Saturday, January 15, 2011

ANTARA SI KAFIR HARBI DAN SUHAIMI SHAFIE.

kafir harbi adun dap komtar telah memohon maaf secara terbuka atas kesilapan dia menyerbu kedai mamak di penang. namun bagi aku ia tidak menyelesaikan masalah. 

sikap double standard parti anjing DAP yang melayan laksana kasta apartheid terhadap peniaga islam amat dikesali. mana pergi suara pas , rakan parti anjing ni ?

umat islam di penang wajib mendesak agar perlaksanaan penguatkuasaan yang sama juga dilakukan terhadap peniaga cina yang berniaga di tepi jalan , penuh berselerakan di penang.

umno penang tak boleh berhenti setakat ini. desak parti anjing kafir harbi DAP ini untuk rampas juga barang-barang peniaga cina di penang.

kalau si anjing adun komtar pun telah meminta maaf, aku teringat akan kisah seorang lagi penyundal dan penjilat kepada parti anjing kafir harbi di selangor, suhaimi shafie. 

bila gamaknya si penderhaka ni nak mintak maaf kepada sultan ? 

2 comments:

matrengganu said...

Anjing Teluk Bahang makan pelancong,

anjing Komtar suka makan tong gas kat restoran Nasi Kandar!!!!!!!!

Itu baru Setpol...kalau dah jadi menteri , tak tahu lak sup kat sestoran mana pulak !!!!!

Anonymous said...

Setelah HANYA peniaga Melayu dikenakan tindakan atas sikap perkauman kaum cina dibawah kerajaan DAPigs , kita tak patut berhenti disini ...

ambik gambar semua peniaga cina yg berniaga ditepi jalan dan paparkan sebagaimana usaha yg sedang dilakukan oleh rakan bloggers kita M.I.M . ayuh orang Penang !