Wednesday, January 26, 2011

LIVE TENANG : CERAMAH KELOMPOK CUKUP BERKESAN.

 dalam pemerhatian kami, konsep ceramah kelompok yang menjuruskan kepada penglibatan pengundi adalah konsep yang cukup berkesan dalam prk dun tenang.

seperti contoh, malam tadi di saat hujan lebat sekalipun rakyat tetap hadir dalam sesi ceramah kelompok ini.
aku tabik spring kepada semangat kaum ibu yang bersengkang mata sampai jam 12 tengahmalam untuk mendengar ceramah. kaum ibu punya penangan jangan dipandang enteng.

inilah agen propaganda paling efisen dalam pilihanraya. malam tadi kami hadir di ceramah dato dr abdul latif,zahid md arip dan dato alwi. malam sebelumnya pula sesi ceramah kelompok yang diketuai oleh ahmad maslan dan isa samad.

diharap penglibatan kesemua MAJLIS TERTINGGI UMNO dalam digembeleng dalam prk tenang ni.

3 comments:

Anonymous said...

Nak counter puak ANAK ni senang saja. Tanya depa nak ke FELDA ni jadi macam skim Ladang Rakyat di Kelate nuh? Depa dapat RM berapa ja sebulan berbanding FELDA?

Unknown said...

good job....

small group is better than big crowd...

Anonymous said...

yang nak datang tak berapa nak ramai, macam menyuarat UMNO kampung aku.Sebab malas nak datang ceramah UMNO ni, yang bagi ceramah kekadang membosankan.banyak hujah pembankang tidak dijawab dengan betul. hujah dangkal. membodek tak tentu pasal. aku kekadang naik malu duduk dalam majlis tu. aku harap Pemidato UMNO banyaklah sikit baca buku, ilmiah sikit. jangan jadi tukang karut.. jangan marah pembangkang kalau kalah akan datang. Pembangkang kekadang lebih baik menagani masalah.