Saturday, January 1, 2011

SUHAIMI SHAFIE GERTAK SULTAN SELANGOR. TAHAN DIA BAWAH ISA !







AYAT GERTAKAN SUHAIMI KEPADA SULTAN SELANGOR !
 
Dalam sejarah telah terbukti, apabila rakyat bangkit menentang Raja, biarpun beribu tahun kebangkitan itu berlansung akhirnya kebenaran akan menghenyak ketidakadilan. Rakyat akan menang dalam peperangan menentang ketidakadilan! Didoakan agar ia tidak berlaku di Selangor.
Shuhaimi Bin Haji Shafiei
ADUN Sri Muda
30hb Disember 2010
 gesaan kepada seluruh rakyat selangor,NGO serta pimpinan 22 bahagian umno selangor untuk membuat repot polis terhadap ugutan yb suhaimi shafie adun sri muda (pkr) terhadap institusi diraja selangor.

memandangkan aku takut dia buang link dan artikel, maka aku telah print skrin kesemua artikel tersebut untuk anda membuat laporan polis.

yb sundal ni penjilat azmin. dulu kerja pharmasi je kat pharmaniaga bukit raja klang. siapa yang secara rapat mengikut blog aku mungkin pernah terjumpa beberapa artikel aku yang belasah mamat ni.

dia ni bekas kawan aku selama 10 tahun , sewaktu aku dalam pkr.

dia pernah mengkafirkan aku kerana aku enggan tolong dia naikkan banner dia semasa kempen pru 2008 .

kenapa dia kafirkan aku ? kerana dalam baner dia ada gambar anwar dan aku kata kat dia aku tak nak pegang baner yang ada najis.

dia sumpah seranah aku 30 minit.kafir kan aku gila babi. dia suruh aku bertobat dan mengucap. anak haram suhaimi bangsat ni memang penijilat anwar ibrahim.

 dulu dia orang umno, pernah menjadi walok utama ahli parlimen kota raja yb komala.

SUHAIMI BUKAN ANAK JATI KELAHIRAN SELANGOR. DIA BERMASTAUTIN DI SELANGOR. HARI INI DIA JADI YB YANG BERANI GERTAK SULTAN SELANGOR. BARUA PUNYA MELAYU ! 

suhaimi dah menghasut rakyat untuk bencikan institusi diraja selangor. ini hasutan dan sudah tiba masanya dia ditahan dibawah ISA kerana cuba mengajak rakyat benci kepada institusi diraja  !

20 comments:

sgray said...

AGREED...ADA UNSUR HASUTAN TU...HISYAM HAVE TO ACT ....OR RATHER NAZRI...

Anonymous said...

mamat ni bila Gap

Bentaraguru said...

Nampaknya ISA sudah TUMPUL lebih dari belakang parang. Sultan dipermainkan manusia Melayu sendiri, apalagi bangsa bangsat lain. Hai Melayu....hai Melayu....PKR. Orang angkuh, sombong, bangga diri tak diingini oleh masyarakat Melayu Islam.
PRU 13 bakal tiba. Rakyat Melayu mesti ingat, bangsa Melayu pantang menderhaka !. Melayu Islam bangkitlah memperjuangkan yang hak bumiputra negara Malaysia.

Bingai @ Bangang said...

Jom buat perhimpunan taat setia kepada Paduka Tuanku!

Selamat Tahun Baru!

Saya juga ingin menjemput anda menyertai Salasilah Keluarga

Aku Yang Bingai
Bolasepak - Kontrak Rajagopal bagi telur di hujung tanduk?

Anonymous said...

Saudara GAP,

Saya amat menyokong supaya satu tindakan keras perlu dilakukan keatas seorang Melayu yang tidak sedar diri yang telah dipergunakan oleh Bangsa lain yang mengarahkannya supaya Derhaka kpd KDYMM Sultan Selangor.

Mereka-mereka ini hanya tahu mengambil kesempatan keatas perkara ini. Mereka telah menjolok sarang tebuan.

Hidup Melayu.

Thanks

Jimmy Hillhead
Osborne Park, Western Australia

Anonymous said...

errmmm mennteri KDn dan pembesar2 Kdn xde telor..tp klu dgn org bn sendiri buat hal ...cepat dorang amik tndakan....pi bekukan ajer telor2 KDn tu

Anonymous said...

Pasal tu depa cuak dengan ISA...kata nak hapus pasal depa anu dalam botol...la ni aku satisfy 500% info blog Grk Anti PKR...tq....

Anonymous said...

haramjadah ni dah kurang ajar kepada Raja.....

Anonymous said...

Usaha meruntuhkan tongak dan asas kekuatan Orang Melayu adalah dengan mencemar dan mempertikai kewibawaan Institusi Raja.

Menteri Amaran Dalam Negeri tak mungkin ambil tindakan kerana dia holistik plastik tadak telur sejak duluuuuuuuuuuuu...

Helang Buana said...

