlol dari blog Merdeka Review apake benda tu!!!!

zainalsamsudin said...

mamat ni sebenarnya dah tertinggal keretapi dalam isu liwat. tak heranlah apa2 yg dia nak kata. suruh ajelah dia balek tong S a n

jangan main belakang said...

Bagi cina isu moral bukanlah penting manapun.Biasalah kongkek sana sini,menjubor sana-sini bagi diorang.Kalau tak takkan bintang filem lucah pun diorang angkat jadi ketua no 1 parti.

Yg peliknya mat salleh pun ambil berat isu2 moral ni.Satu skandal seks saja boleh menjatuhkan seorang presiden,pemain2 jubor tak akan dipilih jadi pemimpin tertinggi.Begitulah beza keprihatinan isu moral antara bangsa2 yg bermaruah dgn yg tidak.

Masalah anwar ini ada 2 sebenarnya.Pertama masalah hubungan baiknya yg luarbiasa dengan agen2 illuminati barat dan yg kedua masalah kotenya yg jahat.

Tak jadi nak tulis panjang pasal kejahatan kote anwar ni pasal gelihati sesangat sebab masih ada orang2 yg bermati2an berjuang untuk kelangsungan kote anwar ini kihkihkih.Bayangkan satu kote yg jahat boleh memporak-perandakan seluruh negara kihkihkih

Salleh said...

Salam tuan,

Link kat bawah tu tak berfungsi.

Anonymous said...

weh...mcam baca novel lucah plak..
he..he..he..

Anonymous said...

Merdekareview seingat aku kuda DAP! Tak heran ler.

Anonymous said...

ALJUBURI
Lo nie bro..ini adalah salah satu contoh rakyat M'sia yang setia, bukan pendatang seperti mana kata PM kita..apa la lo..
Jgn kan konek Nuar, konek Lim Hong Sang pon Umno yang kontrol, even konek bapak Lim Hong San pon Umno leh kontrol tegang kendurnya..heehee..bodo punya pendatang..aku heran gak la kenapa pendatang sker sokong Anuar Brahim eek..

hilbert said...

Salam GAP,

Tapi ada satu yang lim hong san lupa nak tulis... "sebatang lancau yang menyusahkan masa depan Malaysia" hehe...barulah dia akan dianggap sebagai penulis yang bebas dan adil ;-))

Ular Menyusur Akar said...

Dahsyatnya........Mungkin pemancar remote yang di bawa oleh angkasawan negara.

agbr47: Taklah hebat mana jika masih boleh di kawal.

Anonymous said...

Malaysia akan aman kalau dua kepala butuh ni tiada siapa lagi kalau bukan N.ajis dan 'Anu'war...Blogger AIDC mengupas lawatan sodomi tour di Jakarta anwar mula menunjukkan diri dia seorang gay dangan mengunakan kebebasan mutlak( absolute total)sebagai perjuanganya..Hukum hukum islam ditolak secara perlahan-lahan....cuba mengubah persepsi rakyat malaysia sebagai pejuang kebebasan....hehheh Parti PKR sendiri pun tak bebas buat pilihan.....

LADO TOKOU said...

Rupa-rupanya Anwar ni tak sehebat mana, kalau hebat apahal konek sendiripun boleh dikawal oleh UMNO.. memang UMNO lebih hebat dari CIA, KGB, MOSAD..malangnya kehebatan UMNO tak boleh kawal pula konek Lim Guan Eng, NIk Ajis....mungkin mereka ni lebah hebat dari Anwar tu fasal lah UMNO tak boleh konek...he he he

Unknown said...

Jenis org macam ini tak ambil kisah hukum haram ka tidak, arak, judi taruh belakang semua boleh asalkan dapat menjahanamkan org Melayu, itu aje. Pemimpin2 Melayu yang anti DEB, ISA akan disokong oleh puak ini walaupun perangai macam syaitan. Dah naik geram aku.

Unknown said...

Harap GAP dapat linkkan dgn blog saya http://suara1umno.blogspot.com

Anonymous said...

betul sangat, Umno yang kontrol, sebab hanya Umno yang jahat , sedangkan PKR dan kuncunya semua adalah manusia baik sebab penyokong manusia terpilih Anwar berahim. Cuba lihat bagaimana sepanjang hidup dia difitnah. Aduh kasihan, berderai air mataku. tak kesian ke Nuar anak beranak berjuang untuk memulihkan negara? Berjuang untuk menidakkan fitnah Umno?