Monday, January 10, 2011

85 LAPORAN POLIS TERHADAP SUHAIMI SHAFIE.

SOALAN EMAS BERNILAI RM 15.3 JUTA.

dato seri hishamudin hussein adalah menteri keselamatan dalam negeri untuk negara mana ?

a) ZIMBABWE
b) KOREA UTARA
d) MALAYSIA
c) NEGARA SEMBRONG

28 comments:

Anonymous said...

Negara Atas Angin. ehh betul ke sudin?? lalalalal...pok pok pok...bujang lapok

mat said...

semua salah bro...
yg betol negara cinoobeeng

Anonymous said...

Zoo Negara..

Anonymous said...

jangan sampai aku buat undi aku jadi undi rosak sudah lah!!!

beribesaq said...

Negeri Pinang Sebatang @ Pinang Tunggal sudah tentulah dalam Parlimen Kepala Batas

Anonymous said...

kita ada Kementerian Dalam Negeri? Pak Menterinya ada ka? Atau ada tak dak pon tak pa...pasai tak guna ada pon..teloq tak dak..asyik dok sengih jaa..

Anonymous said...

negeri mulut lebo....tapi x berani bila kena cabo....cpt lh PM gnti semua menteri yg lembik & x guna ni...........

Anonymous said...

banyak betul lapuran tu, oh my god.

Anonymous said...

Pulau Kezambooo!!!

Anonymous said...

Sebelum jwb, nk mintak klu skek.
sapo dato seri hishamudin hussein?
hehehe

Anonymous said...

hmm he or she??i think he is a shemale..

Anonymous said...

sembrong!

Esperalzi said...

Aku dah jemu nak baca dan tulis pasal kelembapan, ke-malas-nak-ambil-tindakanan, ke-hanya-suka-beri-amaranan, ke-suka-beri-alasanan, ke-tidak-tahu-buat-kerjaan, dan lain2 "ke" itu dan "ke" ini yg cukup buat kita meluat dgn Hishamuddin Hussein. Yg dia pandai hanya letak title "Tun" celah2 dua lagi nama dia..

Terus terang aku katakan, Hishamuddin tak akan ambil sebarang tindakan ke atas sesiapa pun yg hina Mweayu, hina Raja, hina Islam dan hina negara Malaysia. Dia sgt kecut telor dgn Cina2, India2 dan Melayu2 Liberal. Dah jd politically incorrect bagi Hishamuddin utk bertindak ke atas penghina2 ini semua. Maka hinaaan demi hinaan terhadap pegangan2 penting org Melayu dan Islam akan terus datang..Shuhaimi ke, Namewee ke, Lim Guan Eng ke, Karpal Singh ker, Nizar ker, sesiapa saje ker, Hishamuddin tak akan buat apa2..

Tp kau org kena ingat. Siapa boss Hishamuddin? Tak lain tak bukan abang pupu dia sendiri, Najib Razak. Sebenarnya semua ni salah Najib, Najib mmg tak kisah pun dgn ke-tidak-ada-tindakan Hishamuddin ttg semua isu2 yg berkait dgn penghinaan terhadap org Melayu dan umat Islam. Najib tak kisah dan tak akan kisah. Mungkin Najib dah sound kat Hishamuddin duduk diam2 jer, jgn berindak apa2 terhadap provokator anti-Melayu/Islam/Raja semua nih. Jd yg kita semua kisah ni buang karen jer..

Button Sousa said...

negeri pasir berdengung!

kulatlapok said...

sampai 100 laporan polispun x akan ada tindakan apa2. Menteri kata kita ni bukan Melayu tapi bangsa... 1Malaysia..!!

Anonymous said...

beza org yg faham proses undang2 dgn yg tak faham:

http://medan-info-kita.blogspot.com/2011/01/yb-shuhaimi-tak-akan-didakwa-gani.html

Yb Shuhaimi TAK AKAN Didakwa..? Gani Patail Lebih SELERA Sumbat Khir Toyo Dalam Penjara..??

Berapa banyak laporan polis mahu dibuat keatas kelakuan biadap yang dianggap DERHAKA wakil rakyat DUN Sri Muda, Yb Shuhaimi Shafie..? 50 laporan polis..?? 100 laporan polis..???

Peguam Negara masih membisu…, mungkin beliau “terlalu sibuk” menyiapkan kertas kerja untuk “bertarung” dengan Khir Toyo dalam kes mahkamah tak lama lagi… Gani Patail lebih selera untuk “henyak” Khir Toyo, seorang anak kelahiran Selangor yang sentiasa menghormati kebawah DYMM Sultan Selangor. Apakah Gani Patail tidak selera membuka kes seorang Yb kelahiran Perak yang secara “ghaib” mengajak rakyat Selangor untuk “henyak” baginda Sultan..??

Mahu dakwa Yb Shuhaimi…? Mahu tangkap Yb Shuhaimi…???

Apakah status kes ‘gangsterisme’ seorang wakil rakyat yang bertaraf Exco Selangor, Dr Xavier Jeyakumar setelah beliau memukul seorang calon bertanding jawatan Ketua Cabang PKR Kota Raja pada 26 September 2010..??

