Wednesday, March 16, 2011

DNA : RAKYAT MULA BALUN ANWAR DALAM TWITTER !

 perhatikan 5 twitter di bawah. rakyat semakin persoalkan kenapa anwar tak mahu bagi DNA nya.

lagi best bila anwar kena provoke dengan rakyat...anwar salahkan umno ! kah kah kah. anda diminta untuk klik pada setiap twitter yang didedahkan..


7 comments:

Anonymous said...

mungkin ada baiknya kita gunakan mat-mat jambu untuk memujuk Pak Syhit Anuwar utk mendapt DNA.

Anonymous said...

Kenapabenci Al-Juburie inilah sangat akan dia kepada UMNO ini? Bukankan dia pernah bergelumang sama didalamnya? Apakah kerana dendam lantaran disingkirkan daripada UMNO maka berdendam sangatlah akan dia? Jika tiadalah sebab musabab dan cacat celanya ia, adakah akan dia dipecat serta-merta?

Nak kata UMNO rasuah, apa Si Al-Juburi ini sangat suci sewaktu sama-sama mengemudi bahtera UMNO dulu? Sejarah tidak sekali mendustai masa, hanya Si Petualang agama, bangsa dan negara sahaja sanggup lakukan apa-apa sahaja demi cita-cita politik dan nafsu sarakah tak terbendung.

Wahai Anuar bin Ibrahim, teruskanlah usahamu meningkatkan lagi darjah kebencian rakyat kepadamu. Hanya segelintir kecil pengikut setiamu yang berkepentingan sahaja yang sanggup butakan mata dan pekakkan telinga.

Dimana rakan-rakanmu kini? Dimana barisan peguam muslimmu kini? Dimana barisan pelopor parti keadilanmu kini?

Teruskan tindak laku onarmu. Biar nanti lebih ramai rakyat akan mengingati bahawa negara ini pernah lalui sejarah politik pahit lantaran jijik, kejinya akhlak dan perketimu.

Anonymous said...

Dari Utara...
Apa nak takut kalau kita di pihak yang benar...
Berani Kerana Benar...
Takut Kerana Salah...

Ezad said...

kalau anwar beri DNA & sah bukan lelaki Y....
pru13, aku undi pakatan!

tapi selagi tak bagi, selagi tu la, aku takkan percaya manusia bernama anwar ibrahim ni..

so bro.. ini la masanya. jgn pusing2. lagi kau pusing, lagi la org akan akan anggap kau depan belakang sama saja

Anonymous said...

Anuar IB takut bagi DNA sebab..DNA di sama ngan DNA Biawak...nanti Saiful malu....bini n anak dia malu..ostaz Pas malu..Karpal n DAPig pun malu...

Aku manusia

Anonymous said...

pak liwat mampos la ko. x sedar diri dah tua ke. elok berulang ke masjid la dari duk ceramah merata tempat temberang x habis2.. :-(

Anonymous said...

kalau anwar bagi DNA dia dan disahkan Anwar bukan lelaki Y, akan aku undi PKR sampai bila2.. pastu aku akan offer diri aku jadi coffee boy dia.. best wooo dapat jalan2 dgn dia.. :-p