Wednesday, April 27, 2011

TERKINI :VIDEO SEKS ANWAR PART 2 SUDAH ADA !







 Anwar dah arahkan balacinya untuk buang video tersebut.
tapi jangan risau, kami dah simpan dan akan upload semula video tersebut.
taktik buang video ni dah kami tahu.
buat sementara itu, perhatikan kronologi print screen dari video tersebut.VIDEO INI BOLEH DIKONGSI PUNYA MAAA...KASI DOWNLOAD VIDEO NI. HILANG KITA MASUK LAGI !

52 comments:

Anonymous said...

upload! x mau org gila senget jd kepala negara!

GAP KEMBALI said...

http://www.vimeo.com/22937028

GAP KEMBALI said...

tolong aku uploadkan video ni..lepas upload email kat aku.

gap kembali@yahoo.com

samadlelong said...

GERAK PERLAHAN DARI 00:39 HINGGA 00:40 ANDA AKAN NAMPAK BELALAI HARAM JADAH AL JUBURI BESAR DAN PANJANG BETOI///////

Anonymous said...

selalunya saiz normal orang berumur 60 tahun berapa? takat mana pnjngnya?

Anonymous said...

Astaghafilullah....selama ni tak brape nak percaya yg perkara ni dilakukan oleh DSAI tp bila dah tgk video bogel ni, hilang rasa hormat. JIJIK....bertaubatlah DSAI, rumah kata pergi kubur kata mari. Jangan tak sempat taubat dah le.

Anonymous said...

ekekekekekeke...... papa nurull ... mmg kompom anugerah tuhan....

ekekekekekekekekekekekekekekekekekkekekekekekekekekke........

Anonymous said...

bukan dia lor...nampak bezanya...

Anonymous said...

Si penzina hanya melakukan satu dosa iaitu berzina. Tapi kamu telah melakukan tiga dosa. Pertama menceroboh privasi orang, kedua kamu mengumpat dan ketiga kamu telah mengaibkan orang.Dosa kamu lebih besar dari berzina.

Naz Roll said...

cube terangkan knape rambut anwar dlm ni laen?? pelik, 21hb rambut perapat tepi, 22hb g mahkamah rambut lebat tepi.. magik ka?

http://milosuam.blogspot.com/2011/04/video-seks-anwar-ibrahim-bahagian-kedua.html

GAP KAKI FITNAH...

Anonymous said...

kawan2, sudah2lah hina anwar... dia dah pun bogel dan dilihat oleh dunia... cukup2lah, ya... mintak2 dia taubat secepat mungkin. aku kesian kat wan azizah dan anak2 mereka... mereka sekeluarga tentu malu tak terhingga... cuma wan azizah tak nak berterus terang.... wan azizah takut kat suaminya... kalau kita lihat betul2 mata anwar, GARANG TAU! kesihankan lah mereka, ya kawan2... soal dia nak busukkan DS Najib, Rosmah, Umno, BN itu soal politik.. soal kita hina Anwar lebih2 sangat, tak elok... Anwar, taubatlah cepat dan mintak maaf banyak2 pada rakyat malaysia kerana kau memang dah bohong, tipu dan manipulat rakyat semua selama ini...

Webmaster said...

SAH ...anuar altantuya dalam video klip nii ...

.

Naz Roll said...

jelaska la GAP.. Takowt kaa??

Anonymous said...

tak cukup tu nazz ...... utk ko membela anwar kesayangan ko tuuu....

kesiann ....kat ko nazz....

tu laaa lain kali kalau nak sokong sesorg kene berpada2....

Anonymous said...

lazir:

Part 3 tak de kee ???

Anonymous said...

video ke2=bukan anwar..hnya ada sdikit kesamaan sahaja..tp bukan anwar..

Anonymous said...

nak sokong guna otak bukan guna pala lutut. org macam ni yg siang baca khutbah, malam memuki, pagi menjubo yg bdak bahalol naz nak sokong jadi PM. boddo punya bdak, dah la boddo otak udang pulak. celanat punya nuar satu malaya dia tipu.

Anonymous said...

TAPI BETUI LAAA.......
MUKA DIA ADA LAIN SIKIT...
TEMBAM SEMACAM AJA...
PENING AKU...
PENING

110100100101 said...

salam bro. Wa dh cilok lu punya feed, harap lu cilok wa punya feed. Peace..

Naz Roll said...

GAP sdiri xmo jawab ke?

karim said...

Dey naz roll,

Itu gambar dalam gelap pakai infra red.Memanglah tak sharp betul.Sebab tu kau tengok rambut dia kejap macam nipis kejap macam tebal pulak,janggut kejap macam ada kejap macam tak ada.

