Sunday, March 13, 2011

BIBLE AL KITAB : AKU PERTAHAN KDN !

 PETALING JAYA, March 13 — In a bid to deflect burning condemnation over its seizure of Malay-language bibles, the Home Ministry today said their release had been delayed pending advice from the Attorney-General. 

In his statement today, Home Minister Datuk Seri Hishammuddin Hussein claimed the detention of 35,000 Malay-language bibles in Port Klang and Kuching port had been due to its pending court appeal over Catholic newspaper The Herald’s use of the word “Allah” in its publications.

buat pertama kali aku bersama hisham dalam usahanya 'memperlahankan' pengedaran bible al kitab.

apapun kamu nak kata, ini social unjust atau penafian hak asasi itu lu orang punya pasal.

biar parti pas dan pkr bersama mereka bersetuju ALLAH digunapakai dalam kitab kristus.

tetapi tidak bagi kita..!
tidak bagi kita !

ini semua usaha kafirin dan munafikin pas yang sengaja mahu menghancurkan akidah umat islam.

aku takkan reserve kan pandangan aku. yang hak tetap hak. manipulasi kristus dalam penyebaran dakyah halus kristianisasi perlu dihalang.

hisham.. aku ulangi untuk isu ini aku pertahankan kamu. teruskan ! jangan sesekali kamu tumbang di tangan kafirin dan munafikin pas !

14 comments:

Anonymous said...

Dari utara...
Yang hak tetap hak

Anonymous said...

Terjemahan Bible dlm bahasa melayu ada agenda yg tersirat disebabkan org Melayu majoritinya kurang fasih berbahasa Inggeris. PKR & PAS parti politik yg lidah bercabang. Parti politik hentam depan, hentam belakang.

dzimba said...

ingatan buat Hisham....kurangkan senyum akan tetapi banyak kerja.
Politik main selamat kau sudah menyampah.

Anonymous said...

Mana suara-suara PAS. Ini peluang keemasan untuk PAS mendapat balik undik Melayu....ataupun PAS dah disenyapkan oleh PKR dan DAP?

HAMMER said...

TAHNIAH HISHAM

JANGAN BAGI MUKA, TENYEH CUKUP2. INGAT TAU, ORANG ISLAM DOK PERATI

JANGAN JADI MACAM PAS, ORANG DAH MULA KALIH SEBAB DEPA TAK LEH NAK JAGA ISLAM

Pak Tua Jaga said...

salam,

kita sgt menentang bible dlm bahasa Melayu ini tapi satu lagi agenda yg patut kita lihat ialah buku ini ditahan dan dibuat dalam masa Sarawak nak pilihanraya, pasti ada kumpulan2 yg sedang menggunakan politik sbg landasan untuk meraih sokongan politik dan tangan2 yang mahu memanipulasi politik untuk membernarkan bible didalam Melayu, serampang dua mata, biarpun 100 mata, lidah dan mata pena lebih tajam dr serampang dan semoga mata hati kita lebih sedar akan kejahatan yg dirancang halus ini

Anonymous said...

ini semua straegi terakhir untuk menggempuraaset bn di borneo...dia tahu permainan ini akan berjaya macam PRK parlimen sibu.Isu Allah dicanangkan dan dun sarawak akan dibuburkn ..ini adalah peluang terbik utk dijual...
Nilah sikap PELACUR agama dan pengkhianat bangsa demi undi dunia dan kuasa.
tak ku halalkan setiap apa yg kau perjuangkan demi tembolok dunia.
Jawaplah kau nanti ...bila masa dipersoalkan..

Anonymous said...

Kita tidak boleh lagi mengharapkan PAS untuk mempertahankan Islam. Mereka sudah JUAL ISLAM kepada DAP, dan dibayar dengan undi Cina DAP.

Hanya UMNO berjuang secara istiqomah mempertahankan kedudukan Islam sebagai satu-satunya AD-DEEN yang diterima oleh Allah swt.

Di dalam menegakkan agama Allah, termasuk mempertahankan kemurnian nama ALLAH, kita tidak perlu ambil peduli apa orang-orang kafir laknat dan petualang bangsa kata.

Anonymous said...

wajib kita pertahankan maruah dan kesucian islam...

jgn kita gadaikan kerana politik

Ini maruah kita.. ini agama kita

ALLAHUAKBAR.....

-gerakan melayu bersatu-

To Live Again said...

to Pak GTua jingga dn anon March 13, 2011 11:36 PM

Jgn rsau mengenai strategi PR menggempur sarawak.Saya mempunyai ramai kenalan Kristian dr kalangan bidayuh,iban dan kadzan dr sabah dn swak.

Kristian dr sabah dan swak adalah Kristian yg RASIONAL.Yg kita dgr byk cita mengenai cubaan demi cubaan mencabar Islam spt kalimah Allah dn pengedaran bible dlm BM ini TUNJANGNYA adalah Kristian berbangsa CINA dn INDIA..

Kalau x pecaya tgk la dlm isu kalimah Allah.Yg berarak keluar msk mahkamah 2 bgsa ape? Wiliam Pakiam 2 bgsa ape?? Dia bkn iban,bidayuh or kadazan tp India.

Kita kalah di Sibu pon bkn sbb kita hilg undi msyarakat pribumi spt Iban,bidayuh dn Malanau.Tp kita hlg undi CINA yg kita semua maklum sudah SEPAKAT untuk menumbangkan BN!

Sy tidak maksudkan yg semua Kristian dr Sanah dn Sarawak adalah baik belaka.Tp yg sy nk tegaskan di sini adalah kebanyakkan yg onar dan cubaab demi cubaan untuk menjatuhkan Islam di Malasyia ini adalah dtg dr Kristian yg berbgsa cina dn India yg berpengkalan di KL yg kebanyakkan terdiri dr peguam2 yg berselindung di sebalik nama HUMAN RIGHT,BARua Council dll by menyebarkan dakyah mereka.

Anonymous said...

TAHNIAH KDN..
MEMANG PERLU BERTEGAS DLM HAL INI...
MENGAPA HANYA MELAYUKAN BIBLE? BUKANKAH SUDAH ELOK DGN PENGGUNAAN BAHASA INGGERIS SBLM INI.ADA ORG MELAYU ISLAM MARAH? ADA ORG MELAYU ISLAM BISING2? TAKDE KAN?
MENGAPA TIDAK MAHU MELAYUKAN URUSAN PERNIAGAAN, HANYA YG FASIH BERBAHASA MELAYU DITERIMA BEKERJA, BANNER2 TEPI JALAN, NAMA JALAN, SIARAN TV BERBAYAR DAN BYK LAGI LA..MALAS NAK TULIS KAT SINI
REALITINYA MAJORITI MELAYU DALAH BERAGAMA ISLAM. ITU REALITINYA. HAK ASASI ORG ISLAM UTK MEMPERTAHANKAN AGAMANYA.

Anonymous said...

wahai juak2 pas, mengapa berdiam diri? serba salah ke? mana perjuangan Islam kalian? adakah hanya utk mendapatkan undi?

Anonymous said...

bible dalam bahasa melayu?
bagi kat orang PAS baca..

Anonymous said...

bunch of illiterate fools.. you're all just as hopeless as the middle east.