Tuesday, February 1, 2011

KEPADA BLOGER UMNO YANG SUKA ULANG (RE SCHEDULE) ARTIKEL.

simple je artikel ni.

aku perhatikan ada 2-3 bloger pro umno suka re schedule artikel mereka yang sama berulang kali.contoh artikel pertama keluar jam 2 petang. pastu re schedule jam 4 petang. 6 petang bla bla bla.

aku faham kamu nak kejar hits, tapi kesian kan jugak lah kepada artikel bloger yang lain ya.

jika perkara ni berulang balik, aku terpaksa buang link. aku kena adil kepada semua bloger dalam blog GAP.

kepada bloger baru yang masih belum ada link kat GAP, sila tinggalkan komen anda di artikel ini. tk

45 comments:

Akar Umbi said...

hahahahahhahahhahhah.....

aku dah lama buang bro!!!!

WT said...

itu macam pun ada ke bro?...aku dah lama tak menulis blog...sibuk tapi plagiat 100% tak mungkinlah...hahaha...

ini kes plagiat juga kut! relaks brader...apalah ertinya hits melambung kalau menimbulkan byk ketidak puasan hati...

Anonymous said...

Gap,

kita juga kena perhatikan ade blog yg update cerita cedok dari Msian Insider, Msiakini, Star Online, Utsn Online...

sehari sampai 4 lima posting.., mcm bagus2..

cedok2 news lepaih tu tajuk Live Tenang, sampai 11 posting! Fuyoo..!

Itu pun satu lagi spesis anak haram kejar hitz nanti nak claim dia jaga bloggers pro bn...

PUNDEK la!!!!! Muka dah la tak hemsem...

Anonymous said...

bro link www.freemalaysiakini.com di bawah berita harian...TQ

Anonymous said...

salam, siapa dia tu. Harap bukan saya, saya tak reti sangat pasal blogging ini.

Terima kasih, kerana link ini banyak mendapat perhatian atau link back kepada blog kami.

eekaa.

Anonymous said...

Mohon dilinkkan blog saya disini

TerimaKasih !

GAP KEMBALI said...

freemalaysiakini..BAGUS !

eeka bukan anda saya maksudkan. analisa anda baguih.

aku kesian kat bloger lain yang research dia bagus tp kurang dibaca dek kerana isu ni..

wooi medan info..marah nampak !

Anonymous said...

alamak, sori bro.

saya wakil malayaraya blog. reschedule/repost article ikut time paling banyak online user. its a mistake, and we'r sorry.

bukan niat nk halang post orang lain. cuma nak byk liputan. lain kali tak buat dah. insaf hehe terima kasih atas teguran. kepada blogger lain, sorry jgk.

GAP KEMBALI said...

malayraya

bukan anda aku maksudkan..dont worry sahabat. yang aku maksudkan 2-3 bloger lain.

GAP KEMBALI said...

malayaraya
aku dah perati blog kau..artikel kau tak diulang berkali kali.. dont wori sahabat.

GAP KEMBALI said...

dinturtle dah link. kasi belasah !

GAP KEMBALI said...

FREEMKINI

SUDAH LINK. MOHON ARTIKEL FREE INI DI AGRESIFKAN .

XPressMinda said...

tumpang skali masukkan link bro... ambo budak baru belajar..

asal dr mykmu masih kekal sampai skang..

* apa cerita gabungan blogger kelate?.. senyap je..

GAP KEMBALI said...

XPRESSMINDA
TAKDE PROFILE LA BRO ?

usop said...

setiap tujuan ada maksud yang tersirat.. terpulang kepada apa yang nak dijear oleh blogger tu..
apa-apa pun teman suka blog kamu..
bagus kerana prihatin dan bersikap adil..
teruskan berjuang mengakkan kebatilan..hidup GAP...

Anonymous said...

Freemalaysiakini.. macam mana kau boleh buat malaysia kini diakses secara free.. boleh bangkrap malaysiakini he he he

Anonymous said...

oh yeke?
suspen sekejap haha

hafiz said...

