Saturday, April 2, 2011

KAH KAH KAH. DENGAN KOMIK PUN KALID GEREJA GELABAH !

 kalid gereja gelabah berok di shah alam.nak tau pasal apa ? pasal sejak dua menjak ni umno bahagian shah alam dah makin galak buat ceramah. ribuan rakyat shah alam hadir.tu pasallah kalid gerja penasaran, macam beruk kena belacan.

dek kerana sudah goyang, kalid gereja terpaksa cari modal politik. isu komik raja lawak yang memaparkan karikatur kartun anwar dijadikan bahan politik.kata kalid komik ni dijumpai di seksyen 23, kat sebuah kilang percetakan . 

kat sini kalid kantoi, dia nak main game propaganda. kalau dah jumpa kat kilang percetakan, apa kejadahnya dia tuduh umno shah alam yang buat.

kalid kata umno shah alam dalang penyebaran komik ini.

kah kah kah. dengan komik pun kalid gelabah !

rileks la bro. kerajaan selangor baru luluskan enakmen kebebasan bersuara dalam media, takkan baru kena dengan komik kalid gelabah.

bukankah ini pengkayaan karya demokrasi yang selalu dilaungkan pakatan ?

tidakkah kelakuan kalid gereja menolak karya ini dianggap melanggar hak asasi ?

alahai kalid. komik ini sekadar satira politikus sahaja. kenapa begitu sensitif dengan bahan humor ni. silap haribulan, pakatan yang buat lepas tu tuduh umno jadi dalang. macam biasa,typical punya pakatan. dorang berak cair pun kata umno yang salah !

si biol kalid, lagi banyak dia cakap lagi terserlah kurang cerdiknya dalam berpolitik. udah-udahle kalid, baik carik seat lain la orang shah alam dah tak sabor humbankan ko kat longkang masa pru ke 13 nanti. ?!

8 comments:

Anonymous said...

luluskan enakmen kebebasan bersuara dalam media.. tapi dengan komik pon kecoh. kahkahkah.

bodoh punya pas

Unknown said...

Dari apa yg saya dgr pula, edaran komik aksi Anwar ni gara2 perpecahan dalaman PKR sendiri. Tapi biasalah, benda x elok sume salah org, Pakatan Haprak mana pernah mengaku dia ada kesilapan.

http://apakecoh2.blogspot.com/

adf55650 said...

Komok Zunar tu die tak marah pun....

Anonymous said...

aku bersumpah pada PRU 13 nanti, aku akan tumbangkan wakil rakyat PAS shah alam ni...tengok lah. (undi)

Anonymous said...

Taubatlah puak PAS tegar, kalau kebenaran telah ditunjukkan oleh Allah swt, adakah anda akan menuduh Allah juga berkonspirasi terhadap Anwar??

Anonymous said...

mengkome boleh cakap apa pun..yg undi
rakyat..

Anonymous said...

gila

INDAHBLOG said...

Allah maha mengtahui segala yang terang dan yang tersembunyi. Oleh itu sisi Allah yang benar tetap benar dan yang salah itu tetap. Allah akan melaknat orang2 yang membuat dosa dan yang sesuai bagi mereka adalah neraka..