Wednesday, October 6, 2010

KISAH BENAR SIDANG MEDIA RAHIMI OSMAN.


ini adalah kisah benar mengenai sidang media bekas setiausaha anwar ibrahim yang bernama rahimi.

SUMBER MEMBERITAHU GAP.

isu terkini kes liwat anwar ibrahim.
tarikh 6/10/2010
masa 3.30 petang
lokasi restoran lotus klang

pada jam 3.00 petang rahimi bin osman selesai membuat laporan polis di IPD klang selangor. repot polis bernombor 7818/10 . antara kandungan repot tersebut.

1) rahimi osman dipaksa menandatangani 2 akuan bersumpah pada jun 08 mengenai anwar dan saiful bukhari di di hotel quality shah alam.

2)akuan bersumpah pertama ditandatangani pada 28jun 2008 dan akuan bersumpah kedua ditandatangani selepas dipinda kandungannya di hadapan pesuruhjaya sumpah yang tidak dikenali di old town petaling jaya dengan mencatatkan nama najib dan rosmah dalam konspirasi kes liwat terbaru anwar dengan saiful.

3)rahimi telah ditahan di hotel quality shah alam selama beberapa hari oleh anwar,latheefa koya dan saiful izham ramli. 

4) rahimi membuat sidang media ini untuk mendedahkan bahawa akuan bersumpah itu TIDAK BENAR (untuk mengaitkan najib/rosmah dalam konspirasi liwat )

5)beberapa bulan yang lalu rahimi telah dihubungi oleh latheefa koya untuk melakukan akuan bersumpah yang baru namun tidak dilayan oleh rahimi.

6)sidang media rahimi ini ditemani oleh peguamnya ramachandran a/l subramaniam dan seorang lelaki melayu.

sidang ini diganggu oleh 10 orang samseng india yang dipercayai didalangi oleh  bekas ketua pkr klang krishnasamy yang turut hadir.
ISU PENTING DISINI
1) rahimi sudah tak tahan lagi dengan fitnah melampau yang sedang dilakukan oleh anwar dan latheefa koya.. ANWAR SEMAKIN KANTOI.

10 comments:

Anonymous said...

ini pariya anak haram cabang subang..........depa ni semakin melampau.....

Esperalzi said...

Bekas Setiausaha Anwar - Rahimi. Orangnya muda, masih ganteng kata orang Indonesia, masih cun kata orang kita. Bahkan si Azmin Ali pun masa mudanya boleh tahan juga hensem. Itu belum dikira Sukma Darmawan yg juga tergolong hensem.

Nampaknya AnWAR sangat suka mendampingi lelaki2 muda hensem sebagai Setiausahanya atau sebagai apa saja fungsi selagi lelaki muda itu menjadi pendampingnya..

Tah tah budak Rahimi ni pun dah dijamah dan diratahAnWAR secara seksual. Tah tah budak Rahimi ni pun sudah dilonggarkan AnWAR di saluran belakangnya..

Anonymous said...

Wah celaka punya lawyer ni.Memang lawyer2 ni tak boleh nak percaya tambah2 ahli bar council.

Anonymous said...

Babi punya paria...pundek la kau... itu je kau tau buat kan...???? ugut orang.. bakar orang... sial!!!!

Melayu Pasir Gudang said...

Aku meminta Rohimi Osman mengadakan sidang akhbarnya semula secepat mungkin demi kepentingan dan keadilan untuk seluruh rakyat Malaysia dan negara Malaysia yang selama ini sudah teruk berpecah dan tercemar gara-gara anwar Ibrahim.

Semoga dengan kenyataan media itu akan mengembalikan semula orang-orang Melayu yang telah berpecah belah. Kebenaran yang di nyatakan oleh Rahimi Osman sangat penting untuk keamanan dan kestabilan Negara.

Pembatalan sidang media ini memberi gambaran bahawa Rohimi tidak berani berpegang kepada prinsip "berani kerana benar". Rakyat akan melihat Rohimi takut kerana salah. Kalau akuan palsu sanggup buat setakat berlakon untuk buat sidang akhbar lagilah mudahhhhh....