Lepas tu gambar infra red hitam putih tu kau pura2 bandingkan dengan gambar kamera dslr yg macam kau selalu main tu pulak.

vulcan933 said...

hahahahahaaa...mcm mana mahu jadi pm?pm PKR, DAP, PAS,hhahahahaa...layak muka pelanggan pelacur.besar betul tu.jijah saja yg boleh tahan..

Anonymous said...

memang betul anugerah tuhan.. panjang dan besar.. he heeeeee.

Anonymous said...

memang betul anugerah tuhan.. panjang dan besar.. he heeeeee.

Anonymous said...

nanti gap jawab la nazrooll. sebelum tu, meh aku tolong jawabkan.

Gambar infra red ambil dalam gelap memang macam tu.Bahagian yg gelap akan nampak cerah,ikut pencahayaan dia jugaklah,sebab itu akan nampak berubah2.Kejap macam ada janggut kejap macam tak ada,kejap nampak rambut nipis kejap nampak tebal sebab hitam.Bergantung kepada pencahayaan.Jangan bandingkan dengan gambar hitam putih biasa.

Anonymous said...

kerje kome ne dok edar video lucaa kaa ... kaakkaaka

bolee ccayaa ko citer video tuuu ... actor perut buncccccccccciiiiiit tuuuu........

Anonymous said...

apa nak kata lagi,masih tak percaya lagi ke?Janganlah nak berdalih lagi tapi dalam hati kecil mengatakan ,aku telah tersilap menyokong dia.ya allah ampunkan aku.......

Anonymous said...

SON OF PISTOL...tu kata AR TOMPEL dalam keluarga 69..

nak percaya atau tidak.. pura2 tak percaya atau tidak..THAT NOT MY PROBLEM!!

kalau tak betul syukur biar bala/laknat tertimpa pada mereka yg kejam..TAPI kalau betul mcm mana??

Brader anuwar boleh tipu manusia tapi boleh tipu ALLAH SWT??

Lim Kit Siang/Karpal Singh/peguam2 kafir/tian chua/dll mereka tak tahu syahdah atau beristifar..

Pak nik?? tinggi mana makamnya kalau berhentam pasal dunia.. dia bukan bersyiar dan berdakwah tapi ber WAHHH...WAHHHH..pebenda!!

manusia paling lama hidup yg baru2 ini mati 120++, anwar skrg 60++ boleh lagi tu masa masih panjang.. kalau pak nik tak yah lah sbb karburator dah kondem malas nak kira.

Sepet DAP/ paria DAP+PKR mcm admire kat brader anuwar cam ne pusaka bapak dia boleh besar.. tak yah heranlah org melayu punya kebanyakannya memang besar2..

pi suruh nelayan tangkap ikan belacak..BERANI??? tapi potong dulu arr takut kulit pisang sememeh..he..

Anonymous said...

Otak GAP ni & geng … asyik cerita lucah & mencarut saja….. tak ada isu2 penting lain yang berkait dengan ‘negara’ @ ‘kemasyarakatan’ nak diketengahkan… menulis macam orang mabuk ,,, ketagih ‘kelucahan’ & ‘kesundalan’ ………… sebab tu jangan banyak sangat tengok/ edar bahan adegan seksi, lucah, tahyul atau mencarut… heheheheheheeeeeeeeee….. Gelinyeeeeeeeeeeee,… GAP niiiiii……….. keturunan sundal ke kamu niiiiiiiiiiiiiiiiii?!!

pemerhati said...

April 27, 2011 10:38 PM

woi anon bangang..
time dulu korang edar cd soi lek dari rumah..pastu cerita kat blog..tak ada pulak nak cakap macam ni..

apa bukan hal negaranya?? x masyarakat nya?? hal negara lah ni..takkan nak PM malaysia kaki sondol pulak?? klau dah PM kaki sondol apa nak jadi dgn rakyat nya nanti..

ni lah stok2 penyokong buta mata buta hati

Anonymous said...

dulu aib kan orang sekarang aib lu sudah sampai.....ini adalah jihad suci lebih mulia dari perjuangan PAS yang memperalatkan ugama insyallah ini satu jihad mulia

Anonymous said...

kalu bohjan ni tengok replay video dia korek jubo sendiri boleh stim kah kah kah ...!!!

Melayu Berwawasan said...

lidah bercabang inilah jadinya pecah belah sesama melayu..bersabar jer la

Anonymous said...

dulu tak percaya...sekarang percaya memang sah dia..

