Friday, January 7, 2011

FAKTA SEBENAR KES PEMBANTU RUMAH DIROGOL MENTERI.

Artikel gabungan cucutokselampit dan gap .

Tohmahan yang dilemparkan di dalam laman-laman blog dan media-media elektronik bukan merupakan fitnah yang baru. 

FAKTA 1.
Fitnah ini telah bermula sejak tahun 2007 sewaktu orang gaji berkenaan, Robengah berhenti kerja dari menjadi orang gaji DS sekeluarga dengan alasan untuk memberikan perhatian kepada keluarganya. 

FAKTA 2 
Tambahan lagi, anak-anaknya sudah berhenti sekolah dan beliau mampu membina rumah sendiri di Indonesia hasil dari pekerjaannya sebagai pembantu rumah DS Rais selama 10 tahun.

FAKTA 3 
Ds Rais semalam telahpun menafikan sekeras-kerasnya perkara 
ini dan meminta pihak berkuasa menjalankan siasatan terperinci untuk membersihkan nama baiknya sebagai seorang Menteri yang telah 46 tahun berjuang untuk UMNO dan telah berkhidmat dengan 6 Perdana Menteri. 

FAKTA 4
Robengah, 46 tahun, bukanlah merupakan satu-satunya orang gaji di dalam rumah berkenaan. DS Rais mempunyai 4 orang gaji termasuk Robengah yang tinggal satu bilik. 

FAKTA 5
Agak mengelikan hati sekiranya perkosaan itu dilakukan di dalam rumah berkenaan. Seperti yang diperkatakan tadi Robengah telah bekerja dengan DS Rais selama 10 tahun. 
FAKTA 6 
Terdapat seorang lagi orang gaji yang telah bekerja  bersama-sama dengan Robengah sejak dulu  dan beliau masih lagi bekerja dengan DS Rais sehingga kini. Kami  telah mendapatkan temubual ekslusif dengan orang gaji berkenaan yang turut kecewa dengan dakwaan Robengah.

FAKTA 7
Kenapakah Robengah mengambil masa 5 bulan sebelum laporan dibuat oleh adiknya. Kenapakah tidak beliau sendiri yang membuat laporan berkenaan? 

FAKTA 8
Robengah meninggalkan Malaysia pada bulan Februari 2007 dan laporan yang dibuat oleh adiknya hanya pada Julai 2007. Robengah hilang ingatankah untuk membuat laporan dengan segera atau beliau hanya mengambil kesempatan untuk mengugut keluarga DS Rais?

FAKTA 9
 
Kami mendoakan agar Allah SWT memberi kekuatan kepada DS Sekeluarga di dalam menghadapi fitnah yang jijik dan memualkan ini. Kebenaran akan pasti mengatasi kebatilan. Sesempurna mana sekalipun perancangan manusia untuk menjatuhkan DS Dr Rais pastinya akan gagal sekiranya Allah tidak mengizinkannya.

FAKTA 10
Isteri ds rais yatim, datin seri maznah  seperti yang dilaporkan  oleh migrant care telah 'melihat aksi rogol' tersebut. 

MELIHAT ? takkan ds maznah lihat je dan tak buat apa-apa ? cuba rakyat perhatikan garangnya wajah ds maznah, kalau benar ds rais buat dah tentu keluarga mereka xxxxxx ! (nauzubillah).
FAKTA 11
Migrant care menuduh ds rais yatim telah melakukan perbuatan itu 'berulang kali' ? 

Berulang kali dalam rumah ?
Berulang kali ketika 3 bibik yang lain ada 24 jam 7 hari seminggu?

FAKTA 12
Rakyat kerap melihat selain pasangan ds najib/rosmah senantiasa kelihatan bersama dalam mana-mana majlis, kelibat ds rais yatim/ds maznah pun kerap digelarkan sebagai pasangan belangkas yang sentiasa kelihatan bersama.

Jadi persoalannya, sempat ke ds rais yatim buat benda tu berulang kali dalam rumah ?

FAKTA 13
Migrant care mendakwa robengah bekerja di dua majikan berbeza    ( rumah ds rais dan anaknya). Ini semua tajuk tambahan dan damagekan ds rais.

