Friday, October 1, 2010

INI PULA...MASUK MENYELINAP

 wartawan malaysianinsider ...berpura-pura pakai tudung telah  menyelinap masuk ke dalam program umno.

aku hairan ?

kenapa mangkok ni boleh lepas masuk program umno ?

14 comments:

Anonymous said...

Bro...minta penganjur buat laporan polis keatas wartawan MI yang mencuri maklumat dan menyebarkan ke media. Ingat tak dulu wartawan mastika masuk gereja sebab dapat maklumat kes murtad. Dia orang tak tulis buruk pun cuma luahkan biskut gereja diluar. Itupun bukan main marah lagi dan banyak laporan polis dibuat keatas mastika.

Aku dah lama boikot MI.

Anonymous said...

1. Apa kah tindakan Puteri UMNO dengan bukti ini?? Adakah mereka akan mendapatkan nasihat penasihat undang-undang UMNO untuk ambil tindakan terthadap betina itu dan Malaysian Insider, majikannya?? Jangan pula tanya nasihat nazri aziz, kena jual nanti!!

2. Ini petanda bahawa mulai sekarang setiap program perlu ada gengster upahan jaga keselamatan dan dengan tidak ragu-ragu belasah pengintip, pengacau dan penentang. Nak belajar, pergi jumpa Xavier exco keling kristian Selangor. Mungkin dia boleh bagi latihan atau ambil kontrak.

Suhaimi melayu said...

Salam tuan, ini saya dpt dr twitter boo so sial...dia mngaku dalam twitternya, yg dia berpura2 memakai shawl untuk masuk ke majlis orang;;
Berikut ape yg sy copy;

6:06 AM Sep 27th via Twitter for BlackBerry®
is at Sid's now with family. :) hungry after a day's work.

5:23 AM Sep 27th via Twitter for BlackBerry®
I went to a place where no reporter went and exposed some skulduggery :) @shalyn_xash: @boosulyn where'd you go?!

5:07 AM Sep 27th via Twitter for BlackBerry®
Lol. My shawl/ headscarf helped a lot. ;) @EwwTube: Mad props to @boosulyn for going where no hack was meant to go. Champion.

3:46 AM Sep 27th via Twitter for BlackBerry®
EwwTube "The ‘si mata sepet’ has only 1 vote. The ‘si botol’ that only knows how to go up to Batu Caves and down only has 1 vote." ~ Tuan BTN

10:40 PM Sep 26th via web
Retweeted by boosuly

Anonymous said...

Biarkan dia, bukan kita buat bapa-apa pun. Lainlah dengan kaum dia, tak ada acara lain, benci Melayu saja.

Pemerhati said...

Najib janganlah jadi terlalu bodoh!
Kalau nak dapat kembali undi dari kaum Cina, ambillah tindakan terhadap penghasut2 pergaduhan perkauman supaya tragedi Mei 13 tidak akan berulang.
Kaum Cina yg rata2 terlibat dgn perniagaan tidak mahu pergaduhan dlm negara yg akan mengakibatkan mereka akan rugi teruk. Kpd kaum Cina UNTUNG dlm perniagaan adalah yg utama dr segala2nya.
Jika mereka melihat bhw Najib adalah serius utk menjaga keamanan negara, mereka akan menyokong BN dlm PRU 13 nanti!
Jika mereka melihat bhw Najib tidak mengambil sebarang tindakan afirmative mereka akan mengundi pembangkang dlm PRU 13 nanti.

Kenn said...

Memang puak-puak rasis ini terlalu hipokrit dan masalahnya, mereka diberi ruang untuk berlaku bebas sebegitu. Hippo-Cri-Ticus : Kalaulah Beritanya Begini....

Anonymous said...

umno takut tak tentu pasal..mungkin dah nak berkubur kot.

http://www.ismail.com.my said...

1. Adalah tu sang pengkhianat yang bagi jalan untuk dia menyelinap sampai dia berani buat macam tu sorang-sorang (perempuan beb !). Kalau tidak, masakan dia tahu dimana dan bila tarikh dan masa akan diadakan mesyuarat...

