Wednesday, March 30, 2011

2 ARTIKEL PEMBACA BALUN ANWAR .

 Artikel 1

Orang Islam menderma pada PKR untuk apa sebenarnya?

Adakah untuk :

1. Anwar buat belanja pergi ke rumah2 urut(sarang pelacuran didalam dan juga diluar negara) untuk membayar dan berzina dengan pelacur(termasuk lelaki jambu@GAY) bagi melempiaskan nafsu serakah kehendak dan kesedapan kotenya yang sukar untuk dikawal disebabkan beliau bukan seorang yang beriman atau....

2. Anwar buat belanja pergi keluar negara untuk memburuk-burukan negara dengan cerita2 yang tidak benar kepada mereka2(termasuk tokoh zionist laknatullah) yang tidak suka dan memusuhi negara atau....

3. Anwar buat belanja pergi ke luar negara untuk menghadiri forum2 yang memperjuangkan fahaman agama PLURALISME dan menyokong MURTAD dipermudahkan kepada Orang Islam atau...

4. Anwar buat belanja untuk cuba merasuah lagi ahli2 parlimen BN supaya lompat parti masuk Pakatan Haram(PR) walaupun pelan 16 September gagal kerana mukanya masih tebal seperti kulit babie tidak tahu rasa malu masih mahu menjadi seorang pemimpin dan masih bercita-cita hendak menjadi seorang PM atau....

5. Anwar beli jam tangan berjenama mahal lain seperti jam tangan OMEGA itu yang dia telah cicirkan di tempat sarang pelacuran seperti dalam videoseks tersebut atau....

6. Merealisasikan impian dan dendam kesumat kroni2 Anwar yang gila kuasa mahu menjadi MB & KM melalui PRK/PRN/PRU supaya dapat kroni2 Anwar itu menjarah kekayaan negeri seperti yang telah dan sedang mereka lakukan di negeri Selangor atau....

7. Ke SEMUA diatas!

Kepada penderma2 Orang Islam itu, anda tidak akan mendapat habuan yang diimpikan dan dijanjikan sebaliknya anda akan mendapat SAHAM yang halal(menghalalkan) perbuatan mungkar dan penyelewengan dilakukan oleh Anwar dan kroni2nya.

Dasyat betul!
Cayalah bapak kau memang hebat Nurul Izzah!

Hebat apa?
Hebat berzina pancut air mani sana sini, layan kehendak dan kesedapan kote, senang2 main pelacur sementara rakyat begitu hebat ditipu oleh Papa supaya bersusah-payah derma duit pada PKR.

Artikel 2

Kalaulah Khalid Gagap temankan Anwar pergi tempat balun pelacur hari tu...... 

Kenapa aku kata begitu?

Sebab Khalid Gagap ada keistimewaan deria(extra-ordinary instinct bak kata omputeh) luarbiasa dapat mengesan ada alat perakam dan kamera tersembunyi walaupun alat perakam dan kamera itu tidak mengeluarkan bunyi beep beep beep seperti dalam pejabatnya.

Walaupun khalid gagap ada keistimewaan itu, aku tetap kata dia memang besar punya lahabau dan haprak sebab orang lain boleh dapat mengesan tetapi dia tidak dapat mengesan pembaziran dan penyelewengan berlaku dalam pentadibran kerajaan negeri yang dia pegang.

Ayat berlawanan kepada keistimewaan ialah kecacatan. Walaupun dia mempunyai 2 biji mata yang tidak buta dan 2 telinga yang tidak pekak, dia membiarkan sahaja pembaziran dan penyelewengan berlaku. Bermakna khalid gagap seorang MB yang cacat rupa2nya, alahai kasihan rakyat Selangor!
Sekarang ini orang sibuk memperkatakan patut ke Yusry(KRU) dan "siapa" lagi harus polis lantik dapatkan khidmat kepakaran untuk mengesahkan videoseks tuttt pak syeikh Anwar itu 100 tulen.

Aku rasa pakar paling layak ialah Dr. Pornthip...hehehehehe
 
Sekian dulu dari saya......
Yang benar dan tidak berkepentingan apa2, sekadar menulis bukan kerana nama
Ababyl79

12 comments:

Ular Menyusur Akar said...

