Thursday, March 3, 2011

PRK KERDAU : 2 ANAK MUDA YANG MENGGANGU MINDA LELAKI 'Y'.

 pertemuan kami dengan 2 anak muda ( rahimi dan rashid) yang bakal menggoyangkan minda lelaki 'Y'.

kes liwat kali ini sudah mematikan langkah lelaki 'Y' untuk berdalih. berus gigi,towel good morning sudah bisa menelanjangin pak nuar.

ramai dikalangan penyokong pakatan sudah merasai akan bakal pemergian semula anwar ke habitat asalnya, di penjara sungai buloh !

7 comments:

Anonymous said...

x apa, nanti kalau pi sg buluh boleh pilih ramai lagi yg jambu2 kat situ.. :-(

To Live Again said...

Tp kn GAP skrg tersebar khabar angin yg rashid 2 HILANG..Xtau ke mane???

Btl ke berita 2 GAP..Bkn ape dia kn saksi pentg utk kes ni...Xkn dulu terlepas sbb teknikal kali ni nk terlepas sbb x cukup bkti plak..

Tlg sahkan berita ni GAP..

Anonymous said...

gentel 'totey' sendiri la Anuwar dlm Penjar lepas nih..hahahhhhhaha

GAP KEMBALI said...

TO LIVE AGAIN

aku tengah borak dengan rashid/rahimi. dorang okay bro

Anonymous said...

GAP, dengar desas desus Anwar dlm perancangan nak lari menuju ke Washington dan menetap disana dengan menggunakan saluran diplomatik yg diperolehinya. Yg kesian Rakyat yg menyokongnya terkontang kanting tanpa haluan yg ada mamat Azmin yg bongkok sombong diri.

Ambil ikhtibar dgn negara luar mcm libya dan mesir, akibat hasutan pihak luar dan org dalaman kedamaian telah tiada. fikirkan lah kita yg tidak mempunyai harta berjuta kemana harus kita pergi? Kedutaan turki? nak beli tiket flight pun kena fikir 10x mana nak cari last last minutes akibat takut dan cemas serta mangsa keadaan orang yg berhati jahat. Mahukah kita serta anak-anak kita menjadi mangsa akibat sikap sesetengah pihak yg ada hasad dengki, buta hati dan perasaan, rakus, diktator mcm Anwar, mengapi-apikan semua kaum yg selama ini lebih 50 tahun hidup aman damai? Sebelum nak buat dajjal dan merosak raykat ..elok sangatlah rakyat buat perkiraan sewajarnya sebelum nasi menjadi bubur yg pastinya bila terjadi belum tentu rakyat boleh makan 3x sehari dan kemungkinan besar kita terpaksa berpuasa sepanjang hari dan bulan dan pitis pun kering akibat bank-bank serta gaji dibekukan. Ambil contoh negara terlibat dan guna akal fikiran pro & con.

Anonymous said...

Bro GAP
Jangan si Rahimi dan Rashid tu setaraf Bob Lokman di mata rakyat.
Sensitiviti rakyat mesra UMNO dan Mesra Kerajaan juga perlu dalam pertimbangan.

Buat lu Bro. 'aku bukan UMNO' cukup jadi rujukan. Terus terang aku katakan kurang sesela lihat si Rahimi dan Rashid tu berbaju kemeja BN (buat masa ni).

Terlau drastik perubahan tu mencapai tahap Raja Drama di mata akar umbi UMNO dan rakyat. Mereka ni macam Bob Lokman Versi UMNO je jadinya.

Bukan taidak boleh mereka menyumbang dalam peperangan ini tapi rasanya perlu lebih berhemah.

Al-Jub seperti ada sentuhan emas. Tunggul reput yang pernah dapat sentuhan Al-Jub boleh bertukar jadi emas atau seakan-akan emas. Disitulah kelebihan diputar alam yang menbinasakan ini. Tolong LUNTURKAN persepsi ini wahai pejuang media baru mesra kerajaan.

Hanya Penilaian Aku je.

To Live Again said...

Cyalah GAP!

Lega aku dgr bro GAP ckp dia tgh borak dgn Rahimi dn Rashid dlm keadaan sihat sejahtera.

Bkn ape bro.Aku ni rsau je.Pasal skrg ni bukti lbh strong dr sodomi 1 dulu mmg xde dakwa dakwi lg.Yg membuatkan aku rsau kesilapan teknikal dan kemungkinan kehilangan saksi2 pentg yg mampu membuatkan semua kerja keras pasukan forensik, pasukan perubatan dan pasukan pendakwaan dr AGC hancur lebur hanya SEBAB2 TEKNIKAL!