Thursday, December 16, 2010

ANWAR CABAR KUAN YEW PULAK !

 artikel pendek ,pasal ni cerita anwar raja kunyit.

anwar cabar lee kuan yew ke mahkamah pasal isu liwatnya yang kecoh dalam wikileaks.

cabaran ni di dilakukan di depan 2 ribu peserta rasmi ceramah anwar di wangsa maju..

rakyat  pulak nak cabar anwar.

sebelum ada hati nak cabar kuan yew berentap di mahkamah, apa kata kau anwar sahut dulu si saiful yang dah 3 tahun mencabar kau di mahkamah.

porraahhh la.. ada hati nak cabar kuan yew..kalau kuan yew sahut cabaran kau, apa jaminan kau tak minta tangguh lagi...

kah kah kah
dunia dunia
anwar boleh bodohkan pengikutnya setiap masa
tetapi rakyat tidak lagi percaya.

jalan daaa..kunyit hangit.

8 comments:

Anonymous said...

http://encikketam.blogspot.com/2010/12/utusan-malaysia-tidak-patriotik-anti.html

buduh punya zuraida.. wikileaks salahkan utusan.. nape tak salahkan media antarabangsa yang mula-mula dedahkan jubur anwar? pendedahan jubur anwar bermakna anti-nasional? sejak bile membela jubur anwar satu kerja mulia dan kerja nasional?

Anonymous said...

pengikut pkr memang bangang x abis2.. :-(

Megat Alam Gempita said...

Pihak berkuasa Singapura mengetahui aktiviti seks luar tabie Anwar di sebuah hotel di Singapura sewaktu kunjungan beliau di republik berkenaan. Rakaman video CCTV pun ada. Itu sebabnya Anwar kata beliau diperangkap oleh Singapore.

Jika Anwar dok bising kutuk LKY lagi, video dan gambar tersebut akan didedahkan oleh akhbar dan laman web bebas di beberapa buah negara termasuk di Australia dan Sweden.

Anwar dah dapat duit haram dari pertubuhan anti Islam US dan German untuk kegiatan spin n fitnah kerajaan. Isu Altantuya disebarkan kembali.

Beberapa ratus US Dollar telah dibayar oleh jaringan Anwar di Indonesia kepada media-media Indonesia utk mensabotaj minat pelabur Indonesia ke Malaysia setelah TPM berusaha menarik para pelabur tersebut.

Kumpulan Bendera dan Migrant Care telah menerima upah dan hanya menunggu isyarat untuk mengadakan demo anti Malaysia jika ada sebarang isu meletup melibatkan Malaysia-Indonesia. Khabarnya sengaja buat-buat agresif kali ni.

Tak caya? nanti boleh tengok buktinya. Tunggu depan TV dan PC anda! Cegah sebelum parah!

Wake UP! said...

Kes liwat Saiful pun asyik tangguh-tangguh.

Apa cerita ni?

Anonymous said...

salam GaGAP.....

hahah..terlalu sibukkan citer DSAI liwat, terlupa plak ada citer diri-sendiri (Najibun) & ALTANTUYA ...hahahaha dah senyap sekarang nie....apsal ??? takutkahh rakyat tahu....ini bermakna citer pasal Najib & Altantuya dan kematiannya adalah benar lah yeee...... sokong sgt lah pemimpin pencabut nyawa org...

bongok penyokong umNOK....

Anonymous said...

Hoi apa kata pengikut PKR bangang !!!!

Kan Wikileaks kata it's a sex trap.

Maksudnye Anwar Ibrah tak sengaja gay... dia telah tergay!!!1!!!


Ini pun tak boleh paham!!!! Bangang punye AMENO.

Anonymous said...

.Hoi hamPAS PIS PUS, da otak tak? YAB PM Najib da wat sumpah laknat di masid nafi penglibatan dlm kes Altantuya. Pak Sheikh Al-Juburi kau kecut pelir bila sampai bab bersumpah laknat x liwat Saiful? kahkahkah berani ke? kat dunia ni leh lah beri macam2 alasan.

Anonymous said...

GAP.
ANWAR bin bani lot itu nama yg paling senonim boleh digelar...

janganlah nak tembirang cabar2 LKY
dia tu kapir, yg Saiful bahari cabar sumpah pon ta boleh buat. kalau tak mau juga aku cadangkan tahun depan pergi mekah buat haji, bersumpah depan kaabah; YaAllah kalau aku tak meliwat tunjukan kebenaran diserata dunia, biar orang tahu apa balasan kepada yg mendakwa!...BERANI?...dah 3 tahun buang masa tanguh2 kes, pihak yg benar akan minta kes disegerakan untuk membersihkan maruahnya, agaknya kes ini nak bawak mampus..mahkamah tak boleh bicarakan orang yg dah jadi tanah.

anti umat lot