FAKTA 14
Ds rais bukan sahaja menafikan fitnah Migrant care, malah dia juga agar SIASATAN segera dilakukan. Orang  salah dia akan senantiasa mencari jalan untuk mengelat daripada terburai rahsianya macam anwar dan petra. Tetapi rais yatim mintak dia disiasat.

FAKTA 15
Migrant care dalam laporannya telah menghantar 3 orang untuk menyiasat dakwaan robengah. Tapi tak dapat siasat kerana suami dan anak-anak sahaja yang ada. Mereka pulang  dan siasatan hanya dilakukan melalui perbualan telefon. 

Persoalan.

Apakejadahnya siasatan rogol dilakukan melalui panggilan telefon ? 
Yakinkah mereka yang berbual dengan mereka itu robengah ?
Siasatan dilakukan hanya dilakukan melalui telefon ?! kah kah kah.

FAKTA 16
Jika laporan di buat pada 2007,mengapa pihak kerajaan Indonesia tidak membuat dakwaan terhadap Ds Rais Yatim yang berulang alik ke Indonesia pada 2008 semasa menjadi Menteri Luar. Agak menarik kerajaan Indonesia sendiri tidak menerima apa apa laporan mengenai kejadian rogol seperti yang didakwa NGO pro pakatan tersebut.
dibawah pulak gambar bibik robengah. (sebelah kanan)

dibawah ini pula awek indon yang hishamudin rais tuduh terlibat dalam isu rogol.


33 comments:

Nasionalis1982 said...

Rais Yatim wajib saman mereka yang menyebarkan fitnah !!

Ms Pearl said...

Gap,

:) garang ye muka isteri DRY? haha
ada ada je GAP ni...

Anonymous said...

Hishamuddin mane 1 ni? Oh yg dropped out tu ke? Hmmm... tak bokonan den kek dio ni! Hampeh!

Anonymous said...

kepala butoh la hisham anjing rais.kalu betul la pak menteri tu merogol skali pun aku tk eran.pasal terbukti die ada kepala butoh dan kepala botohnye berfugsi.bukan macam hisham anjing rais.tk de kepala botoh,siang malam keje nye ngisap butoh org muda.pasal tu hisham anjing rais tu tk kawin.pasal tk de satu betina pun nk kat die.

Anonymous said...

kepala butoh la hisham anjing rais.kalu betul la pak menteri tu merogol skali pun aku tk eran.pasal terbukti die ada kepala butoh dan kepala botohnye berfugsi.bukan macam hisham anjing rais.tk de kepala botoh,siang malam keje nye ngisap butoh org muda.pasal tu hisham anjing rais tu tk kawin.pasal tk de satu betina pun nk kat die.

Srikandi said...

berani kerana benar..takut krn salah..mmg dh lumrah PR utk jatuhkan pemimpin2 UMNO..tujuannya supaya rakyat tidak percayakan kerajaan..lbh2 lg ura2 PRu-13 n PR Sarawak menjelang tiba..tapi apa yg penting????KERJASAMA dari sume pihak utk membanteras dan menangani masalah ini dgn segera...

Anonymous said...

LA....BINI RAIS DUK TUNJUK AURAT LA...XDA BEZA DGN PELACUR TUNJUKKAN AURAT UNTUK TARIK PELANGGAN KECEWA DGN RAIS...MESTI SYOK AWEK INDON DUK PAKAI JAMU 2

Megat Alam Gempita said...

jeng-jeng-jeng

Migrant Care adalah hantu raya @jenglot belaan Anwarberahi di Indone. Teman dah beritahu dulu bhw puak-puak lahanat Indone ni telah dibayar untuk kerja lahanat nih utk memburukkan Malaysia.

Selain tu, puak lahanat Lasykar Merah Putih, Bendera dan beberapa NGO di sekitar Jakarta hanya tunggu lampu hijau buat demo kat depan kedutaan Malaysia berhubung isu ini. Demo tersebut perlu dilakukan berdasarkan duit telah dibayar, jika tidak para pendemo tak der duit nak kedarah dan organiser pulak dituduh gelapkan duit demo!

