Sunday, October 3, 2010

NIK AJIS MASUK WAD...


ni gambar nik ajis sakit masuk wad.. tak pernah kedengaran pun bloger atau website pro kerajaan pada ketika itu mendoakan nik ajis mati cepat, neraka dah tunggu dia atau apa-apa pun doa kecaman. yang ada hanyalah doa biar dia cepat sembuh.

berbeza dengan website pas  (KLIK SINI) yang secara terang-terangan mendoakan tun mahathir mati cepat. siap boleh keluar fatwa 'wap neraka' tak sabar nak bakar tun... masyaallah hebatnya penyokong mereka yang boleh menentukan 'keluar masuk' neraka umat islam !

aku keluarkan balik gambar nik ajis ni dan review balik kenyataan penyokong pas yang mendoakan tun mahathir mati cepat supaya rakyat nampak dan dapat membezakan 'akhlak' politik web pro umno dan pas.

kami memang sedia untuk membelasah pemimpin pas dan pkr namun ia terhad hanya kepada situasi tertentu sahaja. kalau sakit dan ditimpa musibah, bloger pro umno tidak sesekali mengeluarkan ' fitnah dan hamburan' kata-kata kesat demi untuk memuaskan nafsu politik yang maha sempit !

moga ALLAH SWT....

takpelah itu kerja tuhan.. aku cuma nak bagitahu rakyat, bahawa inilah sebenarnya akhlak dan wajah islam palsu bawaan pas ! jahat sungguh !

27 comments:

IPOH MALAY said...

ORANG-ORANG SESAT AKAN TERUS MELINGKAR DALAM KESESATAN

Anonymous said...

hahahaha...PAS2,, ni la berbeza antara org yang pakai akai kepala dgn pakai kepala konek....

bongok tak sudah..wat malu Islam sebab doa buruk2 kat org. huh!
ni la ajaran serambi mekah.....wat maluorg kelantan aja..

kalau tok kenali ada, mau dilempang sorg2 yang org pas yang perangai bongok nie

keris 12 lekuk
Panji Perak

ajijasin said...

salam alaikum...
biarkanlah mereka yg berhati busuk dan jahat tu...

aku dah "imun" pasal taliperut hijau bendera pingpong ni!!!
masa Tun M jadi PM...
apa yg tak dikata mereka!!!
kata umpat keji yang buruk dan jijik sekali pernah mereka lemparkan
dan gelarkn Tun M dgn berbagai gelaran yg buruk...

tapi aku tetap kasih Tun M,
beliau seorang Mujahid Melayu abad ini!!!

aku doakan agar Yang Dikasihi Ayahanda Tun Dr Mahathir,
akan segera sembuh dan kembali pulih kesihatannya...
marilah kita doakan agar
Yang Kita Kasihi Ayahanda Tun segera semboh...

YB Dt' Mukhriz, sahabat aku,
sampaikan salam aku kepada Ayahanda Tun dan Bonda Tun Dr Hasmah...

aku doakan agar Yang Dikasihi Ayahanda Tun Dr Mahathir segera sembuh dan dikembalikan kesihatan yang baik...
Amin...

Anonymous said...

salam gap...tak apalah...kepada PARA PENCACI CHE DET....ANDA SEBENARNYA MENCUCI DOSANYA...TERIMA KASIH...SYURGA N NERAKA DI TANGAN ALLAH....CHE DET NI ALLAH IZINKAN DAPAT MASUK KAABAH...PARA PENCACI...NI TAKSUB AJARAN ISLE...CARA PAS...ISLAM TEGAK ATAS RUKUN IMAN DAN RUKUN ISLAM BUKAN ATAS PARTI PAS...

Anonymous said...

