Saturday, November 6, 2010

ANWAR JEMPUT CIA MASUK SEMULA !


semalam dalam malaysiakini ada artikel terbaru daripada bridget welsh. 

dalam artikel ini, bridget welsh memberikan 8 sebab mengapa pakatan tewas di galas dan batu sapi. aku pernah nampak bridget welsh ni bila dia masuk dalam command center BN waktu prk permatang pasir.

dulu dia campur tangan dengan memberikan justifikasi berat sebelah tentang kes liwat. hari ini dia membantu anwar lagi apabila memberikan 8 sebab mengapa pakatan tewas di galas dan batu sapi.

SIAPA BRIDGET WELSH ?

siapa bridget welsh ? beliau merupakan pembantu profesor di southeast asia studies program,john hopkins university school of advance international studies di washington. anwar attaturk pernah di jemput untuk menjadi profesor kangkung jemputan di john hopkins.

daripada kerjasama inilah maka bridget welsh pernah diberikan ruang untuk menulis di beberapa web pembangkang antaranya malaysiakini,malaysian insider,malaysia today selain punyai kolum khas dalam guardian uk dan AP.tujuannya untuk melakukan karektor assasination kepada pemimpin negara terutamanya najib.

berdasarkan maklumat yang kami terima, bridget welsh adalah seorang agen CIA yang bertugas sebagai master spinner kepada pelajar-pelajar luar yang datang belajar di john hopkins. 

nurul izah yang sedang menyambung pengajian master nya di john hopkins juga mendapat layanan istimewa di sana.

serangan lebih menjurus kepada melakukan politikal damage kepada najib dan senantiasa mewar-warkan anwar sebagai pemimpin muslim liberal.

hari ini dia membantu anwar dalam usaha memenangkan semula pakatan ! hebat malaysiakini,penulis jemputan pun bertaraf CIA.

aku pernah menulis mengenai bridget welsh pada 7julai 2009.
KLIK SINI

7 comments:

Anonymous said...

Inilah salah satu yang aku maksudkan AI mendampingi musuh Islam yg nyata.

Mana mungkin mereka menyokong negara Islam bangkit untuk menegakkan syiar Islam yang benar. Tapi kita bangkit juga, tidak sesekali meminta-minta apabila dilanda tsunami ekonomi 1997 kecuali Ai sahaja yang beria-ia.

Anwar bin Ibrahim laknatullah

Anonymous said...

biar le...
aku bg ucapan terima kasih lagi kat dia sbb tambahkan lagi secara jelas siapa dia Anwar bin Ibrahim.

Mereka yang terang hati dan mahu berfikir akan menolak dia ke lubuk kehinaan yang paling dalam samada dalam sedarnya atau tidak.

Anonymous said...

memang tulah perngai melayu gila kuasa

Anonymous said...

Kalau masaalah peribadi pun tak boleh nak selesai macam mana nak selesai masaalah negara.

Kes liwatnya pun telah ditangguh lebih 30 kali. Kalau dah yakin sangat kebenaran diri tu, cepatlah selesaikan. Lagi cepat selesai lagi lagi baik. Taklah keluarga menanggung malu. Tak kesihankan isteri, anak dan cucu?

zeks

Anonymous said...

aje yang bersetan deme ni !!!!!!!!!
kerana KUASA, sanggup menjual menjual apa saja...

Anonymous said...

dengan perangai sebegitu, agaknya memang nuwar tidak ditakdirkan tuhan utk menjadi PM. sudah2 la, umurpun bkn muda lagi...

Anonymous said...

masalah pencacai pkr, dap dan pas pulak dorang tetap mendewakan anwar n nik ajis. kita sepatutnya brain wash pencacai ni supaya mereka tahu bahawa pemimpin mereka dah masuk safety zone yahudi. mereka telah mereka cipta umno agen yahudi tapi yang terang lagi bersuluh mereka tetap tidak percaya.. kita mesti brain wash mereka2 ini termasuk pelajar kita kat IPTA/IPTS tu