Satu serangan cyber ke atas blog-blog pro kerajaan Malaysia akan dilancarkan kemungkinan pada 16-30 Januari ini. Serangan dilakukan atas pembiayaan puak seberang tambak.

Nasib baik Indone menang bola meskipun bukan juara, jika Malaysia menang dah pasti byk demo laser dan nenen!

hehehe ada lagi best nantikan pendedahannya!

Sudir said...

asyik kantoiiiiiii jer puak-puak nih.. nampaknya puak-puak ni jauh dahsyat kepakaran dalam fitnahnya..

Anonymous said...

hal orang depa bising..yang hal konkek bini orang sampai dapat anak tu dan sontot pungkoq jantan tu depa dok menikus tak mau suruh siasat pulak... HIPOKRIT SIAL

To Live Again said...

January 7, 2011 10:19 AM

Woi anon bangang..Letak nama la woi apa pkai anon2 ni..Dasar pencacai PR bangsat..

Buka aurat 2 dosa dia dgn Allah xde kena mengena dgn ko pon!

Tp ko dh mengata dn menghina dia x pasal je dosa dia x tutup aurat 2 blh DITAMPUNG dgn PAHALA SEDEKAH dr ko..Islam pd kopiah je mulut mcm sial!

Buaya-Merah said...

salam


sudah sampai rais yatim saman fitnah penyebar FITNAh ini...!!!!

jenglot said...

Macam tu lah,kalau tak salah apa nak takut.Siap minta disiasat lagi.Kalau dia takut dan cuba lari(ke kedutaan turki misalnya)kita kasi hantam dia ramai2.

Jangan jadi macam barua aljuburi,segala bukti,segala pengakuan sampai bersumpah laknat mangsa dia,pun barua2 aljuburi tak percaya tuannya meliwat.Kemudian cuba lari pula dr dibicarakan,minta tunda berpuluh2 kali,puunn barua2 aljuburi kata fitnah lagi.

Nak buat macamana dah jiwa,jiwa barualah katakan

DaVillageBoy said...

bro..mintak izin...gua link kat artikel bro kat gua punya fb....tuk kawan2 gua bca...

Anonymous said...

Rocky Bru pun kena beri jawapan. Kalau tidak dia telah buat fitnah gred A1. Ada telur ke ?????? BERANI BUAT BERANI TANGGUNG !!!!

Anonymous said...

anon 10:18... sekurang2nya hisham tu ada jg butuh..tak macam tuan punya blog ni yang tak dak butuh sebab dayus dan penakut..bersembunyi sebalik nama GAP...anon 10:18 dgn GAP ni pun butuh mu mungkin tak sunat sebab tu pengecut, dayus..aku respek TT sb dia publish nama dia tak mcm kau org...peeerah!!!!kepala butuh hampa...GAP!!!!Rais Ratim huluq kat hang berapa duit plk bila hang u-turn 360darjah kes Rais anak Yatim ni...

Rahmat Ali
Sg Tiang

Anak Jawa said...

bila kene pada pemimpin UMNO, kecoh sampai lubang kubor, tapi bila kene tang depa, senyap konon Allah dah ampunkan. mudahnya...


Salam tuan, mohon linkkan blog saya dalam blog tuan. saya sudah link dan follow blog tuan.

http://www.anakcucujawa.blogspot.com/

salam perjuangan !!!

Anonymous said...

LA....BINI RAIS DUK TUNJUK AURAT LA...XDA BEZA DGN PELACUR TUNJUKKAN AURAT UNTUK TARIK PELANGGAN KECEWA DGN RAIS...MESTI SYOK AWEK INDON DUK PAKAI JAMU 2

January 7, 2011 10:23 AM

astagafirullah...tergamak cakap isteri org mcm pelacur...macam ni ker umat Islam melayu di malaysia?kalau kamu mati esok,sempat ker nak mintak maaf kat org yg kamu keji tu?

Anonymous said...

