Saturday, April 9, 2011

VIDEO SEKS : KRONOLOGI AKTIVITI SEKS DIDEDAHKAN ?!


benarkah ?

mengikut kronologi cerita, durasi video seks anwar ini berlaku selama lebih kurang 22 minit.

berikut adalah kronologi aksi-aksi video seks sepertimana yang telah digambarkan.

MINIT 1-2 ?
video


MINIT 3- 13 ?
dikabarkan pelbagai aksi kamasutra telah diimplementasi sepanjang rakaman video seks ini berlangsung. dikabarkan...? antara yang terhebat adalah aksi 'puluhan  peluru berpandu' yang dilancarkan dari darat ke udara ?!

 MINIT 13 ?

benarkah ?
berdasarkan maklumat anwar hanya dapat melangsungkan aktiviti seksnya  sekadar 10 minit sahaja . 

setelah 10 minit beraksi, mereka berhenti.

lihat pada lakaran foto yang telah dipaparkan.

KEDUDUKAN ?
anwar duduk dalam keadaan tahyat awal. kenapa anwar duduk dalam keadaan tahyat awal ?

TANGAN ?
dikabarkan tangan kanan anwar mencabut kondom yang telah selesai digunakan.manakala tangan kiri anwar memegang pangkal 'totey' nya.

NO 5 ?
perhatikan lokasi tanda bernombor 5. benarkah ianya kotak tisu yang digunakan untuk mengelap saki baki air mani dari 'totey' anwar ?

jadi kita difahamkan durasi rakaman video seks ini berlangsung selama lebih kurang 22 minit.

apa gambaran seterusnya rakaman video seks ini ? tunggu sambungannya  selepas ini .

61 comments:

paparem said...

nape korang bertambah bangang ....sian aku

Anonymous said...

Hina dan keji betul blog ni...

Kamu semua akan ditimpa malapetaka dan bala bencana oleh Allah Taala...

Kerana telah menjadi Polis dan Hakim yg tak bertauliah...

Berpada2lah membuat fitnah dan tohmahan ni...

Kamu semua tahu...ini semua adalah kerja kamu semua...

Dunia teknologi sekarang semakin canggih...tengok saja filem2 sekarang...apa yg tak boleh dicipta...

Tak kan itu pun nak diajar...

Polis pun tak ada integriti...belum apa2 dah kata tulin...

Apa nak jadi lah M'sia ni...

Kerana takutkan Anwar...satu M'sia kepoh...

Anonymous said...

Takde bro. Jgn risau. Awak semua tidak akan ditimpa bala siapa pun. Saya rasa awak semua akan dapat pahala besar. Sebab menulis cerita yg begitu lucu sekali, boleh buat saya ketawa dan meriahkan hari. Tksh. Takde bala semua. Yg kena bala, si Anu saja.

Anonymous said...

bodoh punye ulasan,melanggan pelacur adakah satu jenayah?

Anonymous said...

ya lah nape lebih2 sgt..
anon 12.40 apasal lak kata Polis tak ada intergriti, sebab dah siasat ketulinan video tu lah IGP sahkan ianya tulin...
bukan takut Nuar tp biar semua rakyat kenali siapa Nuar, jgn taksub dgn seseorang pemimpin yg pandai bersendiwara...sejak kes liwat pertamanya lagi Nuar dah memperbodohkan penyokong2nya...depan rakyat tagih simpati & berbagai2 tohmahan dilemparkan terhadap kerajaan..keracunan arsenik la, sakit pinggang lah, sakit leher lah..sedikit demi sedikit pembohongannya terbongkar...
Banggakah anda mempunyai seorang pemimpin yg mudah di tertawakan pihak lawan kerana keperibadiannya yg rendah tidak mampu mengawal nafsu syahwat sendiri ???
dan penulis blok ni pun agaknya dah terpengaruh dgn Nuar ke...artikal sex...he he he

Anonymous said...

kita tunggu dan lihat.

