Wednesday, March 16, 2011

DNA : DONT NEED ANWAR.

 Kenyataan Media

Anwar melawan kehendak rakyat

GAPS terperanjat dengan politik mahkamah yang dimainkan oleh Anwar Ibrahim dalam bicara kes liwat 2 nya semalam.

Anwar Ibrahim memaksa rakyat untuk menutup mulut atas jenayah liwat yang dilakukan nya kepada seorang rakyat marhaen bernama Saiful Azlan Bukhari. Beliau cuba menggunakan kedudukannya sebagai ketua pembangkang di parlimen untuk menghalalkan perbuatan terkutuknya itu.

Beliau mengesa mereka yang membuat demontrasi itu dikenakan tindakan undang-undang. Kan selama ini yang dilaung-laungkan oleh anwar adalah kebebasan bersuara, bergerak dan berpersatuan. Bukan kah berdemontrasi itu adalah budaya yang anwar pupuk sejak di bangku universiti malaya ?

Kini bila rakyat bangun berdemonstran terhadapnya, rakyat itu dimarah pulak oleh anwar sebagai biadap dan kurang ajar. Salahkah rakyat bangun mendesak anwar memberikan sample darah untuk ujian DNA ?

Atau memang sudah lazim orang politik akan bersikap double standard bila perkara itu terkena batang hidungnya sendiri ? GAPS sedia merancang demontrasi dalam skala yang lebih besar bagi memastikan anwar tunduk kepada proses perundangan dinegara.

Perbuatan liwat Anwar adalah bukti beliau bukan anugerah Tuhan yang layak disembah bagai dewa dari kayangan. Meminjam ungkapan Karpal Singh - Anwar perlu bertaubat !

Hamidzun Khairuddin
Pengerusi
Gagasan Anti Penyelewengan Selangor (GAPS)

15 Mac 2011.

12 comments:

Ular Menyusur Akar said...

Cakap tak serupa bikin!!!!

Anonymous said...

Mana dia keadilan rakyat????!!



- hangpa kata hangpa terar-

Bingai @ Bangang said...

biasalah GAP. masa di universiti dia buat demontrasi. Bila jadi menteri pelajaran dia pulak yang tahan demontrasi universiti. heheheh

Anonymous said...

Setuju adakan demonstrasi yang lebih kerap sehingga Anwar menyerahkan sample DNA sebab rakyat berhak tahu kebenaran. Kalau Anwar penyokong tepi jalan je sapa pun tak peduli.

Anonymous said...

Dunia dok sibuk isu tsunami dan isu radiasi nuklear… UMNO sibuk dok usung isu nak bulu! nak underware :) ... Lawak! Lawak!

Bos sendiri pon dah tunduk & jadik kuda tunggangan serta ikut kehendak MCA & Gerakan ,

DSAI yg belum terbukti bersalah yg disibukkannya...kes dah boleh buang sedara ooi....dah banyak percanggahan keterangan saksi & pendakwaraya....

Anonymous said...

Yes...
Kata pejuang keadilan, tapi keadilan cap apa ek? Keadilatan cap AYAM ke?
Aduan sempena pemilihan pucuk pimpinan PKR mereka buat dek je. Rakya desak dia bagi kerjasama berikan sample DNA dia melenting pulak. Dia tahu tak yang rakyat yang dia selalu sebut-sebutkan itu dah JELAK, Penat, Muak dan Jelak dengan saban hari dihidangkan dengan berita liwat dia yang tak berkesudahan.

Dia tahu tak? Atau dasar pentingkan diri sendiri saja. Tak tau malu punya orang. Lirik lagu 'RAJA DRAMA' itu jelas cerasi dengan AL-Juburi ni.

Desakan dan tuntutan rakyat tidaklah bererti tuntutan mengaku bersalah. Tapi tidak dapat dihafikan yang dia sendiri sedar siapa LELAKI Y itu. Disinilah ungkapan "Senipis Kulit Bawang" wahai Pudin SU PKR! BETUL - SALAH hanya dipisahkan secalit putik kapas saja.

Tingkatkan tahap pemahaman ini. AL-Juburi seperti terperangkap di suatu sudut sempit perbicaran. Bila-bila masa saja boleh dicekup.

Anonymous said...

Ayuh mari segera aturkan perhimpunan yang lebih besar. Malaysia jadi kalut sekarang kerana Anwar. Orang Melayu dan Islam tergugat kerana Anwar. Ayuh!

Anonymous said...

bila dia dapat kuasa...agak2 apa yg dia akan buat???
tentulah dia akan mengISAkan sape2 yg menentang dia..
zaman tu ISA masih relevan lah..kata dia..

itu pon korang (penjilat pr) xleh nak fikir ke??

Anonymous said...

kadang-kadang aku tersenyum sendirian apabila membaca kes liwat yang heboh diperkatakan sekarang ni...bukan apa, apabila aku tengok wajah situa tu aku rasa kagum jugak...masih kuat 'anu'nya untuk menusuk belakang silelaki lain...ish...ish....semoga Allah SWT memberi hidayah dan kesedaran kepadanya supaya bertaubat.....cukuplah dengan sejarah lalu...gelinya AKUUUUUUUU

Anonymous said...

nah rasakan!! kalau depa berdemo bikin huruhara boleh la pulak, kalau org lain demo menuntut dia serah dna apsal tak boleh? mana keadilan?

Anonymous said...

dia orang semua boleh,,,kita jer tk boleh,,,entahlah,,,,

Anonymous said...

kpda SAUDARA yang cakap tk ada kes lagi,,,,hang pi jumpa saiful,,,cakap depan dia ,,saiful tipu,,,ada berani,,,???hang pi tengok,,,terkena saudara mara sendiri baru hang tahu,,,,