Rahmat Ali..semoga sentiasa dirahmati..nak pesan..jangan tinggal kat sungai tiang..cari sungai berair..baru boleh sumbat..sungai tiang kena pakai ky jelly baru boleh lolos..kah..kah..kah

Anonymous said...

aku bukan pecaya sgt cakap rais anak yatim ni...dulu mati2 dia tak kan balik ke umno sbb dia dh bakar jambatan..jenis manusia yang dh ludah dan jilat balik ludah dia smpai bila2 pun takleh pecaya...manusia mcm ni lebih pentingkan diri dan nafsu sendiri...tengok dressing bini dia sj naik geli aku...malu kat anak2...dh tua nk mampos pun mekap mcm jalang tepi jalan...

sham
puchong

Anonymous said...

aku bukan pecaya sgt cakap rais anak yatim ni...dulu mati2 dia tak kan balik ke umno sbb dia dh bakar jambatan..jenis manusia yang dh ludah dan jilat balik ludah dia smpai bila2 pun takleh pecaya...manusia mcm ni lebih pentingkan diri dan nafsu sendiri...tengok dressing bini dia sj naik geli aku...malu kat anak2...dh tua nk mampos pun mekap mcm jalang tepi jalan...

sham
puchong

Anonymous said...

yb patut saman mereka yg terlibat dgn fitnak ini.500 juta ke..

Anonymous said...

tuu kes cerita rais yatim......

bila lagi nak meletup pulak kes kisah lama... tangkap basah di PD 'orang tu' dengan ziana zin dulu...... ? isa samad yang tau cerita dah dapat habuan felda... kkakakah

Anonymous said...

500 juta Rupiah ke Ringgit.

He he.

M.A.F.81 said...

alahai...
anon 10:23am : nmpak ciri2 mcm org PAS.. nmpak hal aurat je, terus fitnah n bg title pelacur kt org.. Bai..ko tgk2 skit salasilah diri ko tu..ada tak yg x betudung? or pakai tudung tp body curve nampak.. jgn suke2 gelar2 org ngan gelaran yg x sepatutnya..except org yg dh mmg byk bukti melakukan keje2 tkutuk tu..hehe

rahmat ali sg. tiang : ni ciri2 PKR punya balaci.. tgk ayat 'bengis' semcm je.. Denial syndrom n issue spinner yg efisyen..serupa ngan kepala dia si ANwar..ala..msm taik ngan kepala taik la.. rajin2 la bace buku SHIT yg mana puak2 korg jugak yg tulis buku tu..suke2 je ckp org kena byr..ni pun ikut perangai si Kepala Taik.. slalu buat perspektif seolah2 org lain buat apa bad attitude yg dia sendri buat..hehe

sham puchong : ciri2 PKR+PAS... ayat 'dahsyat'..diselangi ngan senang2 jatuh hukum..hehe
relax bro..jgn mudah jatuh hukum kt org.. jgn nmpak luar je..dlm ko x tau ape citer.. ideologi Muslim mcm korg ni la yg bleh mdatangkan persepsi -ve pd Islam.. Pelik jugak..sbb org2 PR mcm ko ni bleh plk support pluralisme agama..n jual kalimah Allah.. Isu feqah bkn main nmpak mcm imam besar..tp bab A'qidah, x amik kesah plak.. serious la..kesian sgt tgk org2 mcm korg ni...

p/s : hope 3 manusia spesis pelik ni diberi hidayah n petunjuk ke jalan yg benar.. Insyaallah..

Esperalzi said...

Anonymous January 7, 2011 10:23 AM

Wow! Hebat kamu pengikut PAS! Padri2 dan Tok2 Sami kau dlm PAS dah ajar kau fitnah perempuan dan isteri seorang Muslim pelacur.

Ni semua Nik Najis dan Hj Hadi Awang dah ajar kau: mana2 penganut PAS yg tuduh perempuan2 UMNO pelacur dah dijamin masuk syorga. Kitab Suci PAS sudah ajar kau agar fitnahkan semua perempuan2 Muslim UMNO sbg pelacur..

Dasar Parti Anutan Syaitan (PAS)! Ada hati nak buat "negara Islam" di Malaysia! Babi2 dan laknat2 PAS cuma pandai maki dan mencarut saja!

Aku,Pasbuih Dan Siamang said...

Inilah musibah yg anwar bawa balik hisyam ke malaysia.

