Monday, December 13, 2010

POK NIK SAKIT LAGI.

doakan agar pok nik sembuh. moga ALLAH SWT membukakan pintu hati pok nik untuk kembali bercakap benar. amin

11 comments:

akubest501 said...

Semoga anda juga dibukakan hati untuk bercakap benar....hehehe

santauangin said...

Mana satu berita yang betul hah. Sewaktu heboh Niky ni sakit minggu lepas ada pulak lalat najis mengatakan dia hanya sakit belakang. Tot tot hari ini ada lak berita Nicky sakit pulak siap dgn gambar ada org dok baca Yassin. Apa pun tak apa lah, semoga Nicky dapat pulih semula dan inshallah semoga sewaktu mata nya terpijam diwaktu ini ALLAH akan memberikan petunjuk kepada nya agar dapat kembali ke pangkal jalan dgn meninggalkan DAP haramjadah itu.

Amin

Anonymous said...

buang duit rakyat ja bayaq gaji orang tua ni...kalau kerja kat private dah lama kena buang....bagi la jawatan tu kat orang yang bijak pandai dan sihat...dok rhun'tun jawatan ni buat apa kalau tak boleh nak perform...pikiaq-pikiaq la hal rakyat dari kocek sendir dan anak-anak saja..

Anonymous said...

Kita semua doakan supaya toknik cepat sembuh spt sediakala dan sempat bertobat untuk kembali kepangkal jalan....

Anonymous said...

GAP .. Tiada yang lebih teruk dari manusia merasa dirinya aman dari hukum Allah. Tak sedar dirinya jugak jahil. Menuduh yang mukmin pulak yang jahat. Nik Aziz menyegarkan budaya politik Islam & dakwah berhemah yang semakin diterima umum diMalaysia. Nik Aziz pembaharu, .. Islam mendekati & menyinari seluruh rakyat kini, keluar dari kesempitan jahiliyyah sekular UMNO.

Anonymous said...

Anon December 13, 2010 7:40 PM,

Nik Aziz memang pendakwah. Aku mendapat ilmu baru daripada Nik Aziz.

Pertama, Allah mencarut.
Kedua, Allah samseng.
Ketiga, Allah zalim.
Keempat, daripada berkawan dengan orang Islam yang jahat baik berkawan dengan Iblis dan Syaitan.
Kelima,jangan berkawan dengan orang Islam yang tidak sembahyang dan lebih baik berkawan dengan orang bukan Islam yang menolak Islam.

akubest501 said...

anon 12:05

dah ko fikir mcm tu nak buat camne....org lain blajo dpt ilmu yg baik2...ko blajo dpt sampah....sblm kutuk MB kelantan tu, baik ko cermin diri dulu....byk ke ilmu kat dada tu????....kih kih kih kih

Anonymous said...

Pak tua kelantan sakit lagi keluar masuk hospital pak tua ni masih tak sedar diri lagi allah telah beri amaran bertaubat sebelum terlambat bertaubat pak tua bertaubat malikat maut dah dekat tu.

Anonymous said...

Guru juga manusia biasa. Tak lari dari salah dan silap. Kekadang mengajar ttg ilmu, kekadang TERajar ttg sampah. Amat malang bagi pengikut setia jika gagal menilai yg mana satu sampah dan yg mana satu ilmu.

Anonymous said...

akubest501 jangan nak merapu kat blog ni...Komen anda lansung tak membina dan macam sampah dan tak best lansung....

Anonymous said...

SEMOGA BERLAKU PRK...ADA MACUKKK