Sunday, January 2, 2011

GAP SERU TEOH NIE CHENG MASUK ISLAM. UCAP KALIMAH SYAHADAH !


utusan diminta untuk tidak terlalu obses dalam menyelongkar gerakan politik ahli parlimen serdang teoh nie ching..

kata-kata ini dikeluarkan seperti biasa, oleh malaysiakini.

teoh nampaknya agak rimas bilamana setiap kali movement beliau ke masjid dan surau dijadikan isu oleh bloger yang kemudiannya dipetik utusan.

OBSES ? dalam bahasa jawa ia bermaksud gila babi, suka melakukan sesuatu  ke tahap gila babi. 

teoh meminta agar utusan jangan terlalu obses mendedahkan  movement beliau.

AKU JUGAK MINTA TEOH AGAR JANGAN TERLALU OBSES UNTUK KELUAR MASUK MASJID DAN SURAU SESUKA HATI KAMU. 

teoh kena ingat satu perkara. walaupun dia telah disokong dengan sepenuh hati oleh nik ajis namun dia harus ingat islam itu bukan hak milik nik ajis atau parti pas. islam ini milik semua penganutnya.

jadi jangan jadikan alasan restu nik ajis itu seolah-olah nik ajis mewakili kesemua pandangan orang islam.

kalau teoh anggap masjid dan surau itu penting untuknya, aku seru ahli parlimen serdang ini ucap sahaja kalimah LAILLAHHAILALLAH MUHAMMADURRASULULLAH.

masuk islam saja teoh. lepas masuk islam 24 jam kau nak keluar masuk masjid pun aku tak larang.

13 comments:

Anonymous said...

Aku rasa patut suruh Islam masuk dia

Anakbukitgantang said...

benar tu

jom kita kempen teoh ai nie kena masuk Islam sebelum masuk masjid dan perkarangan masjid dan mesti tutup aurat

Jika tidak sah tujuannnya tak ikhlas dan sahaja nak memecahbelahkan umat Islam

Anonymous said...

Ok,DAP nak kan republik. Ok, kita ambil Islamic Republik,dimana semua peraturan ugama dikenakan kepada semua penduduk termasuk bukan islam. Head of State adalah presiden islam. Ok NP, hudud dikenakan kepada semua, tak kira ugama, itulah Malaysian Malaysia dari pada padangan kami, kumpulan Hisbolah malaysia.

Anonymous said...

Betul kata saudara. ISLAM bukan hak milik PAS dan nik ajis bukan ditauliahkan Islam itu hak dia..ISLAM adalah hak ALLAH. harap jangan dipesongkan akidah umat islam di Malaysia gara-gara pemikiran politik sempit. ALLAH MAHA MENGETAHUI.

Penang Mai said...

Penderhakaan semakin menjadi2 di Selangor.. Masjid sudah menjadi gelanggan politik. Al-Quran & Masjid tidak dihormati lagi oleh bukan Islam. Sedangkan Ratu Elizabeth dan Wanita Pertama AS boleh menghormati masjid, tak kan orang Malaysia (bukan Islam) tak tau adat & adap orang Melayu Islam... SELAMATKAN MALAYSIA dari PAKATAN RAKYAT laknatullah...

Anonymous said...

Kalau nak islam mestilah ucap dua kalimah syahadat dulu.Kalau tak membohong namanya,termasuklah mereka yamh kata nak islam tapi tak mahu jadi orang islam secara yang betul iaitu mengucap dua kalimah syahadat.Ucapan itulah yang menjadikan seseorang kafir itu muslim.Ia berlaku sejak dari orang islam yang pertama sehinggalah kiamat.Kalau lepas mengucap seseorang muslim itu boleh jatuh darjatnya kepada fasik,zalim dan jika ingin kembali mestilah mengucap semula dan tinggalkan apa apa yang menjadikan seseorang itu fasik,zalim.Celaka dan bangsat Nik Aziz kerana gagal mendidik orang kafir DAP tu menghormati agama islam mengikut acuan islam sendiri, bukan mengikut tahsinul akli .

Anonymous said...

Teoh kena sunat pantat dia dulu dan mengucap 2 kalimah shahadah (masuk islam)dan bertaubat.
Lepas itu boleh masuk masjid dan surau mengikut ajaran islam

anakbangsa said...

dia tu kapir. ajk masjid bengong tu yg patut lebih disalahkan.kalau ajk tu x kasi buat aktiviti tu si kapir tu x leh wat ape2 .yg best nya ada gak yg join terkinja2 kt kawasan masjid ni bersama2 dia tu.kt luar kawasan masjid tu x de ke pdg nak wat aerobik.kalau kt pdg,jgn kata aerobik,nak buat akrobatik pun x de sapa yg larang.kita lebih fokus kt kapir ni wat pe?fokus kt org islam yg bersekongkol ni.dosa org yg tau lebih besar dr yg x tau.

kingnek said...

GAP, kau ingat cina-cina dari DAP dan PKR yang sibuk keluar masuk masjid mengalahkan orang alim ni ikhlas ke? Dulu, pemimpin negara aku, Lee Kuan Yew pun pakai songkok jugak. Itu berpuluh tahun dulu lah.

Sekarang ni, tak berapa ingat aku dia masuk masjid. Songkok pun mungkin dah dihumban ke dalam tong sampah. Apa kah nasib, Melayu mudah lupa

Gerakan Timur said...

Bro..

Ko kaikan babi dengan teo ni ching ni, penternak babi tak marah ke???

hahahaha.. gila babi... babi edan!!

MAMAK MY DEAN said...

Dulu pun kita ada yb cina dan india,tapi tak pula musuk mesjid.

Kalau yb cina beri ucapan di mesjid,maka yb PAS mesti beri ucapan di tokong,kuil atau gereja.

HABIB JUAL GELANG said...

Anon 4.31pm,

Apa?...... nak sunatkan dia?

Haaaa. Kalau bab ni korang jangan kacau.Korang pergi jauh jauh.

Biar ana bagi sunat sama dia lah.

Tangan ana menggigil ni.

Tak tualah,menggigil sebab takut,geram atau syok.

Anonymous said...

jubur dia dah betul2 berseh dan suci ke?jangan berseh aje tetapi mesti suci.Tuhan itu Maha Suci jadi kenalah org yg nak jumpa Tuhan mesti suci bukan hanya berseh!Orang2 kafir itu najis kata Allah SWT.