Anonymous said...

Sudahlah puak2 dan juak2 UMNgOk dan Barang Naik (BN)

Tak kan korang tak tau yg Bloger Rocky Bru tu org suruhan UMNgOk...

Korang kata kami suka maki hamun, tidak islam... habis yg korang jawab dengan maki hamun, mencarut, cakap kotor, kata org babi, taik..tu cara islam ke?

Mengata dulang paku serpih, mengata org aku yg lebih.

India kata...po po Porrrahhh.

He he

Anonymous said...

Anon 10.23, rasa2 nyer dosa dia tu tak lah sebesar mana berbanding dgn dosa kau dan tok guru sesat kau.....sbb tok guru kau kata 'Allah pun mencarut', kau pun dapat sama sbb masih menyokong tok guru sesat tu

Anonymous said...

anon 1023am,
anon sham pucong 4.56
anon 7.35pm

: bab tutup aurat tu dosa dia dengan tuhan.

dosa awk, dengan manusia. agak2 bila boleh awk mintak maaf? nak tunggu kat mahsyar ekh?

Anonymous said...

isteri pemimpin negara atau negeri yang beragana islam wajib tutup aurat kerana ia berkaitan dengan rahmat dan keberkatan pemerintah.... Tuhan murka maka kepimpinan dan pemrintahan jadi tak berkat dengan kurang dirahmati maka akhirnya macam macam kemusnahan, kehancuran akan berlaku, kacau bilau huru hara. tutuplah aurat agar Tuhan akan memberkati dan merahmati pemrintahan negara yang selamat dan sentosa. pemimpin lelakipulak hulur salam dengan perempuan, tak betul Tuhan marah , PM TPM Menteri menteri teruk salam dengan perempuan.............. salah tu cukup sekadar senyum dan hormat.... sebab tu jadi tak berkat negara jadi kacau bilau....

Anonymous said...

PRO MCA-UMNO IS ANTI BUDDHIST

Dengan berhormati penganut ke dalam Dhamma,

Sebelum saya memulakan penulisan surat saya ke arah anda semua, saya ingin memaklumkan anda semua bahawa saya tidak berpuas hati dengan peguam Dato YIP KUM FOOK Pengerusi MCA Bahagian Gombak kerana tanggapan menyemangati buruknya kerana dia menghantar inspektor untuk datang ke PERSATUAN PENGANUT BUDDHA SAMNAK SAMBODHI NO: 19-21 JALAN 38 TAMAN DESA JAYA KEPONG 52100 KUALA LUMPUR, MALAYSIA untuk menangkap saya tanpa apa-apa sebab yang baik, tambahan pula, peguam YIP KUM FOOK tidak berpuas hati dengan Ketua Sami.

Apabila Ketua Sami terpaksa saya pergi ke Kuil beliau sudah dan dia pergi dan membiarkan Aku sendirian untuk menjaga sehingga Ketua Sami kembali kepada Kuil dan dia juga memberitahu saya supaya tidak meninggalkan Kuil jika mana-mana jawatankuasa atau pengerusi mahu menghalau saya keluar, anda tidak meninggalkan Kuil di semua faham? Lalu saya berkata, mengapa? Kepada ketua Sami! Pada hari kedua, YIP KUM FOOK (MCA Lelaki) datang ke Kuil kami dan bercakap dengan saya. Dia letih untuk membuat siasatan beberapa daripada saya dan dia bertanya kepada saya, di mana saya datang dari? Saya memberitahu beliau bahawa saya datang dari Pulau Pinang.

Kemudian, saya memberitahu kepada peguam YIP KUM FOOK (MCA Lelaki) bahawa Ketua Sami datang ke Pulau Pinang dan menjemput saya dan menjemput saya untuk menemaninya untuk pergi ke kuil di Kuala Lumpur. Saya tidak sedar bahawa YIP KUM FOOK Pengerusi MCA Bahagian Gombak tidak berbaik-baik dengan Ketua Sami, Ketua Sami sudah dengan cara ini, YIP KUM FOOK cuba untuk mencipta masalah dengan saya yang tidak perlu.