MOHON DI LINK KAN BLOG SAYA. TQ

Ular Menyusur Akar said...

Dalam blog dia aku kata; "Satu perkataan sahaja untuk YB, biadap"

Mari ramai-ramai masuk blog dia dan tinggalkan perkataan biadap kepada dia. Tidak kesah dia padam atau tidak. Kita kena beritahu perasaan kita kepada dia. Tak perlu gunakan nama anon. Gunakan nickname kita sendiri.

agbr47: manusia tak kenal di untung.

Anonymous said...

wahai org2 melayu selangor... buatlah apa patut.. kalau kene jumpa tuk pawang, jumpa cepat... kalau patut asah parang panjang, asah cepat... kalau patuh lari masuk gua sbb malu, lari cpt... MEMANG PADAN MUKA ORG SELANGOR KERANA SOKONG PAkatan rakyat dlm pr12 dulu... Nah, terimalah padahnya pilih PR.

kingnek said...

Gempur mereka yang anti-Islam dari PKR dan PAS, termasuk Suhaimi yang bersekongkol secara terang dengan seorang agen yahudi dan peliwat bernama Brader Anwar Bin Ibrahim (BABI)

Anonymous said...

YB suhaimi tidak sepatutnya derhaka kepada RAJA. Apakah beliau lupa orang melayu itu adalah bangsanya sendiri? Apakah belaiu kerakusan jawatan YB untuk PRU 13 dan sanggup membuat kenyataan BIADAP terhadap sultan Selangor? Nizar pernah DERHAKA kepada sultam Perak. dah berjangkit penyakit agaknya. buakn ape takut jangkitan itu akan merebak satu Malaysia. Jadi KDN tolong tengok-teongokkan apa yang terbaik. kepada UMNO Selangor, tolong buat sesuatu untuk halang perbuatan Biadap ini.

Anonymous said...

aper lagi Mr Kerismudin, tkkan diam membisu seribu bahasa...mana dia "AMARAN" muuu...rindu laa kami semua sbg rakyat 1malaysia nie nk dgr AMARAN muuu....

Anonymous said...

KALAU SUHAIMI BACA TULISAN INI AKU NAK KATA CELAKA PADA MU....CELAKA, CELAKA, CELAKA...BUKAN BAHASA AKU TAPI BAHASA RAKAN MU NIK AZIZ AKU PINJAM.....INILAH SATU-SATU UMAT MELAYU YANG TIADA GUNA SATU SEN PUN UNTUK BANGSA DAN AGAMA....TIDAK ADA APA PUN YANG BANGSA HARAPKAN DARI MANUSIA JENIS INI......MU LAH PENDERHAKA,PENGKHIANAT BANGSA....KEPADAA SELURUH UMAT MELAYU YANG MASIH SAYANGKAN BANGSANYA SILA LAH BANGKIT....BANGKIT UNTUK MENENTANG PENGKHIANAT.....KEPADA PIHAK YANG MEMPUNYAI KUASA LAKUKAN SESUATU BAGI MENGAJAR MANUSIA YANG BIADAP INI.....UNTUK RETI,UNTUK FAHAM GELOMBANG KEBANGKITAN MELAYU.....USAH DIBERI MUKA PADA PENGKHIANAT DAN PENDERHAKA.........AYUH LAKUKAN...AYUH LAKUKAN...AYUH LAKUKAN

blogenstarz said...

GAP

GUA MENDIDIH BETUL NI....
BABI PANGGANG BETUL DIA NI...
ORANG MACAM BABI INILAH YANG DAP/PAP BELA.......

norman.pgs said...

Halo kawan suma, sebelum apa2 tindakan ISA atau disiasat polis,..cuba renung balik tindakan2yang pernah dibawa oleh kumpulan melayu lain jgak berunsur hasutan, cam kepala lembu, komen2 Perkasa, dan macam2 lagi..shuhaimi jgak patut jawab maksud statement dlam blog tu, sya bukan nak sokong sape tapi negara kita dah jadi cam chacha marba la!... lagi satu si Anonymous ni sape? Macam ular kepala dua, di malaysiakini bukan main lagi dia hentam kerajaan..sini lain pulak..trying to incite racial tension di negara ni..org camni tak layak jadi kewargaaan msia pun..

norman.pgs said...

sebelum siasatan diambil, baik renung balik isu2 hasutan yg lain pernah dibawa kumpulan estremis yg lain jgak..kepala lembu, komen2 perkasa, gaps dan dll..takde pun apa2 tindakan selama ni..hmm
jsdi kena bagi shuhaimi jawab la kenyataan dlm blog tu..negara kita dah jadi cam chacha marba la! asyik dok brtengkak psal hal politik aje, tak mcam negara lain dok rancak fokus bngunkan ekonomi depa...malu beb..

umno babi said...

hek eleh..rilek la..hina raja je pun..bukan hina nabi..yg korang nak marah2 ni nape?bangang