Friday, March 18, 2011

SARAWAK BERSATU : KAMI AKAN PERTAHANKAN KERAJAAN PEHIN SERI ! (BAHAGIAN 3)

 tunggu pendedahan kami.

terlalu banyak fitnah yang sedang berlegar di sarawak. fakta bersiri akan kami dedahkan dengan harapan rakyat malaysia dapat membezakan antara fakta dan pembohongan.

esok berkemungkinan ada pengumuman. bubar DUN sarawak dan kemudiannya pilihanraya negeri.

kami akan pastikan pakatan mati selepas pilihanraya sarawak !

NGAP SAYOT !

6 comments:

Anonymous said...

You must be joking........ailes

Anonymous said...

teruskan usaha mempertahan pemimpin yang rasuah....itu lah perjuangan demi agama, bangsa & negara yang kau maksudkan....MALULAH SIKIT BRO...SUDAH-SUDAH LAH...TANYA DIRI SENDIRI SIAPA YG JUAL AGAMA UTK CARI MAKAN....

Anonymous said...

Macam mana pemimpin tua Sarawak yang berumur 76 tahun ini hendak dipercayai, dia sudah terikat dengan sipelacur dari Syria yang merebut harta orang Sarawak, sudah lambat hendak di perjuangkan. Ketua pemimpin kotor..! Berkahwin dengan perempuan ala Nicole Smith Amerika yang mempunyai kekasih muda disebalik laki tunya..!

Anonymous said...

Sudah tiba masanya bagi korang yg hardcore Umno & BN utk paham 1 perkara....KAMI mahukan PERUBAHAN...BUKANnya ANWAR....ramai lagi pemimpin PR yg lebih baik dari anwar....paksi kami adalah PERUBAHAN, ISLAM & Keadilan....bukannya ANWAR semata-mata la mangkuk!!

Anonymous said...

anon 11.06
ramai pemimpin yang nampak lebih baik dalam PAS dah dibeli oleh puak erdogan PAS.....bagi satu nama pemimpin yang terbaik di kalangan PAS sila namakan pemimpin dalam Pakatan Rakyat...yang pasti semua haprak.....F**K u

Anonymous said...

GADUH la korang sesama sendiri..biar depa kat luar sana bertepuk tangan melihat kalian...