Tuesday, October 26, 2010

LIVE GALAS : KAPIR SUDAH MULA MENTAFSIR QURAN !



perhatikan gambar di atas. adun pkr dari perak sekali lagi mempersonakan audience penyokong pas dengan hujahan tafsir al quran. bersorak sorai penyokong pas mendengarnya.

bersedialah umat untuk menerima akan berita-berita yang paling menyakitkan hati kamu bilamana pas dengan murah hati membenarkan kemuliaan ayat suci al quran di tafsir dengan sesuka hati kepala bapak komunis dap.

alang-alang melacor , kan lebih baik jikalau kit siang dijemput membaca khutbah pada solat jumaat ini, atau setidak-tidaknya menjemput gobalakrishnan melaungkan azan magrib untuk pas sama-sama bersolat jemaah.

apa sebenarnya ayat yang paling sesuai diberi gelaran kepada pas bila melihatkan sikap sundalan mereka melacorkan maruah islam demi undi ?

KLIK SINI untuk cerita selanjutnya.

5 comments:

Esperalzi said...

Memang PAS haramjadah, dasar parti kafir laknatullah yg sungguh kafir dan mengkafirkan. Anak haram, celaka, pukimak, dan lancau kau PAS..se,oga kau mampos dan dipupuskan dari bumi Malaysia...

PAS tak lama lagi akan makan daging babi, akan makan katak, akan sembahyang di kuil dan gerja..anak haram jadah, babi dan laknatullah kau PAS kafir yahudi..

Aku dah lama sakit hati dgn PAS walaupun dgn UMNO pun masih ada yg aku meluat...

Anonymous said...

pengundi di galas patut dah sedar akan penipuan pas,,,
ceramah umno patut bongkarkan segala
keburukan pas,jangan dok ceramah nak masuk api,air je..orang dah tak mau dengar dah..

usin said...

Esperalzi, marah benar ko dgn pas ni. habis sume benda najis ko sebut. sabo bro, aku geram gak, tp pikir ada gak kaum kerabat aku yg totok pas. aku maki pas krg, kena suku sakat aku sendiri. suku sakat ko xde yg sokong pas ke?

Anonymous said...

PAS laknatullah..

Memperdagangkan agama untuk kepentingan politik..Allah Maha Melihat dan Maha Mendengar.

Anonymous said...

aku x la kata umno tu bagus. tp aku x rasa pas n pakatan dpt mentakbir lbh baik dari umno.aku cukup pantang kalu pasal agama diorg buat main2.. benda2 basic belajar kt fardhu ain. aduyai,pas..