Tuesday, December 28, 2010

CARA BARU PAS SAMBUT MAAL HIJRAH.


The 1st programme of Karnival Maal Hijrah at Masjid Taman Cheras Jaya, Balakong this morning was aerobic exercise. This is definately a good start for the day. Regular exercise makes one healthier and happier. ;-) 

kata YB TEOH NIE yang pernah masuk masjid. kali ni kat luar masjid pulak..

cara baru sambutan maal hijrah  oleh pas. dulu DAP haramkan perarakan maulidurasul di penang. 

nik ajis kata ok, tak jadi masalah dan tak datangkan manafaat. la ni, sambut maal hijrah buat senamrobik kat area masjid. memang sundal parti pas ni. 

padang awam,dewan orang ramai dan court badminton dah kena roboh ke sampai terpaksa buat dalam kawasan masjid ?

JAM 4:00 PETANG INI ADA CERITA MENARIK TENTANG PAS SELANGOR ...TUNGGUUU !


24 comments:

Anonymous said...

salam,

Pas ni dah semakin mengarut laa...apa la nak jadi...

Anonymous said...

alamak ni macam kalu..gua pun nak daftar nama le..bukan nak bersenam sangat pun tapi nak dok tengok amoi tua tu bersenam..bukan main seksi dahh..kalau kat dalam kaw masjid dah cam tu..kat luar ...entahle..

p/s mesti ada pok jangoat yg tertanggal kopiah atau berdarah hidung..

Anonymous said...

cara baru mengimarah kan masjid..tapi jgn imarah dgn politik sengkat kau tu..sampai tak menjaga adab..terkangkang sana terkangkang sini..( bagi yg wanita ).,

Malaysia Post said...

salam per kenalan....sy telah link kan blog anda di blog sy...sy harap anda dap[at link kan blog sy di blog anda...sama2 lah kita berjuang...

http://malaydelima.blogspot.com/

Anonymous said...

dari dulu dan seterus sampai bila2...!PAS ni adalah parti yg merosakan minda rg islam kat malaysia niii.....!

pacat said...

hsahahahaha.... adoii!! PAS makin terbuka!!

maruah islam perlu dijaga said...

bodoh punye sundal. takleh respect masjid ke? kalau ye pon pakai laa lengan panjang ke.. ni pakai lengan pendek.. nampak nenen.. pastu baju putih lak tu.. nak buat pak lebai stimm ke??

buduh! kat luar sane Angelina jolie pun reti tutup kepale die pergi lawat negare ape tah..

Anonymous said...

Ko cakap baik sikit GAP, semua tu perbuatan halal tau. Aku seru kepada semua org yg menentang Parti PAS, supaya sebelum smp umur 60 tahun supaya cepat2 isi borang Ahli PAS, sebab nanti mati senang. Wasiat kan kat waris agar kebumikan dengan Kad Keahlian PAS skali. Bila malaikat dtg jer trus tunjuk Kad Ahli PAS, tak payah tanya2 dah. Trus masuk HIGHWAY pegi Syurga. Nik AJIS akan sambut dan memberi SYAFARAT kepada kamu... Ingat tu GAP..

MAT BOND

Anonymous said...

abih tu yg amoi teteknya terjojol kat depan tu...x haram ke sikhalid dll menengoknya....mcm tu ke sambutan maulidul rasul?

Anonymous said...

Kalu PAS wat: HALAL belaka?
Kalu UMNO wat:HARAM aje?
Kalu DAPig wat:HARUS ke?
Kalu PK-Al wat:haLIWAT sume!

Anonymous said...

Korang cuba tengok First gambar tu, Puak PAS kebanyakanya tengah memegang anu yang telah basah akibat 'bersenam' dgn YD kesayangan mereka. Walau pun dahi ada tanda hitam2 skit, yg dalam sluar lagi hitam haha..

Ular Menyusur Akar said...

Nak masuk disco haram. Apatah lagi bercampur lelaki perempuan. Buat yang ni, takde fitnah.

Bro, malaikat yang catit dosa pahla tu mesti sebuk kerana kerana setiap saat kena catit dosa dan pahla bahlul-bahlul pas tu.

agbr47: Mangkin sukar mebezakan kelebihan-kelebihan yang ada pada pas.

GAP KEMBALI said...

MALAYSIA POST DAH SETTLE

Anonymous said...

wei GAP... klu mcm nih la aku pun nk jd AHLI PAS!.. sedap je mata memandang.. sedap lg bahu yg bergesel.. hahahahaha.. PAS...PAS.. apa la nk jadi..

Anonymous said...

satu lagi contoh pas tu munafikun

Anonymous said...

dia orang boleh je,,,,kita je tak boleh,,ahaha,,tk caya ?..tunggule komen2 dari dia orang,,,penuh fakta2 hehe,,,membolehkan,,,tunggu hehe

Esperalzi said...

PAS parti kafir laknatullah yg dilahirkan dari rahim Syaitan dan kini diketuai Padri2 Melayu yg kufur dan sesat. Semoga Allah mampuskan parti sial laknat ini dari bumi Malaysia..

rumi said...

Eh boleh pulak bersenam bercampur laki pompuan tak tutup aurat dalam kawasan masjid lagi.Ini hukum mana pas pakai ni?Halalkanlah kalau berani aku nak tengok.

Paling kuat pas akan cakap 'eleh orang umno tu buat poco2 boleh pulak'.Ini memang standard jawapan pas.orang dedahkan keburukan dia,dia cakap kau buat boleh,aku buat takleh?Jadi kalau dah gitu tak payahlah pakai label Islam pada parti.

Anonymous said...

walaupun datang kawasan orang islam, dia kena respect pemakaian dlm kawasan islam... boleh tahan seksi amoi ni

Mardhiah bte Mohd Yusoff said...

Bergantung pada niatlah, kalau nak mengimarahkan Masjid Alhamdullilah, tapi kalau saja nak provok sensitiviti Melayu kapir sekular ni, insyaallah PAS akan kekal jadi kuda tunggangan DAP & Anwar. Jangan ingat semua orang suka menunggan kalau ada orang suka kena tunggang, sebab memang ada jenis manusia yang memang lebih suka jadi follower, cuma mereka rasa lebih slamat jadi follower Pak Syeikh Anwar Ibirahim dari thinker like Mahathir.

Kalau jadi follower thinker kena kerja kuat, kena buat budget, kena kutip cukai, kena fikir pasal persaingan, kena fikir nak wujudkan peluang pekerjaan pada budak2 lepasan U dan Sekolah, kena macam-macamlah, kalau jadi follower Pak Syeikh??? honestly memang saya rasa nak mencarut pagi-pagi bute ini. Me.... ops

Anonymous said...

ala nak tunjukan yang PAS ni open..
pirrah..kat kampung cerita lain,kat bandar lain ..mana perjuangan PAS ni..tak dak matlamat..cam ni ke nak memerintah negara

telokperang said...

kah kah kah...lepas senam, boleh pulak pak pak haji paspig ni bergambar dgn YB tu...sambil mata jeling2 kat nenen dia..kah kah kah..
Hooii pak pak pas..takkan la masa berdepan dgn amoi tua tu korang semua tutup mata??? Jangan dok kelentong la munafikunnnn....

red said...

Yang baju putih tu amoi ka melayu??? Tetek mantap jugak bro... mesti ulamak2 PAS nak buat jadi bini ke-3 dan ke-4 ni... hehehehe

eekaa said...

Pinjam gambar satu bro, leh?

Terima kasih:

Mat Emp