Aku dah kata, bila posting untuk kita doa puak dia mampuih cepat, siap balas kata tak isle, tak tahu hukum, doa untuk baik2 je Allah makbulkan, yang tak baik, kalau makbulkan itu bukan Allah yang makbulkan tapi syaitan. Tapi bila unkit balik, siapa yang doakan untuk pecah perut, untuk kemusnahan orang lain, tok Guru depa Jugak...siap ada bukti,ha.. senyap tak jawap. La ni puak haprak ni buat terang2 dalam blog, jadi isle kah mereka ni, ahli syurga kah mereka ni,.. Jadi tak boleh tolak lah kata2 ni, Wal HALAL untuk puak ku, Wal HARAM untuk puak mu.

Bodoh sombongnya puak PAS ni... Inilah sekelumit golongan DAJJAL akhir zaman,..yang benar ditutup, yang batil di iakan. Tak caya, tengok Halaqah..."DAJJAL" di tonton.com.

Anonymous said...

biarkan labu terjun dng labu labunya...sampai lemas.....tak boleh buat apa dah dngan puak puak tu.....semoga hanya Allah saja yang menentukan... kesian jugak tengok puak balok yang nak jadi tuhan ni kan !!!....sampai nak tentukan mana yang kena seksa semuanya di akhirat....mmmmm

Anonymous said...

Tahniah GAP provokasi puak hamPAS ini jangan dilayan sangat kita tahu mana yang terbaik untuk perjuangan kita semua...mereka boleh teruskan provokasi melampau sebab itu yang ditarbiahkan oleh PAS....tapi jauh disudut hati mereka memang tahu perjuangan mereka sia-sia....ini lah akibat nya pemimpin PAS menerapkan bila ego lebih tebal dari iman...

Abu Garcia said...

Saksikan betapa biadapnya dan kurang ajar (keturunan peliwat) golongan musuh negara ini memberi komen di:

http://www.malaysia-chronicle.com/2010/10/mahathir-warded-in-melbourne-hospital.html

Apa tindakan SKMM/PDRM/Peguam Negara dalam hal sebegini? Kalau tak mau ambik tindakan, mansuh saja undang-undang. Kita boleh uruskan cara rimba!

Anonymous said...

SETAN GONDOL BERTOPENGKAN SERBAN.. HATI MASYAALLAH...

Pemerhati said...

PAS ni mudah lupa?
Dulu PAS satu Malaysia mengadakan sembahyang hajat mendoakan supaya Tun Mahathir mati. Tup, tup Ustaz Fadhil Nor yg jalan!
Kali ini ahli2 PAS mendoakan Tun sekali lagi nanti tup, tup ........
Lu fikirlah sendiri

Anonymous said...

penyokong pas mmg jahat n buta hati kerana nak kuasa.......

Amribimakruf said...

Mungkin deme tak pernah dengar atau nampak dari mana-mana blogger, sebab deme tak cari dan kalau deme jumpapun deme wat tak tahu, senyum saja. Ketawa adalah jugak.

Sebenarnya lebih daripada doa yang UMNO lakukan apabila Nik Aziz masud wad, tak masuk wadpun deme kate macam-macam sumpah, gambar lucah oleh blogger macam deme.

Sebagai contoh: Dalam satu ceramah UMNO di Besut beberapa hari lalu, Abdullah Sa'amah Tok Guru Pondok Genting, Tumpat mengatakan Tak kurang dari 30 kali perkataan ‘gilo’ diulanginya untuk mengutuk PAS dan PKR. “Baso gilo”, “puak-puak gilo”, “jenis gilo”, “orang gilo”, “Nik Aziz gilo”, “gilo nok jadi PM”, “menate gilo”, “kena masuk hospital gilo”, “penyakit gilo”, “pemimpin gilo” dan macam-macam lagi jenis ‘gilo’ yang diulang-ulang sebut.

“kita kena lawan puak-puak gilo ni (PAS dan PKR). Melawan puak gilo ni adalah jihad di jalan Allah. Nik Aziz kalu tak pandai memerintah, turun! kalu tak dak ore nak ganti, biar ambo ganti. Ni Tok Guru Haji Loh, Tok Guru hok Sengoti.” Ujarnya angkuh.