Anonymous said...

Naz Roll
baik punya posting ngan kamera DSLR ..
boleh citer sikit kontras antara gambar warna ngan hitam putih ?
cer citer .. cer citer

Anonymous said...

Video ni kurang jelas, satu2 nya tanda itu adalah A*w*r ialah 'face mark' dipipinya

Anonymous said...

http://www.youtube.com/watch?v=BGAjQVJ_anA&feature=player_embedded#at=693

Anonymous said...

BODOH...

VIDEO 1 XDA TIMING, VIDEO 2 ADA TIMING.. BODOH!

ADA LAGI RAKYAT MALAYSIA YANG BODOH, MACAM PENCACAI UMNO.. HAHAHA

amieiezam said...

hahahah...semuanya nak cari salah teknikal...ada timing la takdak timing la.....janggut tak jelas la.. panjang sangat la...

ada pulak yang kat tak baik aibkan orang...huhu aku masih ingat ceramah dan flyers pembangkang 1998 yang tun M layan vcd lucah dgn cucu... kalau yang baru nak masuk 20an atau 25tahun kebawah...komer diam kalau tak tahu apa-apa....

ini soal layak atau tidak anwar nak memimpin umat islam malaysia..pada aku tak layak sekupang habuk!!!!!!!

Anonymous said...

Aku rasa bukan anwar

Anonymous said...

aku pasti 200% itu Brader Anwar Bin Ibrahim (BABI).

matz said...

hahahaha..

memang anugerahbtuhan.. patut la tak leh nak akwal nafsu si BABI (Brader Anwar Bin Ibrahim) nih..

Anonymous said...

nampaknya ada pencacai aljubri yang panas hati dan mata apabila melihat manusia anugerah tuhan diorang benar2 wujud di dalam video ini..nasihat aku, sudah2 la wahai pencacai aljubri..balik la ke pangkal jalan..masih belum terlambat. video ini bukan untuk menghina si aljubri ini. tapi untuk membuka pintu hati da mata pencacai aljubri ini..kalau nak mengaibkan dosa..macam mana pulak berzina, menipu rakyat terutama pencacai aljubri, bersubahat, menfitnah? adakah lebih mulia dari org yang upload video ini? kesimpulannya, penyokong anwar semuanya BODOH & BAHLOL!

Anonymous said...

Pasal komen NazRoll tang rambut ANUwar yg pendek kemek...dan ada kata wajah ANUwar tu tembam la...tak sama dln video part 1... awat hang semua jadi kalut..? Biasalah bagi org yg baru lepas tibai ANU...darahnya naik ke kepala...bila dah lepas mandi wajib tentulah rambut basah...kemek... Itupun hang tak tau ka? Walau bagimanapun...selagi aku tak tengok bahagian 'tengah' babak video tu...aku tak yakin itu ANUwar...sebab hanya gaya 'ngok-ngek-ngok-ngek' dan stail aksi sahaja yg dapt mengesahkan itu adalah ANUwar....itupun setelah diperakui Wan Ajijah...

Spin1001 said...

Royal Commission of Inquiry... cepat... cepat... cepat... sebelum anwar jahanamkan lagi negara ini...

Naz Roll said...

1. Eskay kata hanya dia memiliki salinan tunggal video terbabit. Telah dia serahkan kepada polis. Tetapi kenapa rakaman video itu boleh tersebar keluar? Adakah pdrm sendiri yang sebarkan? Jika ya, adakan pdrm akan dakwa diri mereka sendiri sebab sebarkan rakaman lucah?


2. Eskay kata ia berlaku di hotel kuala lumpur pada awalnya. Kemudiannya di thailand. Kemudian di kuala lumpur balik tapi kali ini appartment. Jadi dimanakah lokasi yang betul? Jika polis berada di tempat yang benar, maka sila dedahkan lokasi sebenar tempat aksi itu dirakam.


3. Kenapa tidak dedahkan pemilik jam omega sedangkan itulah yang penyokong umno dan ahli parlimen kerajaan dok bising2 sebelum itu?


4. Kenapa polis tidak panggil pakar dari korea itu datang ke malaysia dan membuat statement secara terbuka di sini sambil menjelaskan secara terperinci kaedah yang digunapakai untuk mengesan bahawa video itu tulen? Whorr kejap. Kenapa korea? Kerana k-pop? Ataupun kerana rata2 rakyat malaysia percaya kepada korea kerana mereka mempunyai teknologi yang canggih maka kesempatan ini digunakan untuk mencipta satu lagi persepsi?


