Sunday, December 26, 2010

PENANGAN PIALA SUZUKI...DAHSYAT !

 penangan piala suzuki malaysia lawan indon memang dahsyat..

korang bayangkan, aku cari JERSI bolasepak malaysia yang warna kuning nike taja..boleh takde.

cari kat shah alam habis.
cari kat kedai sukan habis.
cari kat uptown shah alam...semua sold out !
budak kerja kedai nike suruh aku cari kat mid valley..takpayah buang masa aku je..

last-last beli baju ragbi south africa, janji warna kuning..

tabik spring kepada sambutan hangat penyokong bolasepak malaysia ! budak-budak yang berniaga kat uptown kata kat stadium bukit jalil mesti ada jual tapi harga konpem melambung tinggi..

3 comments:

Panglima Perang Cyber said...

smlm aku balik ke kl di r&r gua musang tengok satu family pakai baju kuning.


bapa, anak lelaki, anak perempuan,menantu semua kuning.

semangat betul diorang.

walaupun aku tengok gaya macam orang pas.


mungkin dengan sukan kita boleh tukar pemikiran org pas barangkali.


krn jelas mereka boleh bersatu sokong msia dlm bab sukan kenapa tdk boleh sokong malaysia bab pertahan keselamatan ?

hrp menteri sukan baca komen ni.


bagus buat sukan team umno lawan team pas.

siapa tahu kita boleh bersatu dengan cara itu.

Anonymous said...

menang @ kalah...kawe malaysian jati..

Anonymous said...

Caya la GAP. Janji kuning.

Aku sokong Malaysia!