Thursday, March 24, 2011

PEMIMPIN PAS WAJIB MEMBERI KATA PUTUS.

 sejak seminggu lepas, dato haron taib pesuruhjaya pas negeri trengganu dah mulai memberikan signal 'ultimatum' baik kepada pak nuar dan pas. dato haron tain desak anwar beri DNA.

selain kontroversi DNA , kesilapan johari abdul (ahli parlimen pkr sungai petani) dan saifudin nasution yang menyerang trio T akhirnya mengundang padah.

bukan sekadar pengakuan mereka berani lakukan, malah desakan untuk wan azizah sendiri mengetuai ketulenan video seks suaminya telah membawa anjakan politik yang yang bisa merobohkan permuafakatan pakatan.

bila aku meneliti kekuatan hujah dan kejituan pendirian rahim tamby chik (RTC) maka rakyat sebenarnya sudah difahamkan maksud bahasanya politik anwar sudah hancur dek kerana permaslahan moral yang begitu jelek dan hodoh.

sanggupkah pas untuk terus bersekongkol dengan pelaku seks luar biasa hebatnya demi meraih sekelumit undi ?

6 comments:

RAKYAT BIJAK 2020 said...

LAWAN TETAP LAWAN....

PAS akan sokong PKR.BN perlu di neutralisekan oleh PAKATAN.

BN-UMNO sudah berpenyakit dgn RASUAH,POLITIK WANG,GILA KUASA,
TIPU RAKYAT,PEMIMPIN PENTING DIRI SENDIRI,SAKAU HAK RAKYAT CUKUP2,
TAK PEDULI HAK ASASI ORG ISLAM,
GILA SEKS BILA ADA KUASA,PEROMPAK TANAH,ABUSE POWER,WUJUDKN POLIS STATE,byk lagi etc,etc,etc....

SoLee Belahdar,WAh Lasa ahh..PKR belum boleh Mati ohh...

Walaupun PKR kena hantam teluk2, olih itu SAMSENG2 BN-UMNO ahh, masih atak nyawa loh...Tengok PKR atak lawan dekat Sarawak ohh.. nanti 16 April..

16 September tatak lapat,tak apa...

16 April sapu dulu lah ohh di-Negeli Selawak...hehee,JGN MARAH!!

Skrg,nak main POLITIK LUCAH...

RAKYAT DAH FED-UP & MENYAMPAH...!!!


Bukan nak baikkan KEHIDUPAN dan STANDARD of LIVING,RAKYAT..!! tapi nak tunjuk cerita LUCAH..!!APA NI??

so LWN TTAP LWN,LWN TTP LWN......

zool said...

bro..jgn lupa BN ada masalah yg sama dgn pesalah laku moral...dlm parti komponen MCA...kawan lupa mcm mna pesalah laku moral dlm MCA masih ade kuasa dlm parti tu???kalau kawan jadi org belah sana kawan akan cakap "alah BN pun sama gak..ade pesalah laku moral...diorang x wat ape pun.."

aku said...

satu persatu...perkara yang berlaku....memperlihatkan cuma rupa sebenar PAS....yang bila2 masa boleh menjual kedaulatan negara.....menjual kesucian agama Islam....hanya kerana dunia dan kuasa....

tak mungkin depa ni bersatu sesama Islam atas nama UMNO (kecuali depa ni da betul2 'sepakat membawa berkat' untuk sama2 memperbaiki keadaan dengan cara yang bil hikmah demi Allah)....hanya yang ada buat depa ni adalah nanti...berbalik kepada PAS yang dulu....memanipulasi lagi agama Islam....itu sahaja.

wallahu'alam

Anonymous said...

Kalau dah lafaz sanggup menerima pertolongan syaiton, setakat Anwar zina ke, liwat ke, main dengan haiwan ke....nak jual agama ke...hak Melayu ke...small matter je beb.

Janji dapat undi

anti Anwar PKR sangat benci Pakatan Rakya said...

hancur hancur,
hancur anwar,
hancur hancur,
hancur pakatan,
hancur hancur,
hancur gay,

rumi said...

Kepentingan politik mengatasi segala2nya.Selagi anwar ada peluang menang pilihanraya pas akan terus bergayut di tengkuk anwar untuk menumpang kuasa.

Kalau pas masih ada sisa2 perjuangan untuk agama dan masih ada sisa2 maruah,sudah sewajarnya pas meninggalkan anwar dan pakatan dengan kadar segera.