Mungkin deme akan sokong tok guru deme ini dengan ayat yang sama dengan dia kata. Kawe pun booleh jugak kata mintalah kata-kata itu terbalik makan tuan. Tapi tak guna jugak kalau gila, tak sempat bertaubat.

Semoga kita tidak mati dalam gila dan mintak jauh dari mati sebelum taubat.

Unknown said...

confirm.....mulut dan otak puok2 hamPAS telah diLIWAT oleh geng2 Al-Jub

franky said...

GAP
itulah mentaliti segelintir juak-juak Pas. kononnya merekalah penghuni syurga. kononnya mereka pemegang kunci ke syurga.
tolonglah stop benda2 macam ni. fikirlah berapa banyak pulak jasa tun dekat malaysia ni.
nak kata mereka ni bodoh bangang x jugak. sebab mereka lebih dari tu. politik pon beradablah.
bodoh punya orang!

Sangtawal Sakranta said...

salam GAP,

Semoga Tun cepat sembuh.. demam biasa je tu kalau masuk general ward... kalau kronik , icu ....

gambar atas sekali pakai baju batik merah itu ialah Prof Dr Mafauzy,Pakar perubatan dan pensyarah (subspecialist endocrin ology usm ) dulu pengarah kampus perubatan USM, kini rasanya dah jadi dekan pusat pengajian sains perubatan USM kubang Kerian...
lama tak jumpa dia... he he he..

dok terpikir jugak... tok guru mengalami perubahan yang ketara sekali dalam perjuangan dan pemikiran setelah melakukan pembedahan jantung 5-6 tahun lepas... mungkinkah pacemaker yang diletakkan dijantungnya itu pacemaker yang dihantar khusus dari Tel Aviv ???

sila baca artikel mistik yahudi vs mistik melayu di blog saya.

wassalam.

Anonymous said...

Antara perkara sunat yang dituntut dalam Islam ialah melawat dan mendoakan agar cepat sembuh sesama orang Islam yang kurang sihat.

Anonymous said...

Aku doakan semoga TDM sihat & kembali bersama bangsa Melayu menentang banjingan PAS, PKR & DAP.

Satu lagi GAP. Harap dapat keluarkan artikel mengenai UIA siapa yg empunya idea. Kenapa aku katakan begitu sebab ada penagih PKR cakap Al Juburi adalah pengasas UIA tapi kerajaan BN padam dlm buku sejarah UIA.

Setahu aku UIA adalah idea TDM bukan si Jubur dari Permatang Pauh.

Tolong GAP. Bagi sedar sikit penagih-penagih PKR ni.

-krisjawa lok3- said...

Dari semalam aku tak leh tidur kerana dok teringat tulisan blogger yang mendoakan perkara buruk supaya berlaku kepada TDM-orang Melayu dan juga beragama islam.Aku percaya penulis juga mungkin sebangsa atau seagama denga TDM...tapi mungkin kacukan bulldog dan greyhound.

Jelas berbeza cara penulis2 pas dan umno berpolitik.Tak pernah aku jumpa penghinaan penulis2 politik umno mendoakan keburukan kepada mana2 pemimpin2 politik pas yang sedang sakit atau kembali ke rahmatullah tetapi bila ada pemimpin unmo yang sakit atau meninggal dunia,siap penulis2 dari pas mendoakan keburukan buat mereka malah ada yang terang2 mendahului ketetapan Allah dengan menghukum bakal ahli neraka...

Aku sekadar nak bertanya apa salah TDM kepada penulis? Apakah dia mengenali nada?Apakah anda telah diliwat atau isteri anda telah digundekkan?apakah harta benda anda telah dirampas oleh TDM?Mak bapa anda meringkok dalam penjara?Anak2 anda menjadi pengemis jalanan??????