kpd pkr dan pas tolong selalu buat solat hajat agar segala kebenaran yg kamu cari itu timbul.

dan apabila kebenaran itu tidak memihak kepada kamu, Allah Maha Pengampun, masih ada masa untuk kamu bertaubat. tidak perlu malu kepada saudara UMNO kerana kita umat islam, manusia itu lemah.

baliklah ke pangkal jalan, jangan asyik kena tarik hidung kena kencing dengan manusia anugerah tuhan tersebut.

perlu ingat, walaupun di nobatkan sebagai manusia anugerah tuhan oleh Maha Presiden PKR, manusia tersebut tidak terlepas daripada membuat perkara2 hina dan jijik.

jangan salahkn org lain kerana perbuatan hina yg dibuat, maka agama bangsa dan negara menjadi mangsa.

rakyat menolak pembangkang sekarang. ingat! sekarang zaman DS Najib 1 Malaysia bukan lagi zaman dol sleepy.

ikhlaas said...

pAda pembangkang kami takut anwar ye..? kami sanggup mati jika anwar terus tawar tim perdana menteri pada DAP!! JIKA DIA TAK 'PROBLEM' DIA TAKAN OFER BENDA2 Gila?! LEE KUEN YEW BILA DAH DAPAT KUASA NO 1 .adakah org islam dapat jd perdana menteri.!? org palestin yg bijak bila dah dpat negeri JGN KO BG MUKA PADA YAHUDI LAGI... ORG islam xpernah belajar apa2 dari yahudi! Bodoh punya barua Dap! Trimalah bala tuhan ni... juai agama jual bangsa...hanya org terdesak saja snggup lakukan apa saja. hanya totok politik anwr dan pas bangang nak mampus...tak sedar diri..!

Anonymous said...

Betul Anon 12.40 Allah akan menjatuhkan bala kepada sesiapa yang salah sama2 kita berdoa pelaku video sex yang sebebenar2 nya ditimpa malapetaka.

Jangan cepat menuduh Polis tak ada integriti Woi ketulinan video bukan suka2 cakap ianya telah melaui proses SOP. Hina dan keji juga kita kalau dengan mudah menuduh Polis itu dan ini...takut nanti kita juga ditimpa malapetaka.

Apa2 pun dont worry be happy kalau itu bukan DSAI Allah akan senantiasa melindungi umatnya yang tidak berdosa dan melaknat siapa yang melakukannya.

The end is near Justice will surely prevail...Nobody is afraid of ANWAR kita hanya takut pada Allah yang mengetahui segalanya.

Anonymous said...

tak caye. tak caye.

selagi tak tunjuk video Anwar Juburi tengah mengongkek selagi tu rakyat tak caye.

Yang jelas Anwar peliwat sejati, isteri dan anak-beranak pembohong sejati.

LuthfiMY said...

gila
gersang aku tengok awek china doll tuh hakhakhak

Anonymous said...

kenapa salahkan poli...belum apa2 lagi geng Pgayr dah tuduh polis tadak integriti...
abis tu hangpa sebar kat org ramai kata video tu palsu takkah ia juga mendahului poli...

by tomtombak

Anonymous said...

Wah paparem dan Anonymus marah betul ya! terlampau taksub pada orang tu semua yang di buatnya betul, maklumlah insan yang di anugerahkan Allah. Seperti kata pandaian dalam star "Even the
Naked cant shame the Devil!" kalau kamu berdua tak faham basa inggeris sorrylah.
Kepada GAP, apa tunggu lagi. Edarkan salinan video tu diluar sana seperti kes Vijandran dan Choi So Lek. Tentu pembuat rakaman tu ada salinan lain. Tak kan bodoh sangat buat satu aje.

Anonymous said...

Kalau tak boleh di dedahkan semua dalam video itu apakata cuba buat "stills" atau "snapshot" babak tertentu postkan sebagai gambar dalam belbagai website sebanyak boleh.

