Sunday, March 27, 2011

SUDAH-SUDAHLAH WAN AZIZAH.



 sudah 12 tahun pkr ini hidup atas kegiatan pow duit rakyat.

kutipan dana itu dana ini dikumpul kononnya untuk membantu perjuangan parti. pada era reformasi, joseph estrada telah menyerahkan bantuan dana kepada nurul izah . nak sebut bantuan dana yang masuk terus ke kantung mereka ada banyak lagi.
kantung ceramah,kantung gala,kantung aniversary,kantung isu ini isu itu,kantung anti ISA,kantung black 14 dan segala mala kantung telah mereka kutip...tapi sampai sekarang takde audited.

nak bercakap pasal telus wahai wan azizah ?

bijak mereka sekeluarga menggunakan kebodohan penyokong pakatan untuk kumpul duit. yang jadi mangsa tukang penderma tak lain orang pas,pkr dan dap.

wan azizah makin hidup senang lenang. pasal duit ni takde audited. dah 12tahun kerja ahlong ni mereka lakukan.

modalnya tak lain.
abang anwar dizalimi.
papa dizalimi.

anwar senang lenang buang air mani, penyokong dorang terus diperbodohkan selama 12 tahun lagi.

17 comments:

Anonymous said...

aku rasa dah tiba masanya rakyat negara ini, terutama yang beragama Islam dan Melayu desak kerajaan dan Raja2 Melayu supaya Anwar, bini dia dan anak dia si Nurul tu diISAkan. Dan PKR diHARAMKAN.. Parti itu cuma parti untuk orang2 yang dekat dgn anwar bukan parti untuk rakyat Malaysia...

Anonymous said...

yea laaa.....asal ada ceramah mesti ade derma....banyak pulak duit org malaysia derma kat politik...

dzimba said...

haa haa baik punya bro.

Anonymous said...

Yang heran tu kita ingatkan big boss PAS PISS PUSS yang serban besar besar belaka tu susahlah nak kena kelentong..KENA JUGA dengan Anwar sekeluarga ni.

DAP DIPP DUPP pun sama jugak, semua big boss Lawyer lawyer belaka tapi kena belit juga dengan Anwar sekeluarga. Bangang juga loyar buruk.

Yang untungnya Anwar Ibrahim sekeluarga juga..menyalak sana sini, tak buat apa untuk rakyat dan negara tapi KANTUNG mereka penuh memanjang.

DS Najib naik turun kapal terbang cari pelabur, kerja kuat fikit terbaik untuk rakyat dan negara pulak yang jadi musuh PAS PUSS PISS dan DAP DIP DUPP. Kalau negara makmur Pembangkang pun untung juga. Tak payah keluar peluh cari project untuk memakmurkan rakyat, tumpang sekaki je dari hari BN.

Tapi sokong Anwar dapat apa? Dapat bala dan dosa je..tak habis habis.

Anonymous said...

ade satu kisah di klang.di mane seorang guru silat yang bernama baharudin telah dituduh merogol gadis bawah umur.dan itu bukan lah pekara pertama yang dilakukan guru silat tersebut.sebelum die kantoi merogol budak bawah umur tu.dah byk kali die buat dgn orang lain.cume dgn budak bawah umur tu die tk bernasib baik.tapi ape yang aku heran kan.bini die tetap bersama2 dengan die.walaupun aku di faham kan ade orang yang merakam perbuatan terkutuk tu.tapi bini die tetap setia bersama die.same jugak macam wan azizah ni...ade kah wan azizah dan bini guru silat ni telah disihir olah suami mereka..atau pun ketaatan kepada suami mengatasi segalanya...hanya ALLAH yang maha mengetahui...

faiz-taiping said...

hancur... hancur...
hancur PKR
hancur... hancur...
hancur PR

Dot said...

sudah sudahla jijah...
nko bg anak2 ko makan duit derma orng ramai tu elok ka sedangkan ko tak pernah susah sikitpun. yg susah mrk yg ko tipu dari dulu sampai hari ini:

laki ko kena racun arsenik!
laki ko kena suntik dgn hiv!
laki ko kena seksa sampai nak patah tengkok!
laki ko kena seksa nak patah pinggang!

semua tu ko auta sj... sapa2 tak percaya tengok kat u-tube betapa bahagianya nwar dlm penjara!
bila family dtg ziarah, siap boleh dukung nanak lagi! masa ke mahkamah kena papah2! biula balik ke bilik penjara siap pusing2 lagi tunjuk tarak apapa ye! tarak apapa, ye!

sekarang lako ko siap tunjukkan pada ko sendiri, betapa sihatnya pinggang dia!!! har har har!!

man on da street said...