Bukan Aku ar...

orangmanjung said...

bro...

gua paling meluat baca blog yang copy paste orang punya...lepas tu taruk tajuk gempak macam la dia bikin bikin...bila baca cedok orang punya atau kasi link jer...

blogers camni bajet bagus bro...memang la rating tinggi, tapi cuba la cari crita sendiri...cam gampunk

apa pun gua respek lu punya blog...

GAP KEMBALI said...

hafiz
bukan ko ar...hehe

Anakbukitgantang said...

GAP,

betul jua- tap apa nak buat

saya sebolehnya buat artikel original, jadi tak lah ilham datang bertalu talu sampai 3 kali sehari

bagaimanapon kena tengok juga bro-kadang blogger lapangan (saya tak pernah istilahkan mereka blogger nyamuk) mg ada 2-3 berita kalau cob=ver pilihanraya

saya cadang bro lihat, kalau Panglima, Gomo, Pk, TM , Rbf yg tgh cover PRK tu boleh release kot -sbb sentiasa ada updates -yg lain sapa nak cover PRK Merlimau LIVE kena kasik tahu tuan punya blog GAP -apamacam cadangan saya....

Lagimudah.com said...

Bro Gap saya nak letak iklan kan tempat u berapa......
http://lagimudah.com

JKKK Kota Sarang Semut said...

AKU TAK TERLIBAT KOT BRO GAP!!!!HU3

CUCU TOK WAN said...

akukah itu?

gegar gempur said...

bro gap harap ko tak marah dengan blo aku..aku ,masih pejuang umno sejati..cuma sedih bila tengok kami pendokong umno di tempat kami langsung tidak dipeduli oleh pucuk pimpinan umno puchong..aku cuma nak mereka tahu ada masalah besar yang perlu mereka perhatikan...dan kalau hal hal kecil begini mereka tak peduli..bagaimana kita nak tawan selangor...kami tahu kita bukan kerajaan memerintah justru kita ditekan tapi pucuk pimpinan sekurang kurangnya jengah jengah lah kami ni...sorry bro ... balun PR tetap balun..tapi isu dalaman perlu diperbetulkan juga...yang penting kalau semua isu dalaman dapat ditangani dengan baik..kita boleh membuatr kerja yang lebih besar untuk balun PR

Anonymous said...

aisey.. sorry.. aku login guna google tadi tu..

xpressminda.wordpress.com

Anak Kuala said...

www.pemudapadangrengas.blogspot.com

creative said...

nak tumpang gak link kn kt sini

http://mywordismythinking.blogspot.com

macih..

Gerakan Timur said...

hehehe..

medan info tgh angin satu badan tu bro..

cermin kete dia baru je ganti sebab pecah.. kuar plak posting ni..

lagi la dia hangin..heheheh..

Jeepers Creepers said...

tak perasan lak ada blogger macam tu huhuhu

Melayu Pasir Gudang said...

Gap tak ambil MC 21 hari ke....maklumlah penat dan berhujan kat tenang tuuuu....apa-apa pun buat bloger yang kena tegur tu janganlah ambik atie sangat,teruskan memeriahkan dunia blogger kita,cuma bab ulang-ulang benda sama di blog yang sama memang tidak manis....semanis gadis felda chemplak barat heeee

Aku Peduli Apa @ APA said...

Salam GAP.
Blog sdra dah hampir setahun dipautkan diblog saya(termasuk blog sblm ini)Dah byk kali juga saya minta dipautkan ke blog sdra tapi masih belum dipertimbangkan.

Ini mungkin kali terakhir saya memohon.Salam perjuangan

GAP KEMBALI said...

gegar gempur..bukan ko le..hehe

GAP KEMBALI said...

aku peduli apa..

masyaallah aku tak perasan. mohon maaf. blog tuan dah di link kan..adus kesilapan tak sengaja.

Yuseri Yusoff said...

Sebab tu aku jarang update blog, selalu saje artikel yang dibuat dengan kajian dan bacaan mendalam tenggelam dek artikel repost or copy paste.