Cara lain, pasarkan video ini di luar sana.Lebih ramai yang dapat menengok video ini lebih ramai akan tahu sebenarnya. Jangan khuatir pak2 lebai pas pun tak kan lepaskan peluang menuntut video ini. Tentu pembuat video ini ada menyimpan salinan tak kan sebodoh buat satu salinan aje!

Anonymous said...

GAP adalah babak segala iblis yg suka buat fitnah,moga ALLAH beri balasan yg setimpal dgn perbuatan yg terkutuk dan keji.kesian ank dan bini di babit hasil rezeki kotor dari bapak BERGELAR GAP IBLIS,insyaALLAH moga dipercepatkan bala menimpa pd BAPAK IBLIS INI.

Anonymous said...

Anon 12.40. Belajar lah menerima hakikat yang sebenarnya walau pun pahit. Allah Maha Mengetahui. Habis tu apa guna korang solat hajat 1 stadium minta ditunjukan kebenaran. Jangan lah menunjukkan kebodohan dan kemunafikan kamu. Suruh bersumpah x nak, masuk court asyik nk tangguh, minta dna x beri, minta tunjuk jam tangan terus melenting..fikir fikirkan lah

Anonymous said...

Anon 12:40

Siapa yg kepoh? Nkorang yg tak leh nak terema kenyataan....tipulah diri sendiri!

Bukti depan mata pun buleh bagi alasan teknikal...kahkahkah.

Fitnah apenyer? Jangan la memanjang menyalah kan orang...tu, hero pojaan nko tu yg asik mengaruk je...habis segala ah so diterkam, dilanyak.

Bila kena kat dia buleh pulak kata teknologi lah...itu lah, ini lah. Yg bab altantuya tu, hampeh takde bukti, laju je nkorang percaya.

Siapa yg takut kat anwar? Meluat ade le!

Anonymous said...

aeiiiiiiiiiiii..........
marah sangat kamu, nanti gua jual kamu 20sen satu baru tau..
kasi yang ori bro, baru kick meletop....

Anonymous said...

relaxlah bro anon 12.40....

biarkan siasatan sempurna...
hang dok melatah mcmlah hang yang buat benda tu...

kalaupun lu dibayar juta2 sekali pun,lu tak kan mampu menghentikan perkara yang jelas mungkar begini..

just tunggu dan lihat hasilnya...

kalau nak jadi alim dan warak,jangan baca atau amik tahu berita ni...lebih baik buat amal soleh dan jaga keluarga dan masyarakat anda sebaik mungkin...

Geochelone E. said...

Anon,

Tak payah nak bertazkirah kat sini. Simpan untuk diri sendiri.

Pejuang Islam said...

demi untuk KEADILAN untuk anwar, keluarganya, keselamatan negara tercinta dan tuntutan rakyat malaysia yang sangat2 mahukan kebenaran, maka AMAT2LAH diharapkan supaya kerajaan menubukan SURUHANJAYA DIRAJA bagi menyiasat skandal ini yang sangat memalukan.

Sebaiknya pakar2 luar negara turut dipanggil bagi ianya menjadi lebih kredibiliti.

Dan bagi kita umat Islam marilah kita solat hajat beramai2 mencari kebenaran berhubung isu ini. Marilah kita sama2 berdoa moga Allah menunjukkan kebenaran yang sebenar2nya.

Anonymous said...

jika benar dia yb membuat maksiat itu, tak rasa berdosa ke membela dia?

Anonymous said...

" Polis pun tak ada integriti... "
(kalau polis tak ada integriti... buat ape report polis)

kalau benda dah tulin, kenapa nak kata palsu pulak...

sebab jawapan pihak polis tidak ikut selera kita kan? pas tu nak caya pada sapa ?

Anonymous said...

Teruskan GAP. Balun sama dia. Kalau diaoranng buat tak keji. Kena batang hidung sendiri semua keji. Takut Anwar konon, memang takut, takut kena liwat.