Xavier masih bebas….!

Double Click pada imej diatas untuk membaca laporan polis tersebut dengan lebih jelas…!

Kisah keganasan sehingga berlaku insiden pukul memukul budaya gangsterimse, sila klik sini dan klik sini.

Kita jangan terkejut sekiranya cerita panas Yb Shuhaimi ini akan senyap dibawa arus waktu dan berlalu pergi tanpa sebarang tindakan. Kita harus bersedia untuk menghalalkan lebih banyak perbuatan durjana, biadap dan derhaka oleh mana mana juak juak murahan Pakatan…!

Salah siapa..?? Kenapa perlu mereka takut seandainya tiada contoh dan teladan untuk mereka geruni…!

Anonymous said...

dia dah kasi amaran ke belum? :-(

Lawyer Garang said...

datuk hisham suitable menteri pembangunan wanita

Servant of God said...

Wahai Saudara GAP,

Betul jugak kata Esperalzi tuh. Walaupun aku buat masa ni masih sokong DS Najib, tapi aku agak tidak gemar bila tengok DS Najib hanya mendiamkan diri dalam isu ni.

Memang laa bagus pihak rakyat semakin merah membara dengan kemarahan pada pandir-pandir Pakatan Rakyat. Tetapi report polis dah berdozen-dozen dibuat, kenapa tiada hatta satu komen pun dari menteri polis ni? DS Najib lak sebagai boss besar, takkan biar je?

DS Najib, kami sedang perhati!

Anonymous said...

Negara Amaran

usin said...

negara pasir dua butir... sempadan dgn sembrong

Anonymous said...

sebenar masalah kat sini sorang jer..anwar...tangkap ..mahathir dah buat keje betul abdulah boh wi pegi lepas...........najib pulak tak beljara bila setan ni kluar negara jadi huru hara......senang je sifir dia....kena hapuskan dia nie

Gerakan Timur said...

Salam,

Bro, Hishamuddin tu menteri ke??? Laa... kementerian mana tu bro???

Anonymous said...

negara pengkalan kubur dekat batang berjuntai dibawah taklokan kampong tendong sebelah batu berapit kg parit

Org Kecil said...

malas nak layan dah menyampah sangat dgn menteri seko nie,ada jawatan macam takda penjawatnya.elok PM tukar org lain jawatan KDN tu,yg jawat skrg bole bg belia dan sukan atau tak menteri tak berpotfolio,senang..

Anonymous said...

kena buat soalan terjah kat najib nih..

Anonymous said...

kalo najib x berdaya...
ganti muhyidin plak

Esperalzi said...

@Servant of God:

Terima kasih krn setuju dgn aku. Aku yakin dgn apa yg aku kata. Semua ni berpunca dgn Najib Razak, baik kerenah Hishmaumiddin Hussein, kerenah Nazri Aziz menjemput Namewee utk sembang2 kat Parlimen tempoh hari atau kerenah Ghani 4 Tahil....

Kalai Najib Razak si boss tu sendiri tak kisah, maka dongoi2 yg bawah Najib spt Hishamuddin, Ghani 4 Tahil dan Nazri lagi lah tak kisah. Tp kalau Najib kisah, maka tentulah dongoi2 ni pun kisah. Tapi alkisahnya, si Najib pun sama2 tak kisah! Aku yakin semuanya berpunca dari Najib Razak..


Aku khuatir mungkin Naji dan sound kpd Menteri2nya supaya jangan diapa2kan provokator2 anti-Melayu dan anti-Islam nih, krn pada masakini di Malaysia selepas PRU12 2008, sudah politically incorrect atau salah politik utk Kerajaan pimpinan Najib bertindak ke atss penghina2 Islam dan Melayu di kalangan Cina2, India2 dan melayu2 Liberal..

Yg politically correct atau betul politik hanyalah bertindak ke atas org2 Melayu2 yg memprovokasi org2 Cina dan India dgn mempersoalkan hak2 org Cina dan India. Oleh itu, mana2 org Melayu yg dilihat menghina kaum Cina dan India akan dianggap perkauman dan tindakan akan diambil ke atas mereka. Manakal org2 Cina, India dan Melayu liberal yg menghina org2 Melayu dan sistem2 Melayu akan dibiar lepas krn itu adalah tindakan yg politically correct.

Mungkin ini strategi kerajaan Najib Razak utk dapatkan balik sokongan org2 Cina dan India dgn cara menindas org2 Melayu agar dia dan kerajaan dia kelihatan bagus di mata org2 Cina dan India..perkara ini terpaksa dilakukan kerajaan Najib memandangkan Pukitan Royak (PR) juga sedang berlumba2 nak dapatkan sokong org2 Cina dan India, dan mereka sudah pun dapat sokongan majoriti org2 Cina.

Kita semua kini berada di zaman di mana org2 cina dan India akan di TATANG SEPERTI MINYAK oleh ketiga2 parti yg KONONNYa mempertahankan org2 Melayu, yakni PAS, PKR dan UMNO..