Thursday, November 4, 2010

LIVE GALAS : PERATUSAN KELUAR TERUS NAIK

                               nik ajis dan calon  pulang awal !

3:00pm setakat 3 petang, jumlah peratusan keluar mengundi dah cecah 66.23% atau bersamaan dengan 7651 pengundi. ini tak termasuk pengundi dari 5 pos orang asli..

adakah ini petanda  peluang untuk  umno menang  cerah ? doakan kemenangan kita, demi islam melayu dan negara !

8 comments:

IMANSHAH said...

semoga kemenangan akan kembali berpihak kepada kita

headbomb said...

InsyaAllah boleh menang.. semua suda tau perangai sebenar PasNgok

Anonymous said...

moga kemenangan berpihak kepada BN.

Kpd pemimpin BN yg dok sibuk mengkayakan diri sendiri dan keluarga, ketahuilah BN ditolak pada PRU lepas adalah kerana anda.

Semoga BN bersih daripada orang yg tamak haloba. UMNO dan PERKASA seharusnya satu kapal.

pemuda malaya said...

yyyaaaaaa!!!!!
kemenangan akan berpihak pada kita!!!
bungkus la korang!!!

Anonymous said...

mudahan ALLAH bagi kemenangan kepada UMNO..aminnnnn

Esperalzi said...

Ya Allah, Kau menangkanlah UMNO dan BN di Galas dan Batu Sapi walaupun masih ada perangai lama UMNO dan pemimpinnya yag masih aku meluat dan menyampah..

Tapi Ya Allah, antara dua ciptaanMU yg tak sempurna, PAS lagi teruk dan tak sempurna. PAS derhaka kepada agamamu Ya Allah, jadi Kau kalahkan lah PAS di Galas ya Allah!

Ya Allah, PAS telah jual namaMu dan agamaMu Islam kepada orang2 kafir dengan harga yang sangat murah. Kau kalahkan lah PAS sebagaimana kau kalahkan Yahudi..

Ya Allah..UMNO dengan segala kelemahannya masih memperjuang dan mempertahankan Islam dan Melayu di bumi Islam Malaysia dalam keadaan yg semakin sukar dan sangat sukar.

Kau jadilah pemimpin2 Islam UMNO pemimpin2 yang soleh, amanah, ikhlas, jujur dan tidak tamak kuasa serta sentiasa berjuang dijalan yang benar yang Engkau rezai. Kau jadikanlah isteri2 pemimpin2 UMNO perempuan2 Muslim yang solehah yang mithali yang sentiasa menutup aurad mereka sebagaimana yang Engkau kehendaki.

Ya Allah ya Tuhanku, Kau menangkanlah UMNO di Galas dan kau kalahkanlah PAS di mana saja ia dan sekutunya bertanding..

Anonymous said...

Esperalzi...aku AMINKAN doa ko..Amin ya rabal alamin..semuga di makbulkan.

Puak PAS Kelantan ni hampas..cari rezeki kat negeri pemerintahan BN. Nak harap kat negeri sendiri HAMPAS..Amender ada?? Yang seksa orang2 tua-tua kat kampung. Balik ngundi pangkah PAS lepas tu cabut lari..Semua jenis anak haram. Semua jenis Munafikin...

Boleh declare Kelantan Maju...maju mendernya...dah ler negeri paling kotor dalam MALAYSIA. Buat malu ker islam jer. Jenayah dah ler tinggi, kemalangan pun tinggi. YB2 PAS duk jaga bini ngan cari bini rembat bini orang wak lari anak orang, bukan jaga hak rakyat. Duk jaga tembolok sendiri...ISLAM pukimak dia.....

Esperalzi said...

Anonymous November 4, 2010 7:46 PM

Terima kasih kerana mengaminkan doa aku! Semoga engkau turut diberkati Allah. Nampaknya doa kita sudah dimakbul - BN menang di Galas dan Batu Sapi.

Cuma aku harap UMNO/BN tak menjadi sombong dan riak dgn kemenangan2 ini. Kemenangan2 ini sebenarnya adalah ujian. Lebih susah merawat kemenangan dari merawat kekalahan. Kemenangan2 ini adalah atas doa2 kita semua termasuk doa2 dari GAP, House PK, dll serta doa2 peserta2 blog spt ko dan aku..UMNO mesti kerja keras lagi, hendaklah sentiasa menganggap dirinya underdog dlm setiap pertandingan..

Tentang keadaan di Kelantan, aku percaya apa yg ko kata. Ramai org2 Kelantan kerja di luar Kelantan krn peluang2 rezeki kurang di Kelantan. Mereka cuma balik ke Kelantan waktu undi, lalu mereka pangkah PAS, kendian balik semula ke bumi BN utk cari rezeki krn kurang rezeki di bumi PAS di Kelantan. Mereka ini undi PAS tp cari makan dgn BN..

Pemimpin2 PAS Kelantan lebih suka tambah bini, konon nak ikut sunnah Nabi, pada hal nafsu seks mereka sangat kuat. Walaupun "kaya" dengan "ulamak" yg saban hari kutuk UMNO konon tak Islamik, Kelantan tetap penuh dgn maksiat. Janggal bila Kelantan dijolok sbg "Serambi Mekah", lebih elok Kelantan dijolok sbg "Serambi Mukah"!