Anonymous said...

cakap banyak tak mau, itu omega kasi tunjuk dulu ! itu omega jam tau! bukan tulur omega 3...

Anonymous said...

memang takutkan anuar. TAKUT DIA JADI PM. PM PALING KEJI. korang semasa fitnahkan mahathir, najib dan rosmah, tak takut dosa ya?
apa melayu pakatan boleh buat untuk menjaga kepentingan melayu?
lihat bagaimana cerita 13 mei 1969, ditulis semula dengan memburukka melayu dan askar melayu, tiba tiba menaikkan nama anuar dan khalid ibrahim sebagai hero baru.
korang yang masih muda tau dak kenapa melayu dan askar melayu marah pada ketika itu? haramkan saja buku itu yang ditulis oleh china totok yuang bodoh tak sedar diri

Anonymous said...

kami nak tengok baki video biar rakyat menilai sendiri...kepada aljuburi masa kau dah tamat

Anonymous said...

klu gitu suruh je Anwar saman dato T..., jgn biarkan ini berpanjangan setidak-tidaknya bersumpah dulu baru penyokong yakin beliau tak bersalah.... atau mungkin sheikh karpal tak bagi?

Anonymous said...

GAP dengan analisa yang agak detail ini sudah mengesahkan kau adalah agent UMNO. Takpayah nak berselindung lagi. Nie aku nak ingatkan lagi sekali lagi sebagai saudara seislam...BERTAUBATlah.

Nak DNA Anwar, aku rasa 1998 polis kata dah ade data, sampai kawan tu masuk penjara. Nie kata nak lagi? Pelik tapi benar..

Pelik pasal data pada DNA tak boleh diubah-ubah..

Benar...Kau nie memang agent UMNO.

TAHNIAH...Lobang kou dah pecah....

Bertaubatlah...penulis GAP...AMIN...

tiara said...

pada anon kat atas...yang takut sebenarnya anwar la! nak bagi dna, takut...nak bersumpah takut...dengan ummi lagi takut! udah-udah lah...

Anonymous said...

kajian mendapati bila seseorang berkedudukan seperti memakai seluar perut secara tak langsung akan kedepan dan nampak seakan buncit sedikit.

Anonymous said...

bagi aku blog ni satu blog yang paling aku puji,kerana telah banyak membantu rakyat malaysia mengetahui secara benar siapa yang kaki kelentong no.1 di malaysia..syabas pada pemilik blog teruskan perjuangan anda..kami akan sokang anda dari belakang...

Anonymous said...

PASsed Away

Aku pun benci Anwar
Tp tak perlu la sampai macam ni skali

Berpada-pada la apabila membenci

Anonymous said...

ckuplah tu fitnah2..rakyat dh muak..lgi bnyk fitnah lagi rakyat rase xleh prcya..,kta pn leh pkir nape bnyk sngt fitnah diarahkn kpd nya...mcm xlogik dh..

Anonymous said...

balun lg bro......

sebab dia nak sangat jadi pm.....dia kena buktikan dia tak buat.....dah bnyak dah problem dia ni......semua nak escape....aku tak kesah klu dia takde la bercita cita nak jadi pm.....

-anti jubur-

Anonymous said...

CUKUPLAH FITNAH, tetapi pihak PKR, PAS & DAPig BOLEH TERUS FITNAH kepada PIHAK PEMERINTAH. BILA TERKENA BATANG HIDUNG SENDIRI minta hentikan fitnah, SEMBAHAYAG HAJAT BANYAK2 agar ALLAH TUNJUK BUKTI FITNAH siapa yang BETUL

Anonymous said...

yakin 100000000000000000000000000
% DSAI ( anugerah tuhan )

aku je said...

Woi pencacai AnUwar..!! Cakap byk pun tak guna la....Pusing sana sini..sampai bab integriti polis la pulak..dah offside dol..Offside..

Hadoi.. Ni..yg depan mata ni settle kan dulu..

Jawab dulu soalan simple aku ni..

