IKLAN BERBAYAR

Monday, February 28, 2011

PRK KERDAU :FOTO KEBOSANAN KIT SIANG LAYAN PAS !




11 comments:

Anonymous said...

tolong jawab jawab aku punya soalan sat?jnji duit n peruntutkan semasa nak pilihanraya tu dikira sebagai apa?rasuah politik ke??durian runtuh ke??membela rakyat ke?mengapa benda2 sebegitu tidak diumum sebelum pilihanraya?SPR tolong jawab....sprm tolong jawab...pencacai taik najib tolong jawab!!!

Anonymous said...

cukup syarat tunjuk muka..PAS diperlukan DAP utk pecah undi melayu next PRU akan datang..

Undi cina DAP sudah kawtim MAAAA...

Anonymous said...

Apek Kita Siang ni bila nak pencen daa....

matt said...

gambar ni mcm tunjukkan tok guru PAS tunduk kepala dan merendah diri kpd 'otai' DAP..

mcm tkde harga diri..

kalau kit siai lempang muka org PAS pun blum tentu depa melawan..

Melanau said...

http://melanausarawak.blogspot.com/2011/02/siapa-dalang-yang-cuba-musnahkan.html

Anonymous said...

melayu PAS melayu umno melayu cindia dan melayu hindu..sapa paling teruk

Anonymous said...

cina ni mmg hebat,,melayu d memang bai sebab aps dah kena babi

usin said...

anon 12:18pm, bagi aku try jwb. soalan cepumas. poknik tau dh jawapannya. x caya cuba carik gambar camane poknik sedekah duit kt org asli masa p/raya kt galas. yg sedekah keropok gambar bulanpun poknik tau jugak. kt kerdau ni, ada yg jual gula harga rm1.80. sanggup rugi 30sen. nape kt kerdau je, jual la gula murah kt kedah ke, kelantan ke.. so, apa cerita bro. kalau lu kata yg besar2 tu rasuah, yg poknik buat tu kira camane? sedekah? lu jd pencacai taik sapa bro?

Anonymous said...

usin 10.51 :

:-)))

Azman Mat Sam said...

DEMOKRASI SATU SISTEM DIAJAR OLEH BARAT CARA UTK MENIPU RAKYAT MELALUI KONSEP KEPARTIAN ASSOBIYYAH..HASILNYA BERGADUH SESAMA AGAMA..BANGSA..SALING FITNAH MEMFITNAH..MENCERCA..KAFIR MENGKAFIR DAN SEBAGAINYA.

Anonymous said...

sibuk la apek tua tu kat kg org melayu nak pancing undi,muka macam tu pun nak sokong,,eee