Thursday, December 9, 2010

SPRM..ZOMBI KAMPUNG PISANG ( PT 1)

apa sudah jadi kes ni , SPRM ?  27JULAI 2010

bekas setiausaha kepada menteri kewangan ke2 nor mohamed yakop, telah didakwa mempunyai 48 peti besi dalam rumahnya.

hasbi satar pernah ditahan oleh SPRM kerana mempunyai wang tunai RM2 juta yang disimpan dalam rumahnya, tetapi masih belum didakwa walaupun tangkapan telah dilakukan 7 bulan yang lepas..

untuk apa hasbi membeli 48 buah peti besi yang disimpan dalam rumahnya ?

simpan pensil kah ?
simpan dokumen kah ?
simpan harta kah ?

inilah masa untuk umno/barisan nasional dan kerajaan membersihkan sama sekali rasuah. jangan yang kena ikan bilis sahaja , tetapi kepala jerung jugak harus disiasat.


NANTIKAN ARTIKEL KE 2, SPRM ZOMBI KAMPUNG PISANG.


OTAKKKK
OTAKKKK
OTAKKKK

1 comment:

To Live Again said...

Bro GAP..

Aku dulu respect jgak dgn mamak ni..Yela spt kita suma tahu, dulu time krisis ekonomi 97/98 dia ni adalah antara org kuat Tun M selain Tok Pa dlm mencari formula penyelesaian mslh ekonomi msia..Aku mnt dgn dia time 2..

Tp bila dh Pak Lah lntk dia jd senator, pas 2 berkecimpung dlm politik sepenuh ms, aku tgk kredibility dia dh hlg..Byk cita2 sensasi pasal dia..Keraja dia pon dh x cemerlng cm dulu lg dh..

Aku dh start benang dgn dia bi;a dgr pendedahsn Wee Che Keong dlm parlimen tentang penglibatan dia dgn Zarinah anwar dlm membntu laki Zarinah 2 kuasai syarikat ape ntah..Aku lupa plak nama cmpany 2..Dn wee che keong suruh dia dn zarinah jwb..Tp smpai skrg dia x jwb..

Kalau setkat personal attack kata dia ada affair dgn artis ke, kawin lari la aku x kisah..Lantak la nk jwb ke x..Tp bila melibatkan harta benda negara, perkara ni pon di bangkitkan oleh wakil rakyat yg sah di dewan rakyat yg mulia bg aku NMY prlu jwb!