IKLAN BERBAYAR

Tuesday, December 28, 2010

PRU KE 13 : BAHAN KEMPEN PAS SELANGOR UTK PENGUNDI MELAYU DIDEDAHKAN !













konsep poster dan kempen psywar untuk pru ke 13  oleh pas  ini  dilakukan semasa berlangsungnya MUKTAMAR PAS SELANGOR yang diadakan baru-baru ini.

bahan kempen ni akan dijadikan poster untuk sebaran seluruh kawasan pengundi melayu di selangor.

7 comments:

peknga87 said...

buat hukuman hudud dulu kat puak sendiri yang berzina baru buat untuk seluruh malaysia.. ada ke nak stat2 satu perkara tue boleh troz naik ke puncak.. mesti la mendaki.. stakat harga barang naik ciput jgn bising la derr.. bkn malaysia naikkan harga tertinggi di asia.. saja2 puak bahlol yang tak bertanggungjawab saja nak kaut keuntungan dari kenaikkan barang yang tak seberapa..

JoN said...

puak2 PASPIG ni bknnya ada roh islam dlm diri diaorg dh skrg ni, apa saja diaorg buat skrg ni kbnyakan untuk nafsu politik diaorg saja, bertaubatlah ahli2 PAS...

hazwanmohamad said...

Tahniah tuan,tulisan anda amat menarik minat saya membacanya gaya dan penulisan anda amat bergaya dan tepat,membuatkan saya lebih bersemangat untuk menulis dalam dunia baru media ini. Blog tuan telah di'link'kan ke blog saya. Harap blog saya juga boleh di'link'kan di blog tuan terima kasih... http://www.hazwanmohamad.blogspot.com(blog anak muda mahasiswa peduli )

GAP KEMBALI said...

JON KASI AKTIF BLOG BRO..DAH AKTIF AKU LINKKAN

GAP KEMBALI said...

HAZWAN..BLOG YG MANA SATU ?

kembara said...

Senang citer, cakap saja pemimpin kami bertaraf nabi.

Mesti ramai yang pangkah.Kalah teruk BN kali ni.

Anonymous said...

umno tunggu apa lagi..kasi serang balas la,takkan nak diam je ..taruk je banner ke, apa ke kejelikan pas.
jangan orang ketuk kepala kita 10 kali,baru nak kata ..hang wat apa kat aku,nanti aku balas balik.