IKLAN BERBAYAR

Saturday, October 30, 2010

SSDE : CERAMAH PANAS MALAM NI..


30 Okt 2010, Sabtu, 8 30 mlm (SEBARKAN KPD RAKYAT)

1. Dun Sg Burung

Galeri Tanjong Karang Utara
Jalan Sungai Kajang
Tanjong Karang

Pemidato
YB Senator Mohd Ezam Md Nor
Ustaz Rosdi Long
YB Dato' Satim Diman

2.  Dun Sekinchan

Balairaya JKKP pt 7 Baruh, Sekinchan

Pemidato
YB DS Dr Khir Toyo
Mr Lee You Hin
YB Senator Ezam Md Nor

6 comments:

Anonymous said...

rasa terkilan gakkk

nak pergi jauh..bagaikan menanti bulan jatuh keriba..

Ni nak tanya belah-belah hulu bernam/ tanjung malim tak de ke..Setahu saya setakat ni Nizar meroyan tu dah datang lebih 2 kali dalam tahun ni je..

Anonymous said...

sokong anon 7.25pm,kat area hulu selangor bila nk buat..lps prk hari tu xde program ssde ni kat sini,lbh cantik kalau buat kat dewan bandar utama btg kali..kasi perhangat sikit juak2 pakatan kat sini

Ahbiza said...

Saya dah dengar ceramah Sdra Ezam Mohd Nor. Sebijik bunyi Anwar Ibrahim.

Kepada peminat Anwar Ibrahim datanglah dengar sdra Ezam pula. Mungkin ada yang boleh difikir-fikirkan.

Melanau said...

ezam akan adalah bayang-bayang anwar..segala rahsia anwar ada di tangan ezam..

Gelombang Rakyat said...

Datang BERAMAI2...

BN SELANGOR KINI TELAH BANGKIT...

SUARA RAKYAT DIUTAMAKAN..


Melayu CinDia,
Blogger Gelombang Rakyat.

http://gelombang-rakyat.blogspot.com/

kingnek said...

SSDE fasa kedua ni bagus dilancarkan dari sekarang, pasal puak pembangkang buat ceramah setiap minggu, tiada siapa tempelak fitnah mereka. kalau dapat tawan balik Selangor, alhamdulillah