Aku percaya penulis ini hanyalah seekor anjing kurap yang hanya menyambung salakan dan lolongan dari anjing2 yang lain tanpa tahu mengapa menyalak dan melolong yang menyakitkan telinga manusia!

Jadilah umat islam yang berakhlak tinggi dan jangan kotorkan kesucian islam dengan politik sempit.....

Anonymous said...

apa yg saya tgk, akhlak puak2 penyokong PAS sungguh rosak.
dia org asyik kata TUN hina nabi sedangkan bila nik aziz kata Allah pon mencarut, boleh pulok. tu pon dah kira hina. apa kita layak utk membandingkan kita dgn sifat2 Allah? kalau ye pon Allah tu maha dari segala aspek, jgn lah kita cakap menda2 yg boleh memberikan tanggapan negatif terhadap Allah dan islam. Saya bukan nak tunjuk ajar saudara2 penyokong PAS, tapi sebelum bercakap atau berkata biar pikir 2 3 kali. kpd nik aziz, ckp biarlah terang. jgn guna bahasa tasawuf sgt sebab ilmu kami semua tak setaraf demo. jgn biarkan org terus berada dalam keadaan SAMAR. kalau 1+1 = 2, jgn bagi tahu 1+2+3+4+5-13=2. maksudnya kalau sesuatu tu dah betul, jgn berbelit belit lagi bagi memberitahu benar atau tidak.
wallahualam..

aku melayu said...

xpe bro, kite tunggu je kt akhirat..yg penting kite jgn jadi sewek cam diorang..ni blog baru gua,baru start semalam..harap tunjuk ajar..

lancelot_shire said...

this is the difference between people who're practicing Islam ways and those who're just bubbling bout Islam for popularity..
PEACE!!!

melayulupalagi said...

hanya manusia yg tidak berakal akan mendoakan kemusnahan org lain...

bertaubatlah wahai manusia yg berkiblatkan PAS...

r0 said...

kalau dah bakal timbalan PKR pun mengutuk Tun yg sakit, org bawahan PR ni, ape ntah lagi. Kepala penuh tahi, org bawah... confirm lagi buruk dari tahi!

Anonymous said...

Semoga Allah segera menyembuhkan kesihatan Tun Mahadir InsyaAllah. Malaysia ini masih memerlukan beliau lagi.

Anonymous said...

cuba kira pahala Dr. M dalam buka peluang pekerjaan kepada rakyat Malaysia.Besar dah hikmah untuk kita. PAS tak mampu buat.Pengikut PAS lagi tak mampu buat.hanya cakap kosong bolehlah.Itu satu aspek kita takleh lawan kelebihan Tun.
Pok Nik kata merokok haram, berapa kerat pengikut PAS yang ikut. Dah jenis isle gapo tak ikut tok guru.. Hak lain tak peliklah kalau hak tak molek yang diikut. Kita patut doa yang baik2 untuk orang..ni dok, doa hok dok molek! Dia ingat Orang PAS dak kena sakit..dok mati! Haji Hadi pernah kemalangan..Pok Nik berapa kali dah sakit..Fadhil Noor pun dah meninggal... Penceramah hak kata Dr. M tengok filem lucah pun mati dah..Berubahlah pengikut PAS ooi!!!! Doalah kesejahteraan orang lain sebagaimana orang belah ni buat! Ni gi doa untuk orang kafir..

Anonymous said...

...itu lah tahap ilmu kaum2 khawarij pasngok...kononnya merekalah yang terhebat, dengan kopiah dll...Islam mengajar ke arah kebaikan, tapi yang depa nih,belajar lebih sangat dari dap & pkr...Allah sahaja yang Maha Mengetahui...
Semog a Tun Mahathir cepat sembuh, AMIN!

UB44
Ujang

kingnek said...

ini lah sifat orang khawarij, malangnya, mereka fikir perbuatan gile mereka akan membawa mereka ke syurga, Astarghfirullah!