IKLAN BERBAYAR

Saturday, February 26, 2011

DOMINASI PAKATAN : SEKALI LAGI DAP BODOHKAN PAS.




12 comments:

Anonymous said...

bodoh nya melayu PAS ni.dia tahu tak cina tunggu masa je nak sembelih melayu

Anonymous said...

PAS UMPAMA SYAITAN ISLAM YANG BERJUBAH TAPI HAKIKAT NYA BERSAMA DAP MERUNTUH KAN ISLAM>>MEMBABI KAN MASJID MENJAHILKAN ORG ISLAM>>>>MEMBALA KAN SESAMA ISLAM>>>MENGKHAFIR SESAMA ISLAM>DAN MENJADIKAN SYURGA MCM RUMAH PELACURAN>>>

Cheguman said...

hanya lambang parti yang bertanding sahaja dibenarkan.

PAS atau DAP yang bertanding? Oh ya, undi DAP samalah macam undi DAP, ye tak?

sayang pelda sayang najibkah? said...

bro najib trun jengka..xnak follow skali... leh koi banjer mee sup panas kt pelda kg koi ni...mmg hot bro..

Anonymous said...

gerombolan penganut2 PAS..Ajis Nikcy ada dtg tak? atau dihalang dtg..klu dtg confirm kalah besar..

Anonymous said...

Sama juga macam BN sokong calon-calon MCA, MIC, PBDS, PBS, Gerakan dll.

Tambah pula, ketua-ketua parti komponen yang dia sokong langsung tidak bermoral dan perasuah.

Siapa yang bodoh?

Anonymous said...

Nik aziz ni di nasihat kan jd kafir secepat mungkin..elok DAP angkat dia jadi paderi atau sami buddha atau hindraf angkat dia jd sami hindu..sami hindu sami budhha paderi jauh lebih mulia dan baik dpd nik aziz kerana tidak pernah mengutuk atau mencelaka kan bangsa atau ugama sendiri

Anonymous said...

Nik aziz ni di nasihat kan jd kafir secepat mungkin..elok DAP angkat dia jadi paderi atau sami buddha atau hindraf angkat dia jd sami hindu..sami hindu sami budhha paderi jauh lebih mulia dan baik dpd nik aziz kerana tidak pernah mengutuk atau mencelaka kan bangsa atau ugama sendiri

Anonymous said...

Alahai si Anoy ni kan dulu Pas tuduh UMNO kafir sebab kawan dengan MCA,MIC dan lain2 lagi, kata pulak UMNO ni sekular,sekarang Pas sama DAP tak kafir ke,sama PKR tak sekular ke,belajar la sejarah jangan pandai hentam ikut perasaan bib

Anonymous said...

PKR bermoral?
settle kan la kes liwat tu cepat

azrie said...

hi anaon 12:27PM,

BN Sama ngan HamPAS sbb sokong MIC, MCA sume2 tu???

betul..tp yg x same nye BN x IKUT KEPALA diorg..
HAMPAS ni..ape sume DAP cakap angguk kepala je, pastu diboleh kan..

jap g DAP kata org MELAYU mesti DIHALAU dr MALAYSIA..PAS ANGGUK Je..sbb Nicky AJIS kan bukan org MELAYU..die xkesah la...

so~ BN Sama..tp RASIONAL..
PAS SAMA..tp XDE OTAK!! SUME NAK DIJUALNYE

Anonymous said...

Anon February 27, 2011 12:27 PM

kalau ikut fatwa pas 1970-an Pas sekarang dah kafir ker?? bukak balik sejarah la..

sekarang ni majoriti pengundi pas orang cina..tapi berapa kerat orang cina yg masuk islam kerana pas??..Pas yang terpakse ikut telunjuk cine...kesian aku kat pakcik2 dalam gambo ni..