IKLAN BERBAYAR

Monday, February 28, 2011

PRK KERDAU : MUSLIMAH PAS BERKEMPEN, JANTAN PAS TIDO...

dalam perjalanan kami ke kg benom kelihatan  4 muslimah pas sedang berkempen.

tak nampak yang jantan pas berkempen. dorang sibuk kerumun kedai jual ubat kuat kat markas pas kerdau. baguslah la tu, makan ubat kuat totey lepas tu kena sakit buah pinggang pi sepital kerajaan.

kasihan tengok muslimah pas, dorang kerja siang malam.

tapi bila calon pas lelaki berbaiah, masa depan mereka dan maruah mereka dijadikan bahan sandaran talak 3 pas.. kasihan kaum hawa pas. diperlakukan seperti hamba pimpinan pas !

4 comments:

Anonymous said...

dekat 2 jam tunggu... gamabr muslimah pas je keluar.. aiyoo bro... mana lagik gambar..

GAP KEMBALI said...

BRO...ESOK LA BRO..LETIH BRO.

KONPEM ESOK PENUH DENGAN FOTO JE...JANGAN MARAH BRO, NANTI AKU BELANJA KO.

PERCUTIAN 3 HARI 2 MALAM BERSAMA ANWAR, IN PRIVATE BRO. HEHE

Anonymous said...

tajuk tu tak betul muslimah&muslimat perkataan samalaa
sepatutnya tajuknya begini
MUSLIMAH PAS BERKEMPEN, PEJANTAN PAS TIDO..."

Anonymous said...

Bukan muslimat bai..

Muslimat/muslimah-pompuan
Muslimin-lelaki

Tapi aku rasa pas pakai pemuda jugak kot