Sunday, November 14, 2010

LIM GUAN ENG MASTURBASI LAGI.

 Setiausaha Agung DAP  Lim Guan Eng menuduh pemimpin-pemimpin Umno “buta sejarah, Perlembagaan” dengan mencetuskan perasaan kebencian dan tidak toleransi di kalangan rakyat negara ini. 

“Apabila Umno bercakap mengenai Perlembagaan, mereka hanya bercakap mengenai kedudukan hak istimewa orang Melayu dan bukannya kepentingan sahih kaum-kaum lain.

“Ini menunjukkan Umno buta sejarah, buta Perlembagaan, dan buta hati. Kita mesti lawan mereka,” kata beliau ketika berucap merasmikan Kongres DAP Perak Ke-15 di sini hari ini.
 GAP KATA.
umno asyik keluarkan kenyataan pertahan artikel 153 pasal kau sendiri lim guan eng yang dok asyik pertikai perlembagaan.

apa kau lupa ke sehari lepas menjawat ketua menteri penang, kau hapuskan DEB yang sememangnya adalah manifestasi artikel 153.

RANCIAULUGUANENG.

7 comments:

Anonymous said...

Kalau le Melayu P. Pinang terutamanya penyokong PAS and PKR maaaasih lagi terus mengundi si kafir harbi ni ketika PRU 13 nanti.. hai..tak tau le mcm mana nak cakap tahap bodo tongongnya orang Melayu P. Pinang tak takut bangsa dan agama sendiri tergadai..

Anonymous said...

Sedar atau tidak, sememangnya Bangsa Kita kuat berkhayal, dan percayakan perkara tahyol. Tidak menghairankan Parti-parti politik yang pandai memberikan cerita-cerita dongeng, walau tak pernah memberikan apa-apa jasa, akan terus mendapat tempat dihati rakyat, bila tersedar sudah pun terlambat.

Anonymous said...

kenapa dap hanya pijak gambar adun berbangsa melayu? hang pikir ler sndiri..

matjeng said...

Dakap Aku PAS! begitulah mesranya PAS dan DAP...PAS lupa, satu masa nanti PAS jadi hampas pada DAP! DAP anti Melayu, Anti Islam, Anti India...sedikit demi sedikit India pun ditendang dari DAP.. Tujuan mereka hanya satu..dapat sokonganh untuk kalahkan UMNO/BN..kalau DAP tawan Malaysia..semua kaum lain akan dikalahkan..... BN jer adil untuk semua..

Anonymous said...

pengikut2 pas x abis2 lagi dengan bangang & buta hatinya...

Anonymous said...

melayu & umno kene kutuk dlm berita tv 9 mlm tadi. melayu penang x ada rasa apa2 ker??? dah x ada perasaan ker???? gggrrrrrr........

Zan Pundek said...

kepala butuh puak UMNO jahanam !!
all umno is bitch