Tuesday, February 15, 2011

LIWAT :( POINT PENTING) ANWAR SUKA LELAKI KULUM BATANGNYA !

KUALA LUMPUR 14 Feb. – Seorang pakar patologi forensik hari ini memberitahu bahawa beliau mengambil spesimen daripada bahagian lidah dan tekak Mohd. Saiful Bukhari Azlan selepas bekas pembantu peribadi Datuk Seri Anwar Ibrahim itu mendakwa dia turut dipaksa melakukan seks oral.

Menurut Dr. Siew Sheue Feng dari Hospital Kuala Lumpur (HKL), Mohd. Saiful Bukhari memberitahu beliau bahawa selain diliwat, dia dipaksa melakukan perbuatan itu sewaktu beliau mengambil latar belakang kejadian tersebut daripada mangsa.


Dalam keterangannya, saksi pendakwa ketiga itu berkata, beliau menjalankan pemeriksaan ke atas Mohd. Saiful Bukhari pada malam 28 Jun 2008 selepas pemuda itu dirujuk ke Pusat Khidmat Krisis Sehenti (OSCC) di HKL.




MORAL OF THE STORY ?

siapa yang berjaya jadi calon PKR pada PRU 13 nanti, orang itu telah berjaya mengulum batang anwar ! muahahahaha...siap meleleh lagi air dalam mulut..khak ptuih ! binatang punya PKR !


9 comments:

Anonymous said...

Tuan. Bagaimana menutup mulut puak PAS dan PKR? Baru-baru ini terjadi satu debat ringkas antara kawan saya (UMNO) dengan seorang budak PAS. Ringkasnya. Budak PAS itu bukan main lagi memuji rakyat Mesir yang berjaya menggulingkan Presiden Mereka Hosni Mubarak yang dikatakan boneka Amerika di Mesir. Lalu kawan saya tanya. Kenapa di Malaysia PAS sokong pulak seorang pemimpin PKR yang terang-terang dibelakangnya Amerika dan Yahudi untuk menjadi Perdana Menteri Malaysia? Dia terpaku dan terdiam dengan soalan itu. TQ.

Anonymous said...

Cerita Anuar ni ada persamaan dengan Bill Clinton bezanya mangsanya adalah lelaki. he he.

Anonymous said...

nuarr ni sakittt.....

sakit otak orgnya.....

bagus kalau jijah bawak dia berubat ...

Anonymous said...

Ishh ishh ishh ishh ishh ishh kesian kempunan lah Si Ikan Sepat kering, yg dgn lakonan murahan, lupa2 kempunan tak dapat kote Pak Sheikh untuk di kulum2.ishh ishh ishh ishh ishh Pak Sheikh lebih gian kalo jantan2 dan boypren2 yg lakukan...ishh ishh ishh ishh ishh Ikan Sepat kering lagi lah kering. Teror betul Pak Sheikh, dengar2 Pak SHeikh dalam bulan Puasa pun ketagih dan mencari cari, merayau rayau mencari mangsa dari jantan2 dan boypren untuk membuat perbuatan terkutok dn menjijikkan, iaitu menyondol macam babi hutan, lobang taik, lobang najis, lobang dubor jantan2 dan boypren2 yg tak berdosa. Pak Sheikh yg tak akan bertaubat kalo dah gian sangat ambil lah ahlul2 bahalul dari PArti Ajran Sesat, kerana mereka2 ini rela tonggeng jiwa dan raga untuk Pak Sheikh kerana dijamin Lever Bros masyuk syurga Mak Bapak Nik Najis yg punya..kah...kahh..kah..kah..kah

Esperalzi said...

PKR = Parti Kulum Rakyat

keris said...

haram syarie mengundi PKR yang berpresidenkan peliwat dan gay..

Anonymous said...

lawak juga gambar kat atas ni...kah kah kah
betul tu..dah tahu yahudi dan amerika kat belakang dia tu, apsal nak sokong? puak2 diorg ni ada dua personaliti ke? hehehe

Anonymous said...

GAP ANWAR GUNA MAKJUN TOK GURU KA.?.BARANG DIA GONCANG MACAM LEMBU KENA SEMBELIH JE GAP !!

HEBAT "MAKJUN TOK GURU"TU YG PAS DOK IKLAN DLM HARAKAH....
MENGELUPOR BENDA ALAH TU...

kah..kah..kahhh

Anonymous said...

GAP ANWAR GUNA MAKJUN TOK GURU KA.?.BARANG DIA GONCANG MACAM LEMBU KENA SEMBELIH JE GAP !!

HEBAT "MAKJUN TOK GURU"TU YG PAS DOK IKLAN DLM HARAKAH....
MENGELUPOR BENDA ALAH TU...

kah..kah..kah