Monday, December 20, 2010

KISAH LAMA REFORMASI.


masa anwar dipecat, sudah bertebaran  salinan rakaman kaset  yang merakamkan aksi terakhir mesyuarat MT UMNO .

kaset ini dijadikan serangan utama gerombolan penyokong reformasi mendapat sokongan ahli umno,pas dan penyokong atas pagar untuk simpati terhadap pemecatan anwar.

aku masih ingat lagi akan beberapa klimak rakaman kaset insiden pemecatan anwar.

antaranya ;

1) anwar menepuk-nepuk meja membantah dr mahathir memecatnya.
2) anwar menengking-nengking dalam mesyuarat tersebut.

kemudian ibrahim mula membidas selepas anwar habis berhujah. ibrahim ali belasah anwar kiri dan kanan. 

hari ini flashback insiden kaset mesyuarat terakhir MT UMNO itu kembali datang dalam memori aku..dulu aku ni muda, agak agresif dalam menunjangi kumpulan anti establishment.

hari ini wajah sebenar anwar sudah dipertontonkan oleh tuhan yang maha esa. 

bila ibrahim ali refresh balik akan isu liwat anwar dan menyatakan dia tak terkejut, aku teringat balik kaset puaka yang merosakkan aku selama 10 tahun tu.KLIK SINI

14 comments:

Anonymous said...

bro..

klik sini, x da pon? link x bole pakai?

Anonymous said...

bro, x blh dptkan salinan rakaman kaset yg asal ke? Tentu salinan rakaman tu blh minta dr pejabat UMNO. Kalu salinan rakaman dr PR ni aku susah nk percaya sket, al-maklumlah selama ni pun dh bermcm2 penipuan golongan fasik tu buat.

Kita kene bertindak segera sblum negara ni hancur di bawah mereka...

Skuad Penembak Anjing said...

salam bro GAP,
Broken link la.. bley link balik .. nak dgr jugak balaci zionis tu mengamuk..

Anonymous said...

GAP, kaset tu ada lagi copy nyer..?? Generasi baru pun nak tahu SEJARAH anwar nie.. Kena agih-agihkan sekarang..

dinzi

Anonymous said...

http://news.yahoo.com/s/ap/ml_iran_economy

Iran pengeluar minyak pun naik harga 400%.. Kerajaan Zalim!!!

Anonymous said...

tak boleh buka la link tu broo...

parang panjang

r0 said...

bro, link tu takde gi memaner pun?

Zam Penang said...

Salam GAP,

Link broken...

Only1Choice said...

klik dekat link tak boleh masuk

Anonymous said...

GAP

Mana anwar dapat duit banyak pergi seluruh dunia mecaci negara sendiri? Dedahkan GAP sumber kewangan Anwar.

Bingai @ Bangang said...

hehehe GAP,
Memang target dia pada orang muda yang tak da pengalaman. yang tua-tua dan masih ikut dia sekarang tu tak sedar dari kerana mencari kepentingan sendiri.

Sejarah aku pula berbeza.
1. Semasa dia pegang KP aku tak setuju sebab DSN lebih senior walaupun lembek masa tu
2. Masa lawan Tun Ghafar aku dah hilang respect kat dia.

memang lidah bercabang.

Anonymous said...

kat mana nak carik rakaman tu ?

GAP KEMBALI said...

ok link dah boleh digunakan..

KASET TU, AKAN AKU DAPATKAN SEMULA DARI KOLEKSI LAMA..

Zola said...

aku rasa aku ada lg kaset tu.cover warna hijau.guruh di langit ribut di darat.lbh kurang mcm tu la bunyi dia.tp aku tak pasti pak him bantai anuar dulu.Hebat pak him.tp hebat lg Mahthir pasal blh control pak him smpi pak him tak lompat.Pak lah???kembali la pak him....