Itulah sebabnya, peguam YIP KUM FOOK mahu untuk menghalau saya keluar dari Kuil. Kemudian saya bertanya kepada peguam, kenapa anda mahu untuk menghalau saya keluar dari Kuil? Selain itu, Kuil yang bukan kepunyaan anda, MEMAHAMI? Kemudian, saya bertanya kepadanya, yang anda? Saya tidak tahu anda semua, anda tidak mempunyai hak untuk menghalau saya atau mengawal saya pada semua, MEMAHAMI? Anda adalah sama seperti orang biasa sahaja. Adakah anda tahu peraturan-peraturan bahawa mana-mana pengerusi atau jawatankuasa tidak dapat mengawal Sami-Sami dan biarawati(Nuns) sama sekali, juga MEMAHAMI?

Saya memarahi dia seperti itu. Kemudian peguam (YIP KUM FOOK, MCA Lelaki) tidak berpuas hati dengan saya dan dia memberitahu saya bahawa dia akan dipanggil polis untuk datang ke Kuil dan menangkap saya. Saya beritahu dia pergi ke depan dan dipanggil polis untuk datang dan menangkap saya. Saya tidak akan melarikan diri, saya berkata kepadanya seperti itu. Saya telah melakukan apa-apa salah ke arah anda, kenapa anda mahu untuk menangkap saya? Beliau berkata, dia tidak suka saya tinggal di sini. Saya bertanya kepadanya, mengapa? Sekali lagi. Selepas ini beliau menjadi amat marah dengan saya, maka dia menelefon kepada polis dan polis datang ke Kuil dan memberitahu saya untuk meninggalkan Kuil.
Saya memberitahu kepada pemeriksa itu sekali lagi, saya maaf, saya tidak akan meninggalkan Kuil kerana Ketua Sami telah mengarahkan saya supaya tidak meninggalkan Kuil tanpa persetujuannya, FAHAM? Kemudian inspektor itu memberitahu saya untuk meninggalkan, sekali lagi. Saya memberitahunya saya tidak boleh meninggalkan Kuil kerana Ketua Sami tidak kembali lagi. Masa ini, inspektor itu menjadi amat marah dengan saya dan dia telah mengambil gari dan cuba untuk mengugut saya, maka saya segera menunjuk-nunjuk tangan saya untuk beliau untuk mengunci saya tetapi dia menakutkan, maka sekali lagi, inspektor itu memberitahu saya meninggalkan Kuil sekali lagi tetapi saya masih tidak mahu meninggalkan Kuil.

Anonymous said...

Kemudian saya telefon kepada Ketua Sami lagi dan aku memberitahunya bahawa pemeriksa berkeras mahu menangkap saya, lebih baik anda datang kembali untuk menyelesaikan kes itu bagi saya. Selepas peristiwa ini, Ketua Sami datang kembali kepada Kuil dan membawa saya untuk pergi ke kuil lain dan penginapan mereka. Itu semua tentang kejadian ini! Akhir sekali, saya ingin memaklumkan kepada anda semua, bahawa tiada jawatankuasa atau pengerusi boleh mengawal semua Sami-Sami dan biarawati di semua juga MEMAHAMI? "Mereka adalah lebih tinggi daripada Raja," juga! Jadi bagaimana orang biasa, jawatankuasa dan pengerusi untuk mengawal mereka:- WALAUPUN RAJA YANG JUGA DISEGANI SAMI-SAMI DAN BIARAWATI(Nuns). Kenapa pengerusi Kuil tidak menghormati Sami-Sami dan Biarawati? Mereka akan membawa dosa-dosa kemudian, FAHAM?

Anda Dhamma,

Ven. Piya Phra Dhammo.
Pulau Pinang, Malaysia.

Kita menterjemahkan Bahasa Bahasa Inggeris ke Bahasa Malaysia (sebab!) kerana kita mahu memberi semua orang tahu dan memahami terperinci maklumat mengenai, juga untuk memberi orang ramai mengetahui perkara ini (SEJARAH), ini bukan untuk menyerang individu DATUK YIP KUM FOOK, sila klik di sini untuk melihat: - http://margeemar.blogspot.com/2012/02/blog-post.html?commentPage=3