Thursday, December 23, 2010

RANKING TERBARU BLOGER

 bagus dah tahniah aku ucapkan kepada moderator topranking bloger yang bersusah payah mengira kedudukan bloger pro umno dan pakatan.

aku sekadar nak bagitahu sedikit perkara sahaja. samada blog anda jatuh atau naik, tersenarai atau tidak aku harap ia tidak dijadikan alasan untuk kita tidak menulis.

ranking ini hanyalah landasan untuk kita memperbaiki dan menaikkan semangat kita untuk berperang dalam medium media baru. 

aku perlukan lebih ramai bloger baru untuk bersama aku jatuhkan pakatan pada pru ke 13 nanti.

fokus kita adalah menentang kemunafikan mereka sampai kita menang semula. kepada bloger baru yang masih belum ada dalam senarai bloglist GAP, sila letakkan komen anda dalam artikel ini.

KLIK SINI untuk mengetahui kedudukan anda. kepada bloger baru, ini cabaran untuk anda.

5 comments:

Semut Hitam said...

Perjuangan mesti terus!!!

Toprankingonline said...

Salam.... terima kasih atas komen saudara,semoga kita dapat memperbaiki segala kelemahan yang kita ada.... selamat berjuang.

Wake UP! said...

Perjuangan belum selesai. Jawab semua dakyah pembangkang.

IP said...

mohon di senaraikan juga blog kami yg tak seberapa..

http://ikrarpemuda.blogspot.com

GAP KEMBALI said...

IKRARPEMUDA

SETTLE..kasi balun pakatan dapigs kat puchong bro..

puchong banyak lauk utk kita balun..rumah urut banyak.

amik gambar, kira dan blast dalam blog.

aku up nanti..ini task aku bagi utk korang..

ganyang !