Sunday, March 6, 2011

LIVE KEPUTUSAN MAJORITI KERDAU/MERLIMAU !



KERDAU .setakat ni BN lead majoriti 2724 !

MERLIMAU.setakat ni BN lead majoriti 3607 !

pastikan anda sentiasa refresh blog gap untuk tahu keputusan terkini ! KUBU KUAT PAS TELUK SENTANG PAS HANCOR !!!

25 comments:

nizam said...

yahooo....bn menang

Anonymous said...

Syukur alhamdulillah. The true Islam prevails.

Kepada pengikut ulanyak terompah... 'wajib bertobat dan kembali kepangkal jalan sebelum terlewat'.

T.kasih GAP! Jasa anda and the gangs sangat2 dihargai.

Anonymous said...

pas jatuh dgn kubu2nya. marshidul am pas kata biaqkan2... mana mungkin.. pengundi dap pasti undi kami...jgn takut... Lee Kuan Yu tetap Lee Kuan Yu... janji Menang Pilihanraya..

Anonymous said...

Tahniah Org melayu
anda dah mula sedar
buat team media siber umno
perjuangan kita masih jauh lagi
jangan sesekali leka dan takbur
buat kemenangan ini
teruskan perjuangan!!

Anonymous said...

Takziah wat hamPAS. Tsunami politik Pakatan Haram akan melanda pada PRU akan dtg... jd bersedialah.

Ular Menyusur Akar said...

Tahniah kepada GAP dan semua blogger yang bertungkus lumus melaporkan perjalanan pilihanraya di ke dua dua PRK. Peranan tuan juga menyumbang kepada kejayaan BN. UMA terasa hiba kerana RBF juga mengikuti perkembangan PRK dari jauh.

UMA berharap janganlah merayakan kemenangan ini dengan perasaan bongkak dengan menghina yang kalah. Kita masih ada budaya. Kita cuma nak sanggah ideologi mereka sahaja.

Tahniah. Perjuangan untuk PRU13 masih berlangsung.

Anonymous said...

tak pat ku bayangkan muka sorgx2 puak pencacai DAP,petualang bangsa...apa ke s.weeeeiii lah,ni siapa punya badi le...jatuh kalah bertimpa-timpa..

tu le..bersekongkol dgn komunis,jual nama tuhan kerana undi sejemput..PUTRAJAYA..jangan mimpi le..pusat sungai buluh jaya mungkin.

Anonymous said...

GAP and other bloggers tahniah kerana banyak membantu. Next move is to SARAWAK.If Taib M must leave, who's sarawakian able leader to lead BN there.

Anonymous said...

tahniah bn...bagaimanapun bn jangan leka ....

Anonymous said...

harap jangan leka.mesti kerja kuat untuk pr13 nanti.

Anonymous said...

ana ucap TAHNIAH semua..

Zek said...

Terima Kasih banyak-banyak GAP.

Anonymous said...

Syukur Alhamdulillah... Tahniah BN.. Tq untuk Gap n sumer bloggerians.... tak sesia penat lelah... Tapi jgn takbur... sentiasa ingt musuh melayu.. musuh islam..tak pernah leka... Cabaran sebenar mgkn belum smpi.. sebab knbyakan kerusiPRK,BN pnyer... teruskan usaha menelanjangi kezaliman yg di bawa PR... Apa pun supaya tak ketinggalan meraikan kemenangan.. nk mennjerit kegembiraan jugak... Yahooooooo...

Unknown said...

Wahai Sahabat perjuang ku GAP. bila boleh link kan portal akau kat wall hang.

Ini link : Portal 'FoN Online'

link :http://www.flowersofnation.my/index.php/berita-utama/politik

Thnak u in advance dari Zul..Wassalam

Anonymous said...

Tahniah GAP dan blogger lain juga.. teruskan perjuangan.. jangan takbur.. objektif utama adalah utk memastikan parti yg mempunyai dasar yg menjamin kesejahteraan Malaysia mentadbir Malaysia.. tetapi jangan undur selangkah memantau pemimpin2 BN juga..jngn biarkan pemimpin yg lupe diri berleluasa..

Esperalzi said...

Syukur Alhamdulillah umat Islam di Kerdau dan Merlimau menolak parti kafir pimpinan kafir, Parti Alkafir Se Malaysia (PAS)..

scal

Anonymous said...

Tahniah buat GAP dan Semua Bloggers sewaktu dengannya. Gerakan dan perjuangan anda semua nyata ada sahamnya dalam menyelamatkan Agama, Bangsa dan Negara ini.

Moga Allah swt berkan kekuatan, keselamatan dan petunjuk-Nya dalam meneruskan perjuangan ini. Moga Allah swt hindari kalian semua daripada Fitnah yang akhirnya membinasakan perjuangan.

Terima kasih Bro. GAP dan rakan-rakan. Di mata kami anda juga pejuang.

Rakyat Memerhati dan Menilai.

Anonymous said...

tahniah BN dan blogger2 proBN..
teruskan usaha anda

arbr said...

Tahniah kpd sdra GAP dan pahlawan2 ciber semuanya. Ringkas saja. Berdasarkan beberapa PRK yg lalu dan akhir sekali BN menang bergaya di Kerdau dan Merlimau, BN akan memperolehi tsunami politik yang pasti menyebelahi mereka.Undi 2/3 akan berpihak kpd BN semula. Insya Allah.

Aman

Anonymous said...

GAP, u have done great job. Inilah hasilnya....negara kita akan terselamat dari pengkhianat negara. Teruskan GAP dengan usaha anda. Tk.

Anonymous said...

Jika Kita tak Riak dan Angkuh spt. PAS tapi Iklas dengan apa yg ingin kita lakukan spt. UMNO/BN, inilah balasannya. Tahniah GAP kerana membantu Niat iklas BN yg inginkan satu Pemerintahan yg berkesan demi Raayat Malaysia.

Anonymous said...

PAS macai DAP

FARHAN PAHANG said...

KESILAPAN PR ADALAH, DIORANG TERLALU TAKBUR KERANA KEJAYAAN MEREKA SEMASA PRU YANG LEPAS.......WALAU ANDA PEJUANG ISLAM, JANGAN SESEKALI KAMU TAKBUR ATAS KEJAYAAN KAMU.....NI MASA MENANG DALAM PRU LEPAS, PR TERUS CAKAP BESAR, KATA DAH BOLEH TAWAN PUTRAJAYA...........MERENDAH DIRI LA SIKIT ABANG "NUAR" AND DA GANG OIII........... POK NIK, NASIHAT SIKIT ABANG NUAR TU,JANGAN CAKAP BESAR...........

Anonymous said...

Alhamdulillah BN menang lagi

Anonymous said...

semoga sokongan org melayu semakin kental dimasa akan dtg
bloggger pro BN
byk mendedahkan putaq belit pembangkang