Sunday, March 6, 2011

ANAK KECIL JADI PETUGAS PAS ! ZALIM SUNGGUH




16 comments:

usin said...

mana zalim plak bro. nk melentur buluh biarlah dr rebung. budak2 tu umpama rebung. lenturlah sampai melengkung. skolah kemana hapa kemana. lantak lu la. gua tumpang kesian je....

sgray said...

Nak buat camna bro ayah2 mereka yang zalim tu dah terikat dengan baiah Talak 3 , nak lari takut lak nanti gugur talak...kena 'share' lak dulu sebelum boleh dimiliki.

Penghinaan terhadap kaum ibu dan wanita..oleh juak ISLE PAS,

To Live Again said...

2 la PERBEZAAN plg besr umno dn Pas pis pus..Kita berpolitik tp batas2 agama dn budaya kita tetap jaga.

Diaorg ni kalimah Allah pon diarg DAGANGKAN..Bini pon jd barang GADAIAN,Ape sgt la kalau setakat nk JUAL bdk2 kecik ni bro

Small matter la bro.

Anonymous said...

jgn menyokong membuta tuli sudah..

Anonymous said...

anak2 ni didik supaya tak bersyukur....dah besar nanti leh kurang ajar pada pemerintah....hahah

Anonymous said...

Katakan lah klu pas dapat memerintah malaysia apa la juak2 pas ni nak cakap bila anak org BN lak pakai mcm tu...for sure mcm2 fatwa, kecaman diorang keluarkan...klu diorang yg buat semua boleh..semua halal..kesian bdk2 tue x tahu apa2 lagi dah kene jai barua pas..apa nak jadi la pas pis pus nii...

Anonymous said...

anak aku pengumpul key chain.Dia minta kat aku key chain BN tapi aku tak bagi walaupun aku BN Tegar!!



anakjati_sgway

Anonymous said...

Tuan,
Sokong To Live Again.
Pendapat anda tepat.
Tapi saya heran kenapa masih ada orang Islam yang masih sokong PAS sedangkan PAS ternyata telah menyeleweng. Apa yang PAS telah buat untuk Islam. Dasar perjuangan pun dah berubah. Jika mereka marah pada BN, BN dan kerajaan tetap beri kemudahan pada mereka dan anak-anak mereka untuk belajar dengan mudah. Fikirlah.

Anonymous said...

jenis parti xde maruah ni mmg ape bnde je yg de dia pasti eksploitasi..
setuju ckp To Live Again, skt 'jual' budak2 atau pompuan utk pelaris undi tu bnda kecik jer.. sedangkan nama Allah dan ayat2 Al-Quran yg tertinggi pn sudah lama jd bahan jualan.. nk follow lg ke parti najis PAS ni?

Anonymous said...

x hairan lee..yg terbaring atas jalan pun orang melayu pas...

Anonymous said...

ye tak ya jugekkk....kalau kali ALLAH pun nik aziz boleh jual semata2 kerna undi...

apa la sangattt bdak2 kecik niee... sure kene jual 1 sen demi perjuangan isle...

Anonymous said...

Wakakaka. Aku slalu je pg kempen. Org BN ada je bwk anak memasing. Putar alam betul la ko ni. Keh keh keh...

Gamba bukti mmg takde sbb ramai je org buat benda yg sama. Benda mcm ni tak sepatutnya jd bukti.

Anonymous said...

Eleh kah dan lafaz sanggup berkerjasama dengan syaitan...ni semua small matter je. Berkerjasama dengan agen Yahudi, kaki liwat, kaki zina....ini semua ditanggung beres semata- mata kerana undi.

Anonymous said...

Wooooi Anom 10.57pm.
Dah ada bukti macam ni nak tegak benang basah apa lagi. Memang dasar tak boleh ditegor. Minggu lepas bawa bendera DAP minggu ni bawa bendera PAS nanti-nanti bawa bendera Israil pula. Insaflah.

Anonymous said...

parti opportunist camtu le.... dah tau anwar menjub* sokong gak pasal nak dapat undi..

celako celako celako

cermin2mirror said...

1.SEdih bila melihat gambar anak2 kecik di perdagangkan untuk kepentingan parti politik.(Siap berbalut balut kepala macam pejuang mujahidin)..
2.Sedih bila mendengar tepukan gemuruh para penonton bertepuk dengan gemuruh semasa penceramah PAS berceramah.Laungan ALLAHUAKBAR tak putus2.Tapi perangai macam Taliban.(kalau kita di masjidilharam,orang2 taliban ni cukup kurang ajar.)Inilah perangai yang di Import org PAS.
3.Sedih bila melihat perempuan2 dan mak cik2 di kampung yang tak berdosa di racuni dengan dakyah melawan kerajaan.(perisai PAS)
4.Sedih bila mendengar fakta fakta PAS dalam ceramah yang tidak mencerminkan ISLAM.(perjuangan ala Taliban yang suka memegang senjata dan hidup di celah celah batu)
5.Sedih tengok cara PAS mengutip derma semasa berceramah (Duit tu pergi kemana dan pernahkah pendengar ambik tahu.Mana tau duit tu di hantar ke pihak Taliban)
6.Sedih tengok cara PAS mengasingkan diri dari sesama melayu ISLAM walaupun darah daging sendiri.
7.Sedih tengok kenduri rumah orang UMNO di boikot orang PAS
8.Sedih tengok cara orang PAS macam cik gu Normala bercakap di ceramah beliau dan nasib baik dia kalah.(kalau menang jadi arang,hitam sehitamnya otak yang tak boleh berfikir)
9.40 tahun lagi,anak yang berbalut kepala tu akan jadi pemimpin PAS.(Tukar balut serban pulak dan di dalam ada otak yang tak boleh pakai)
Itulah pemimpin PAS zaman sekarang yg mana 40 tahun dulu,macam budak kat atas tu.(tak tau lah sapa.Nik Ajis 70 tahun dulu sebab dah nyanyok)