5. Polis banyak kali sebut bahawa video itu tulen. Ya. Jadi bilakah masa yang sesuai untuk polis memberikan fakta kepada kami bagaimanakah polis membuktikan bahawa video itu tulen? Saya tak percayakan cakap polis. Maaf. Arwah sarbani dan aminulrashid yang meninggal menjadi antara sebab kenapa kata2 polis adalah perkara yang sangat2 sukar untuk saya percaya buat masakini.


6. Kenapa dalam video pertama di upload dari thailand?Adakah ini untuk memadankan dengan cerita eskay bahawa dsai selalu ke thailand? Kenapa ada sarikata thailand untuk menutup masa di video pertama? Kenapa tiada bunyi malahan bunyi desiran angin pun takde. Kenapa?


7. Kenapa video kedua di upload dari indonesia pula? Kali neh tiada sarikata indonesia? Babak selepas mandi? Kenapa edarkan sedangkan ulama dan mufti sudah menegur perbuatan ini salah dan bercanggahan dengan islam. Tak faham bahasa atau tak faham islam?

8. Dalam video klip pertama dsai tidak mempunyai janggut. Tetapi ketika dsai pergi ke mahkamah keesokkan hari janggut dia tumbuh. Dalam video klip kedua ditunjukkan perut dsai yang boroi. Tetapi dalam gambar mahkamah dsai hari selepasnya menunjukkan bahawa perut dsai kurus. Adakah kamera cctv pandai buat kamera trick macam yang diperkatakan oleh kicdefella? Ini cctv live. Amek kamera handphone. Rakam diri kita sendiri. Sebagaimana beza pun kita dengan gambar asal ianya takan boleh menghilangkan janggut dan membuncitkan perut dengan sangat keterlaluan melainkan ia di edit terlebih dahulu sebelum di videokan. Jika berlaku editing sebelum itu, maka untuk apa? Untuk apa membuncitkan perut dsai dan menghilangkan janggut pula? Bukan kah ini akan menambahkan keraguan. Hujah kickdefella membuktikan bahawa orang yang sama boleh berubah2 jika berlaku proses mengedit. Sebab itu aku rasa aneh. Kenapa nak edit atau sunting apa2 bahagian dalam video ini pula kalau benar ia tulen? Itupun tak masuk lagi muka dsai yang hehehe.. korang tengoklah kat atas sendiri [rujuk gambar atas].


9. Eskay serah dna tadi. Lagi pelik. Kenapa dia serah dna pula kepada polis? Malahan dalam berita tv3 tadi dia cakap dia serahkan dna secara suci ahti dan sukarela menyerahkan dna kepada pihak polis dan sanggup memberikan kerjasama penuh. Aik. Kenapa dna lagi?


10. Last tapi inilah yang paling penting. Kenapa tidak umno dan kerajaan proceed dengan RCI? Bukan kah itu laungan umno dan kerajaan bahawa dsai perlu diadili bagi membuktikan mereka [umno] di pihak yang benar? Teruskan. Hari rabu sudah brlalu banyak kali. Nazri cakap kabinet nak bermesyuarat bagi menentukan wajar atau tidak RCI dibentuk bagi siasat kes ini. Cepat. Takan dah lupa kot. Proceed je RCI. Mari kita lihat siapa yang kena. Jangan main tarik tali. Jangan cakap belit2. Jangan serang dsai macam neh. Bentuk RCI segera.

Anonymous said...

naz naz panjangnye pembelaan ko ye, kalau betul aktor tu bukan anwar, buat apa melenting cam tu memang dia.

Anonymous said...

confirm si dia..tak boleh nafi lagi dah..
nyesal aku undi pkr pru12 lalu..

Naz Roll said...

melenting menentang penipuan dan fitnah...

sah GAP kaki fitnah.. jawab ar klu brani..

Tcheguavara said...

Tentang teknikaliti kejap janggut ade kejap perut nampak buncit....dah dijawab oleh pakar lensa kamera... jauh di older posts

Yang bab-bab mengapa pintu nampak melengkung,dan muka sembab le dll

Sudah diterangkan dengan terperinci oleh pakar-pakar fisheye lens..

Naz perlu tengok post-post lama...kau ni ketinggalan zaman le

Anonymous said...

CONFIRM SI NAZ ROLL NI TAK BACA POSTING2 SEBELUM NI..LEMAH IQ BETUL LA..

Anonymous said...

fuyoo..bkn main bangga lg pencacai2 UMporNO mengagung2kan video seks ni. best gila jd org melayu islam kt malaysia ni. video blue dh jd agenda pemabangunan negara. take beer!