Sunday, December 5, 2010

KUDOS PEJUANG BANGSA !

esok aku akan leraikan dalam kepingan artikel sejarah anak bangsa melayu yang berani pertahankan maruah islam dan melayu dalam demo GAPS di stadium merdeka hari ini..

takde yang berpangkat
semuanya anak muda
ibu-ibu yang kental
pemuda cacat
 panas terik tidak menjadi penghalang kepada mereka untuk  mempertahankan maruah bangsa.

syahdu melihat semangat mereka.

mana perginya elitis melayu ?
mana perginya gerombolan yang bergolok pertahan jawatan ?
mana pergi ketua pimpinan melayu selangor ?

gambar di atas adalah manifestasi kebijaksanaan pimpinan untuk tidak mempolitikkan isu.. perarakan GAPS tidak dibenarkan polis. hanya 2 kereta sahaja yang dibenarkan ke istana untuk menyampaikan memorandum. cukup civilised dan tidak menyusahkan rakyat.

gambar dibawah hasil kebijaksanaan pakatan menyusahkan rakyat. traffic jam sampai ke cheras/kajang..

esok laporan lengkap GAPS... siapa yang dipuji siapa dibelasah terima je lah..KLIK SINI



13 comments:

IPOH MALAY said...

terima kasih atas pautannya bos!

izin pinjam lagi ... gambar jem.. :)

Anonymous said...

memang puak2 pakatan rakyat menyusahkan rakyat.saya sempat berbual dgn 2 keluarga kereta rosak angkara traffic jam yang teruk di jln loke yew.mereka semua mengeluh mengatakan demotrasi orang gila yang tak berhati perut.kerje mereka hanya menyusahkan rakyat.katanya si khalib dah jadi MB tapi nak hantar memoradum macam dia tu puak pembangkang pulak,berarak beramai-ramai.yang saya terkejut.mereka kata,mereka tak akan undi dah PR lepas ni.ini bermakna sebelum ini memang mereka mengundi pr la mungkin.nampaknya semakin teruklah pr pru13 nanti kalau duk asyik demotrasi jalanan.

Anonymous said...

Huru Hara bagi tegang Ketuanan AnuWar!!! lama dah tak dapat tuh sejak kantoi... air sudah naik kepala!

Anonymous said...

Semua pendemo adalah makhluk paling bodoh dan banggang..apasal dema semua tak berdemo kat penang n kedah yg naik harga air..nampak sangat nak dipolitikkan..kalau untuk rakyat mesti penang n kedah pun kena..yang menganjur monyet yang ikut lembu di cucuk hidung..

Anonymous said...

Demo air dah capai matlamat, depa dah dapat bergelen-gelen air free water cannon. Tahniah!

berbulumatahitamku said...

haha setuju setuju ayaq dah naik kepala nak tidok ngiring pun dah meleleh. geram lama tak dapat kilang kunyit.

Anonymous said...

itu lah jalan terakhir mereka lain tiada,yg susah rakyat juga cara lain mereka sudah tiada jalan kerana rakyat sudah tahu PR hanya pandai berbohong saja jadi ingin menutup pembohongan mereka terpaksa adakan demo untuk memburuk buruk kerajaan rakyat juga tertipu dengan permainan politik kotor mereka.

Anonymous said...

aku pegi tadi..pasal bertugas mengambil gambar....masa berkumpul aku tak tau sapa dok menjerit.."pihak polis telah memberi laluan kepada kita untuk berarak ke istana negara!" org pon jerit.. (dlm hati aku kata..kencing!) pastu..."hari ini ada 15000 akan mengikuti perarakan ini" (dlm hati aku kata..kencing lagi).."seramai 150,000 telah menandatangani bantahan kenaikan air di Selangor" (dlm hati aku kata..aku dok kajang takde org mintak sain pon)

terbukti sekarang diorang di perbodohkan..esp Mahasiswa..dari korang buat demo..beh baik dok dendiam lah baca buku atau buat benda berfaedah..korang muda lagi...kerajaan jugak yg tanggung belajar korang (rata-rata)...

yg mahasiswa ni pulak BODOH takde akai..kalao air naik pon..mak bapak korang yg bayar....adoi...

Unknown said...

Tahniah perjuangan Pakatan dah berjaya....mereka dah dapat water canon secara percuma drp kerajaan Pusat...kaasihan kpd pengguna jalan raya..ini angkara Pakatan Rakyat yang sentiasa menyusahkan rakyat sejak mereka terasa mereka itu kuat.

melor45 said...

Dinegeri Kedah sikit masa dulu Geng Pemuda UMNO berdemo pasal kenaikan bil air.Lalu Allah Taala bagi air percuma berjuta-juta gelen sehingga tenggelam beribu-ribu rumah.Ambikkau nak sanggat air murah.

Anonymous said...

ok..my opinion....

SYABAS dia bawah pemerintahan Selangor...
kerajaan persekutuan naik kan air..

kenapa kerajaan negeri Selangor tidak bayarkan amount yg naik tu kepada rakyat? kata nak tolong rakyat?

Di Kedah n Penang..naik gak..tak bising pon...

Anonymous said...

TAHNIAH KEPADA GAPS ATAS KEJAYAAN MEMPERTAHANKAN BANGASA AGAMA DAN NEGARA. KECACATAN TIDAK PERNAH MENGHALANG DALAM MEMPERJUANGANKAN NASIB BANGSA.

Anonymous said...

apa pasai ni meloq, bila pula umno dok demo, yang aku tau pas sendiri. pasai demo, pakatan semua pandai, tak payah la dok ungkit. Lagipun kedah tu kerajaan PAS, tak payah lah dok kata apa, semua yang ada di Kedah HALAL. orang kedah semua suci.