Hebat hujah hujah pembaca tuan. Tapi, tak terniat ke wakil wakil dari Indonesia dan Australia? Mereka juga hebat hebat.

Anonymous said...

Tuan,
Saya pun hairan dengan puak ni, apa yang telah membuat mereka terlalu taksub sangat dengan Anwar. Semasa Anwar jadi TPM apa sumbangan dia pada negara dan penyokong Anwar sekarang adalah musuh Anwar yang dulu. Hasrat mereka hanyalah hendak tumbangkan kerajaan sah BN/UMNO. Walaupun yang akan memerintah nanti adalah pecacai pada kafir DAP. Apa yang akan berlaku pada orang melayu/Islam nanti mereka tidak fikir. Minta dijauhkan Allah perkara seperti itu dari berlaku di Malaysia. Fikir-fikirkanlah.

Anonymous said...

dia kutip derma sebagai alasan utk menutup perbelanjaan dia yg besar...nanti dia katalah dana dia dari rakyat bukan dari yahudi laknatullah....

pok ngah nik ajis said...

Fakta sebenar ialah kutip dana buat pelincir utk Johari samdul and the gang sbb trio T x boleh bg banyak. . .Sijubur up double commission. . .Bravo. . .

Anonymous said...

trbaikkk..hahaha..
tapi Dr. Pornthip tu btul ke doktor??aku tgk dh mcm mak ayam jer..x nmpak mcm doktor pn..

Anonymous said...

kalu baca artikel papa gomo, papamu izzah memang hebat.ada ummmpph. sebab tu mama mu tak mau lepaskan papamu. walaupun tiada didalam, tetapi masih azizah terasa. papamu memang hebat, tapi mamamu sangat durjana, dah tau papamu hebat, kasi la kawin lagi dengan 3 gadis, baru la kelihatan power. papamu memang juhebat, dapat balun ikut jubur.wau hebat, masuk ikut jubur lelaki pulak tu, memang hebat
papamu memang hebat izzah, waktu bulan puasa pun dia hebat membalun jubur lelaki ...
memang hebat, tidak ada pada pemimpin lain, apa tah lagi TDM, nak membalun jubur orang.
papamu memang hebat, lepas bagi khutbah, balik balun jubur lelaki, .....
papamu memang hebat, lepas balun jubur lelaki, jadi imam solat ...
papamu memang hebat, balun belaka tak kira usia ...
papamu memang hebat, ...buat orang teruja dengan mimpi kerajaan baru ..
papamu memang hebat izzah, habis dia tipu semua orang ...

Papa Hebat said...

bro gap, papa adalah penyokong kuat kebenaran yang gap perjuangkan. papa baru nak belajar menulis. semoga bro gap sudi membantu. tk gap.

http://papahebat69.blogspot.com/

Anonymous said...

cis!!!!!!!!!!! tertipu aku. aku ingat NURUL IZZAH BINTI ANWAR pengundi lembah pantai, tetapi rupanya pengundi segambut.




Nama NURUL IZZAH BINTI ANWAR
Tarikh Lahir 19 Nov 1980
Jantina PEREMPUAN
Lokaliti 117 / 00 / 14 / 060 - JALAN SETIAMURNI 1
Daerah Mengundi 117 / 00 / 14 - MEDAN DAMANSARA
DUN 117 / 00 -
Parlimen 117 - SEGAMBUT
Negeri W.P KUALA LUMPUR

Anonymous said...

Jangan cakap banyak lagi mengenai si pengkhianat bangsa sendiri ini, tangkap saja perukkan ke ISA. Dari manakah si pengkhianat ini mendapat wang dengan tiada rajin berusaha bertentangan seorang buruh yang kais pagi makan pagi , kais petang makan petang . Adakah dengan cara pidatonya sahaja dia boleh dapat banyak wang? Boleh mampu membayar tiga peguam terhadap kes sodomi kedua, satu pakar dari Australia dan keluar negara dan membayar kunco-kunconya memburukkan negaranya sendiri.

Anonymous said...

Tak hebat macam mana, lelaki perempuan dia balun.

Anonymous said...

INGAT2 LA AKHIRAT..KAMU NI DAH BYK PENYAKIT?

Anonymous said...

Biasalah...

Orang cemburulah katakan...

He he...