Nak kata aku takde copy paste tu bohong la, kadang2 ada jugak. Tapi kalo artikel yang sama disiar sampai 4 kali sehari tk pernah aku buat.

Naik malas nak menulis, asal siap publish selalu tenggelam dek artikel repost.

Apa2 je la GAP. lantak depa la blog depa.

GAP KEMBALI said...

pemuda padang rengas dah settle.

Aku Peduli Apa @ APA said...

Salam Bro GAP.
Saya tidak menujukan artikel saya kpd bro,cuma bila baca komen dari ramai yang menyentuh isu ini saya terpanggil utk buat penjelasan kp mrk.

Saya faham sgt apa yg GAP maksudkan dgn re schedule artikel yg sama berulang ulang utk sentiasa duduk dikepala bloglist.

Jika ada silap faham berhubung artikel saya maaf.

salam perjuangan

Aku Peduli Apa @ APA said...

Salam bro GAP.
Saya amat bersetuju dengan artikel bro berhubung re schedule artikel ini.Saya pun tk berapa faham sebelum ini yang itu boleh dilakukan.

Sebelum ini saya pun pelik artikel yg saya dah baca awal pagi timbul sebelah ptg seolah olah baru di post 20min.Rupanya ini maksud re schedule.

Terima kasih untuk pelajaran baru.

leman decaprio said...

tahniah atas teguran bro...

mmg kejar hits tu...
xde guna blog masuk ranking top10 pun...
kalo isinya hampas & ciplak!

matkilaupenang said...

harap saya tidak terlibat dalam reschedule artikel.almaklum saya masih budak baru belajar.

i.yusry said...

salam

aku blogger baru bro..

mintak link kan yer

mekasih

Anonymous said...

Salam Semua,

Letih aku nak kejar baca semua post bloggers.. lagi letih kalo setiap kali aku layari blog dengan cerita cerita hampir sama.. teramat sangat letih bila layari blog copy paste..

Apa-apa pun teruskan perjuangan supaya orang2 yang kat luar dapat Info.. Aku harap semua cerita berlandaskan kebenaran tanpa di tokok tambah..

Pembaca Blog

Anonymous said...

Nizar adalah pengkianat Melayu, padahal PM Najib adalah pemimpin berhati ikhlas seputih bersih suci mementingkan rakyat. Manusia pengkhianat Nizar ini ternyata tidak seharusnya diberi perhatian sesaat pun kerana diluri hatinya dan diotaknya penuh dengan darah berkuman berbisa yang pada akhirnya meracuni dirinya sendiri. Allah menyebelahi pemimpin yang suci mementingkan rakyat, bukan si pengkhianat Nizar ini.

red said...

Hidup GAP!!! sehari x bace blog GAP, mmg x sempurna hidup hehehe... caya laa bro.. sentiasa menyokong anda

PAS antiDAP said...

MINTA TOLONG PAUTKAN BLOG AKU.

http://pasantidap.blogspot.com/


Salam BRO.

aku merupakan antara pembaca tegar blog ni. memang dahsyat dan seronok tengok jihad dan perang melalui cywar.

blog BRO merupakan antara blog pilihan aku. Memang artikel BRO sangat bagus untuk berperang dalam dunia blogger.

hari ni, aku ambil keputusan untuk sertai perjuangan cywar bersama blogger-blogger lain. saja suka-suka. memang kita perlukan ramai bala tentera. betul tak?

tapi yang tak sedap tu, ade pulak isu blogger elitis dan blogger nyamuk. tapi aku dua2 boleh terima. yang penting, bukan blogger pembangkang.

insyaallah, dengan sambutan yang sangat baik dari pembaca-pembaca blog, aku yakin, kita akan berjaya dalam perjuangan ini.

aku minta tolong BRO beri tunjuk ajar dan beri komen-komen membina dalam blog aku.

aku hanya budak baru belajar.

mohon juga minta tolong pautkan blog aku ni skali ye. kalau sudi la.