2. Orang yang ambik gambar tu samada dah saspek yang dia tu bukan ahli Puteri sebab tu gambar diambil tepat ke mukanya, atau orang yg ambik gambar tu sendiri tahu bahawa perempuan ini memang bukan ahli Parti. Pengetahuan ini diperolehi dari pengkhianat parti yang bertujuan tertentu.

Anonymous said...

Keji dan tak beretika!!

Ingatkan reporter racist ni menyelinap masuk secara haram dapat ler dedahkan eksklusif strategi rahsia sulit besar dan terancang ke hapa.. tapi ini setakat dedah remarks! kalau nak dengar remarks macam tuh duduk kat kopitiam pun berlambak!

Unknown said...

Ini bermakna Malaysia Insider telahpun tahu bila dan dimana lokasi majlis diadakan , mereka telah bersedia ..

ini bermakna Malaysia Insider sudah lama melakukan kerja2 sebegini, lihat senarai nama wartawan Malaysia Insider , ada melayu ! maknanya kalau bukan wartawan cina , wartawan melayu akan digunakan ..

ini bermakna , Malaysia Insider memang berazam utk perang dengan Melayu/kerajaan ! mereka telah bersedia dan sanggup melakukan apa sahaja ..

Ini bermakna , selepas ini ..apa2 sahaja majlis anjuran melayu atau agensi2 kerajaan harus ada pemantauan dan pemerhatian , pastikan wartawan yang datang itu bukan spy komunis yang menyamar ! kalau boleh minta ditunjukkan ID wartawan tersebut ..tidak salah sekadar tengok ID !

lalu apa tindakan pihak penganjur ? adakah berdiam diri sahaja , atau buat tak tahu ...?

setiap soalan harus ada jawapan , setiap tindakan keji MI harus ada balasan , ..!!

Anonymous said...

biarkan dia tu... tapi tunggu dia masuk majlis melayu yang lain lepas ni, tangkap dan BOGELKAN DIA DAN SURUH BALIK. tAPI JANGAN PUKUL, TENDANG TERAJANG DIA. BOGELKAN supaya tahu dia tu sunat ke tidak. Babi punyai amoi....

Anonymous said...

kena kan hukuman kerana masuk tidak diundang,macam penyangak sial

AMENO Chacha Marba said...

KOW ORANG NI BISING BERAPI API dalam posting ni,buat APA HUH???
PEGI lah salah sorang buat REPOT POLIS...!!! atau minta PERKASA aje yang buat repot..!! Baru ada effek nya nanti..!!! Kalau sikit2 depa ni nak buat kecoh,repot sana,repot sini...kita pun BOLEH kan???? apa?? MELAYU tak boleh?? bukan saja MALAYSIA BOLEH,MELAYU lagi BOLEH..!!!! En Hamim BTN pun boleh buat repot polis for DEFAMATION, kalau si Amoi,Boo so siow tak ada butir lengkap dan terperinci...BIAR
PADAN muka dia...Haiyah!!Manyak CELAKA PUNYA tiu na sing,ceebai!!!!

AMENO Chacha Marba said...

AMENO CHACHA MARBA ingin merakamkan
sekalung bunga untuk HAMIM BTN dan PERKASA kerana telah mengambl Tindakan "BAGI DEPA SEBIJI" dgn membuat repot polis untuk disiasat oleh pihak yg Berkuasa. Baca lah seterusnya:

BTN deputy director lodges police report against Malaysian Insider
• Racism on the rise
• News
2010-10-04 17:56
KUALA LUMPUR, Oct 4 (Bernama) -- National Civics Bureau (BTN) deputy director Hamim Husin today lodged a police report against the Malaysian Insider and reporter for a posting that he had made a racist statement.
Hamim claimed that the pro-opposition news portal had misinterpreted his statement and that it could adversely affect racial ties.
Met after lodging the report at Sentul police station, Hamim refused to comment and left it to police to investigate the matter.
Perkasa youth chief Arman Azha Abu Hanifah who was also present at the station asked police to conduct a transparent and fair investigation."

AMENO Chacha Marba