Anonymous said...

Rahimi batalkan sidang media bukan kerana takut salah. Tapi takut kena belasah dgn paria2 gengster tu.
Kang ada kes Sosilawati 2 pulak...

hangkedee said...

Jangan takut menteri KDN ada ???????

Anonymous said...

Salam bro GAP dan rakan-rakan...di sini saya ingin berikan pandangan ikhlas...pada pendapat saya...isu ini mungkin dicipta oleh PKR sendiri...umum mengetahui bahawa Pilihanraya Kecil DUN Galas dan Pilihanraya Umum Ke-13 semakin hampir...maka menjadi advantage kepada PKR sekiranya "disensasikan" isu ini kerana rakyat akan menilai bahawa ianya adalah permainan kerajaan BN untuk memperolehi undi..persoalan utama yang akan timbul di benak rakyat adalah kenapa ianya timbul tatkala pilihanraya kecil Dun Galas akan berlangsung, maka rakyat akan berfikir ini adalah tindakan kerajaan BN meraih undi. (walaupun saya berharap ianya adalah benar)..Laporan polis yang dibuat Rahimi pada zahirnya memperlihatkan Nuwar Brahim akan tertekan tapi sekiranya diteliti, tindakan itu turut memberi advantage kepada PKR...sebabnya...PKR dianggotai oleh ramai peguam profesional, mereka ini arif dalam bab-bab memutarbelitkan cerita dan menimbulkan persepsi..Ini adalah usaha menimbulkan keraguan terhadap kerajaan BN sebenarnya...usaha untuk menyelamatkan Nuwar Berahim, usaha mengalih perhatian terhadap permasalahan dalam PKR yang sedang bergelora dek kerana pemilihan...Maka sama-samalah kita memerhatikan dengan penuh ketenangan...PKR amat licik dalam perang persepsi ini...plot direka oleh PKR untuk mengalih isu sebenarnya...PKR sedang karam..usaha menimbulkan persepsi dan keraguan terhadap Kerajaan Bn telah bermula...bangunla para blogger...analisis isu dengan kritikal..

~Penganalisis Politik Licik~

Anonymous said...

Diluar sana, ramai memerhati, menunggu bilakah Malaysia ini akan porak peranda kembali...

Carriere said...

Salam bro GAP dan rakan-rakan...di sini saya ingin berikan pandangan ikhlas...pada pendapat saya...isu ini mungkin dicipta oleh PKR sendiri...umum mengetahui bahawa Pilihanraya Kecil DUN Galas dan Pilihanraya Umum Ke-13 semakin hampir...maka menjadi advantage kepada PKR sekiranya "disensasikan" isu ini kerana rakyat akan menilai bahawa ianya adalah permainan kerajaan BN untuk memperolehi undi..persoalan utama yang akan timbul di benak rakyat adalah kenapa ianya timbul tatkala pilihanraya kecil Dun Galas akan berlangsung, maka rakyat akan berfikir ini adalah tindakan kerajaan BN meraih undi. (walaupun saya berharap ianya adalah benar)..Laporan polis yang dibuat Rahimi pada zahirnya memperlihatkan Nuwar Brahim akan tertekan tapi sekiranya diteliti, tindakan itu turut memberi advantage kepada PKR...sebabnya...PKR dianggotai oleh ramai peguam profesional, mereka ini arif dalam bab-bab memutarbelitkan cerita dan menimbulkan persepsi..Ini adalah usaha menimbulkan keraguan terhadap kerajaan BN sebenarnya...usaha untuk menyelamatkan Nuwar Berahim, usaha mengalih perhatian terhadap permasalahan dalam PKR yang sedang bergelora dek kerana pemilihan...Maka sama-samalah kita memerhatikan dengan penuh ketenangan...PKR amat licik dalam perang persepsi ini...plot direka oleh PKR untuk mengalih isu sebenarnya...PKR sedang karam..usaha menimbulkan persepsi dan keraguan terhadap Kerajaan Bn telah bermula...bangunla para blogger...analisis isu dengan kritikal.. ~Penganalisis Politik Licik~