1. Mana jam Omega??
2. Kenapa AnUwar takut bermubahalah??
3. Kata ber'tweeter'. Kenapa dia tak bertweeter seperti yg dalam masa video 'tu'..??
4. Kenapa tak nak suruhanjaya diraja ditubuhkan?
5. Kenapa kak jijah jawab tergagap2 bab jam omega??
6. Sakit tulang belakang boleh exercise jaga perut?? Tak pelik ke??

Dah.. 6 soalan ni je. Simple kan?? Sila..sila.. jawab..

Anonymous said...

Kepada manusia-manusia yang menyuruh GAP bertaubat, ahli2 PAS dan PKR, bagaimana pula dengan si Anwar pujaan kamu tuh? Bila dia nak bertaubat?

Kamu kata dia warak. Tapi dia memperjuangkan pluralisme agama. Juak2 PAS kata kita patut dengar pada ulama'. Ulama' sendiri kata Anwar memperjuangkan pluralisme agama dan telah beri warning pada dia. Maka aku terima kata2 ulama' ini, dan aku mohon agar Allah laknat si Anwar dan penyokong2 dia.

Kamu ahli PAS konon perjuangkan Islam. Pegi mati kamu! Dengan menyokong Anwar lantas menyokong pluralisme, apa gunanya Rasulullah berjuang? Apa gunanya sahabat2 mati syahid menegakkan Islam?

Kamu ahli PAS kononnya perjuangkan Islam, tapi kamu gadai nama Allah dan Rasul semata-mata kamu taksub dengan manusia yang nyata menipu! Memang kamu bodoh sebab kamu tidak nampak yang patut bertaubat adalah kamu!

-Servant of God-

anti bohmau said...

setiap solat hajat diadakan adalah utk meminta petunjuk. selepas beberapa ketika, beberapa petunjuk berlaku namun orang2 yg telah meminta petunjuk2 itu tidak pula mahu menerimanya krn menganggap itu bukan petunjuk yg mrk mahu sedangkan Allah telah memberinya!
sudah berapa kali solat hajat diadakan selepas nwar di buang dari kabinet? Tun pun minta rakyat buat solat hajat masing2 jika ragu2 dgn tindakan Tun. tetapi ramai yg memilih demonstrasi jalanan mengikut hasutan syaitan. selepas itu apa yg Allah SWT tunjukkan kepada kita semua rakyat malaysia?
sudah berapa kali solat hajat diadakan semasa nwar dibicarakan pertama kali dulu? semua yg bersolat hajat memohon Allah tunjukkan kebenaran.
namun aku pernah dengar doa seorang manusia ni masa dlm kecoh2 kata nwar disuntik hiv, diracun, katanya "Ya Allah! jika benar anwar disuntik hiv, diberi racun arsenik, Engkau ambillah nyawanya dgn segera agar dia tidak tersiksa!" keh! keh! Allah SWT tunjukkan dah sampai hari ni sihat walafiat, malah aktivitipun tak tersekat2....
semasa nwar dlm penjara, selain demonstrasi jalanan, pensimpati2 nwar juga kerap adakan solat2 hajat dimerata pelosok negara. apa yg Allah SWT tunjukkan selepas itu? seorang demi seorang rakan2 rapatnya meninggalkan dia setelah menyedari lakonan hebatnya berpura2 sakit!
selepas diberi passportnya (pm lemah mana masa ni?) & dibebaskan krn kononnya dia sakit. ladi sekali ramai yg buat solat hajat minta dia selamat menjalani pembedahan pinggang di munich, konon! tapi Allah SWT Maha Kaya. orang2 pkr sendiri bagitahu nwar tidak menjalani apa2 pembedahan tp pergi makan angin & berjumpa bapa angkatnya di sana. gambar2nya menjadi bukti.
gedebuk gedebak gedebuk gedebak, pembantu peribadi @ pembancuh kopi buat laporan polis kena anu dgn anunya nwar plak! nwar lari ke kedutaan turki, kononnya ada orang nak bunuh dia! pensimpati2nya sekali lagi pakat2 buat solat hajat. apa yg Allah SWT tunjukkan?
dia enggan mengaku & kes ini terus dibawa perkara ke mahkamah. sampai hari ni, lebih 50kali tertangguh...mcm2 alasan dia beri utk elakkan hukuman. sumpah muhabalah taknak sedangkan orang yg dia tuduh fitnahkan dia sudahpun bersumpah diliwat. orang yg dia tuduh fitnahkan dia juga sudah ke Mekah bermunajat kpd Allah di depan Ka'abah!
tup tup Allah SWT tunjukkan pula dgn lahirnya kes terbaru ni. bukan dari orang yg dia tuduh tapi kawan lama , kwn baiknya sendiri!!.. kali ni ada video!!! mana nak sorok muka lagi? disebalik bini & anak2? kesian mrk yg tidak bersalah. errr...tp mrk juga berusaha bersungguh2 utk menegakkan benang basah!!.. 40kali kantoi daaaaa....
kita akan terus lihat petunjuk2 yg Allah SWT bagi selepas ini...Insyaallah