How much sympathy do you expect fom the Malaysian public dear cik wan azizah? Collecting donations to fill up your coffers in preparations to supplements your income before that husband of yours spending his time in sungei buloh resort? What a cheap skate of a family. Living on donations while at the present moments you guys, you , your husband, your family members are flaunting the wealth that you've got illicitly? Ain't that pathetic? Cukup cukup lah meminta derma sana sini, apa kekayaan yang ada cuba lah curah kan kepada perjuangan yang tulin , itu pun kut tulin!Ni tidak, duduk rumah berjuta, pergi berjalan luar negara macam tycoon, hidup gaya sekeluarga macam jutawan , tapi untuk berjuang meminta sedekah untuk menjadi pemimpin, It just does'nt compute! Macam keluarga Marcos kat Philipine,Penuh kekayaan mintak rakyat sokon! tu sebab dulu gi kat Philipine minta sedekah kat sana,Estrada pun tumbang walau pun beliau sebelum menjadi ahli politik memang beliau seorang pelakon yang handal, tetapi akhir nya rakyat Philipine tahu juga beliau berlakon pabila jadi presiden. Cuba bentang kan dan audit dari dulu sampai sekarang berapa kah duit mintak sedekah yang di terima olih anda, nurul, dan anwar. Dari mana datang nya duit dengan kehidupan semewah ni cik wan , sumbang lah kepada perjuangan , macam orang orang bawahan anda, asyik ayik nak mintak sedekah!

komen hebat! ! said...

SS pun setuju teori bro. Diceritakan bahawa Eskay pernah merawat Anwar bertahun-tahun,sahabat lama DS Anuar sejak 1996 dan pernah merawat Anwar bertahun-tahun.

Dikhabarkan juga sebelum kejadian zina tersebut Eskay ada bersama DS Anuar malah tinggal bersebelahan dengan bilik DS Anuar. Maknanya Eskay sememangnya tahu rancangan DS Anuar untuk berzina dengan pelacur Cina tersebut.

Eskay juga diceritakan mempunyai ekses bagi menghubungi bapak ayam di hotel tersebut. Buktinya beliau mampu mendapatkan semula jam tangan Omega milik DS Anuar.

Persoalannya, ribut tidak, guruhpun tidak kenapa Eskay tiba-tiba mahu berpaling tadah dengan DS Anuar dek disebabkan beliau terjumpa kamera perakam tersebut dibilik DS Anuar? termasuk jugalah di biliknya.

Sungguh pelik dan ajaib jika Eskay yang tahu segala gerak geri DS Anuar tiba-tiba mahu membelot hanya disebabkan adanya rakaman video daripada kamera tersembunyi berkenaan?

Memang tidak logik langsung. Sebagai sahabat baik, perkara penting yang beliau (Eskay) dan DS Anuar perlu lakukan ialah mencari tuan punya hotel atau bapa ayam tersebut dan bukannya mencari pengaruh RTC seterusnya mendedahkan kepada media seperti yang dilaporkan.

Kalau ini berlaku, ini kerja bodoh Eskay dan DS Anuar menghebahkan cerita mereka kepada umum kerana sesiapapun termasuk pelacur serta tuan punya hotel berkenaan tidak menghebahkan cerita ini kecualilah Eskay.

Jadi kata-kata Eskay semasa sidang media bahawa tujuan sebenar pendedahan video seks DS Anuar ini semata-mata ingin menegak kebenaran ternyata agak kelabu atau kabur.

Sebagai rakan karib, apa yang dirancang di antara beliau dengan DS Anuar dalam masa lebih kurang sebulan dari tarikh kejadian rakaman video seks, itu yang perlu
kita perhalusi...

Tak tak manalah tahu ada dua watak dan ada dua video seks yang berbeza di dalam drama politik bersiri ini?...klunya, ada dua perut yang berbeza...ada dua muka yang sama...ada dua bilik yang berdekatan....satu video seks original ditunjukkan kepada media, satu video seks palsu ditunjukkan kepada polis.

Ini boleh berlaku…patutlah PAPA GOMO kata 100% betul…….yang tak betulnya, yang lagi satu….kalau tak percaya cuba tanya kepada mereka yang tengok tapi kata tak betul….

