Thursday, March 10, 2011

SAIFUDIN JUMPA BLOGERS DI KL MALAM NI.

entah mana punya blogers dia jumpa kami pun tak tahu.
blogers yang dia jumpa malam ni pernah turun kerdau ke ?

takkan parpu ada klon.
takkan gap ada klon.
takkan gomo ada klon.

kah kah kah
tujuannya nak settle dengan blogers.. 
isunya blogers mana yang dia jumpa ?
kepada blogers entah mana, jangan mandai-mandai nak jadi wakil kami !

jangan terkejut esok dalam sinar harian, saifudin kata dia dah settle dengan blogers sedangkan blogers yang dia jumpa bukan 'sasaran sebenar'..

pegawai khas dia sms kat aku kata bos dia nak jumpa malam ni.

maaf la bro.
ini politik baru. kami tak heran nak jumpa bos kamu.

sebab keintelektualan kami berbeza dengan bos anda.
bos anda support buku jing-gay.
kami anti pakatan .
kami akan lanyak mana juga pimpinan umno yang masih gila nyokong nuar !KLIK SINI

15 comments:

hanizam said...

macam bercerai talak 3 lak yek...lepas tu anto "keldai" nak atur kembali ikatan tu...

ape punya malang dapat MP macam ni...PRU kelak, good bye le...'

baik ko sokong & ampu bang nuar tu setinggi langit...lepas tu hang pun hangit bau taik...

baik lepaskan jawatan MP tu kalau jadi talam 2 muka...lepas tu jadi calon PAKATAN, tengok hang boleh pergi @ bungkus....

bro, jangan layan mamat ni...dia dah goyang...tengok sape yang kena balun...

GAP KEMBALI said...

bro

ayuh kita bersihkan saki baki loyalis anwar dalam umno !

Anonymous said...

Betul yop, jang setuju sangat. selagi masih ada pirasit nuar dalam UMNO, selagi tulah kita duk jadi PARIAH politik.
Bangsa kita dah tak da masa untuk politik bangau oh bangau. Takut nanti ketinggalan bas, macam bangsa kita kat singapura.

saif pendek said...

baik kome bantei je dia siang malam... bio dia mampoih..

meluat aku dah ...

moeinuddin said...

saya rasa dia dah kena balun, tu yg nak cover semula, dia ingat senang ke nak jadi blogger yg tak ada tangga gaji ni..??

asapkoyan2u said...

hampeh betui!!! masih nak hisap Bontot NUAR jugalah si SAIFUCKDIN ni...

Jeffry said...

KLU ADE PUN ANTU2 RAYE JEK NAK JUMPA DIA BROO. MAKLUM LE KAN MLM JEMAAT KEHKEHKEH

Anonymous said...

Dari Utara
Tetapkan penderian GAP.....
Berkata benar walaupun sakit...

vulcan933 said...

dia rasa dia ta boleh menang,thats way dia mahu settle.ini spesis manusia arrogant dan tdk layak diberi muka.

Oleh Ajey Suggeh. said...

Tahniah Para Blogger dan GAP..Pendirian mesti utuh dan teguh..Tegas jangan mudah menyerah,,,aku sokong..
adakah kita tidak INTELEKTUAL...
Sebenarnya SAPU Din tu..akan sapu semuanya..hi..hi..kanan kiri di sapu..

anu war said...

SAIFUDIN...KLU KO SOKONG SGT PR BLAH JELAH ....MANGKUK AYUN BETUL LA MAMAT NI

Ular Menyusur Akar said...

Tapi GAP, mesti nak ada wakil yang meninjau. Kalau tak, macam mana nak tahu pergerakkan musuh. Hantar GT lah. Dengar khabar GT akan pergi. Kesian kalau dia pulak kena balun dengan blogger lain kelak. Kena cover dia.

manbp said...

hah..saifudin
ko jangan main2 ngan bloger...
silap hari bulan kena bogel..
tamat riwayat politik ko..

Anonymous said...

TERUSKAN USAHA BLOGGER2 SEKALIAN!

Anonymous said...

Salam GAP,

mmmm dah goyang tu. tu yang nak jumpa gap, papa, parpu dan kawan2. bagus gap...jgn duk layan nak jumpa2. kami kan org tak intelek..mana bleh bincang dgn orang intelek macam kau saipudin..tak masuk line. kau kan bijak macam anwar lulusan skolah MCKK..tak layak kami nak bincang2 dgn kau yg sgt intelek tu.

gap and all bloggers keep balun...dun step back...moving forward...balun terus...jgn gentar.
sampai longlai..