Ini cuma andaian dan teori saya.

Salam semua.

28 March 2011 00:06


http://musramrakunman.blogspot.com/

Anonymous said...

anwar pergi minta duit kat tokeh tokeh koporat 1 malaysia..yg juga sokong najib..

Anonymous said...

Bro GAP, tolong cari info Estrada kawan baik Anwar dan sering dia bertandang ke kota CEBU di Philipine yang terkenal dengan banyak gay dan cewek Filipine yg cun cun kacukan Sepanyol.... Kenapa dia sering ke sana ? , buat apa dia ke sana ?... Estrada terkenal dengan kaki perempuan dan aktor filem popular sebelum dia jadi presiden satu penggal yg di tendang rakyat nya. Bayangkan sebagai Presiden dia kenakan levi 10% kepada setiap pekebun kelapa konon nya seperti Sales Tax yg mana duit itu di kapur...Negara Malaysia jangan jadi seperti Filipine negara hancur kerana mereke selalu lantik Presiden menggunakan emosi.... Rakyat Malaysia harus hati hati dengan Buku Jingga seperti mana pekebun kelapa di Filipin yg semua nya hancuuur..akibat kawan baik si Anwar... Tolong korek Bro GAP...banyak yg tersembunyi.

Anonymous said...

Bro GAP, tolong cari info Estrada kawan baik Anwar dan sering dia bertandang ke kota CEBU di Philipine yang terkenal dengan banyak gay dan cewek Filipine yg cun cun kacukan Sepanyol.... Kenapa dia sering ke sana ? , buat apa dia ke sana ?... Estrada terkenal dengan kaki perempuan dan aktor filem popular sebelum dia jadi presiden satu penggal yg di tendang rakyat nya. Bayangkan sebagai Presiden dia kenakan levi 10% kepada setiap pekebun kelapa konon nya seperti Sales Tax yg mana duit itu di kapur...Negara Malaysia jangan jadi seperti Filipine negara hancur kerana mereke selalu lantik Presiden menggunakan emosi.... Rakyat Malaysia harus hati hati dengan Buku Jingga seperti mana pekebun kelapa di Filipin yg semua nya hancuuur..akibat kawan baik si Anwar... Tolong korek Bro GAP...banyak yg tersembunyi.

Anonymous said...

'Persoalannya, ribut tidak, guruhpun tidak kenapa Eskay tiba-tiba mahu berpaling tadah dengan DS Anuar dek disebabkan beliau terjumpa kamera perakam tersebut dibilik DS Anuar? termasuk jugalah di biliknya.'

Ape lak tak logik nyer..bila terjumpa perakam tu di mula takut ler..projek sexdepa tu mesti ada kat tangan orang..tentu ada yang lain2 dah terisimpan kat orang. Parah! kalau ia jadi bahan ugutan dsb. Sebelum masalah besar, dia jadi baik dahulu dari terlambat dan dia boleh lah juga terselamat dari keadaaan nuar yang makin nak ko tu... orang niaga otaknya gitu

Anonymous said...

eh? donation lagi? gunakan la duit korang yg byk tu..takkan nak guna duit rakyat pulak.
rakyat pun 2x5, baik sedekah duit tu kat anak yatim atau fakir miskin..guna utk beli susu anak pun ok gak..

Anonymous said...

anwar ibrahim, pemecah bangsa Melayu. sama la nik aziz serban haram jadah.

kesian la rakyat2 bawahan yg dah kena brainwash. celako celako celako

Anonymous said...

pkr dah miskin , pasal tu terpaksa buat perangai kat pembangkang walaupun dah pegang kerajaan selangor

Anonymous said...

Salam bro,kebanyakan penyokong PKR tidak mengetahui akan apa yg tersurat & tersirat oleh kedua pemimpin ni...salah satu sbbnya DSAI amat pandai menjalankan dakyah sonsang politiknya dengan pidato yang bersahaja ditambah dengan isu-isu sedikit kelemahan di pihak BN dan terus di terima bulat2 tanpa di sangah oleh penyokong2 yg terdiri dari pelbagaigolongan yg tidak membuat rujukan kesahihan sesuatu isu.Mereka tidak memikirkan implikasi buruk baiknya sehingga sanggup di kudakan PKR DAP PAS walau pun ada diantara mereka yang bijak pandai walaupun terpaksa menderma...