Anonymous said...

ADA SEORG KETUA BAHAGIAN UMNO SELANGOR KATA FITNAH VIDEO SEX ANWAR HANYA DI PERCAYAI OLEH MONYET2 UMNO SAJA...RAKYAT MALAYSIA KESELURUHAN NYA MENOLAK...TAMBAHAN ORG DIBELAKANG TARBIR VIDEO NI BEKAS KM MELAKA TAMBI CHIK YG PERNAH TERLIBAT ROGOL BUDAK BWH UMUR..BERCKP PULAK PSAL MORAL TU YG KELAKAR...

Anonymous said...

UMNO Sedang Hadapi Masalah, Kata Azalina.


Shah Alam: Umno sedang menghadapi masalah dengan orang Melayu menyebabkan mereka tidak menyokong parti itu,, kata bekas Ketua Puteri Umno Datuk Seri Azalina Othman Said. illustrasi thenutgraph

“Umno menghadapi masalah dalaman hingga orang benci kepada Umno.

“Banyak sabotaj dalam Umno,” katanya di majlis dengan Puteri Umno Selangor hari ini.

Beliau berkata, pegawai kerajan dari kementerian pengajian tinggi, jabatan pelajaran, pejabat tanah tidak sokong kerajaan.

“Kita ada masalah imej Melayu. Kes SPRM, kes video seks Anwar (Datuk Seri Anwar Ibrahim).

“Telah dimanipulasi hingga orang kata Umno yang buat.

“Dalam video seks orang kenal siapa Tan Sri Rahim (Thamby Chik),” tambahnya.

Azalina berkata, Umno juga menghadapi masalah dengan pengundi Melayu di bandar.

Katanya, profesional Melayu bandar tidak pedulikan Umno, sebaliknya mementingkan soal gaji dan keluarga mereka.

“Ada wakil rakyat kita (Melayu) yang orang menyampah, ada berjabat tangan tidak tengok muka,” katanya.-FMT

basic_2009 said...

hello bro ...


John Leslie adalah pelakon pornstar Hollywood yang terkenal !!!


tapi masih ramai nak tahu ...
ada tak batang dia setanding dengan konek siAnwar Aljuburi ni ?



jadi, sebab itu ramai dah TAK tahan lagi nak tengok sepenuhnya video seks siAnwar main dengan amoi pelacur tu ...



PAS + PKR + DAP = jahanammmmmm !!!!

Anonymous said...

Jangan2 penulis blogg ni dah kena toron di anuar kot itu sebab dia sokong semacam aje...tujuan GAP adalah untuk mendedah kan kemungkaran..bukan nak buat dosa..ingat kita semua ni jahil sangat ke? ingat hang aje nak syurga ngan Pok Nik????kalau setakat cakap aje tak ada bukti mana rakyat nak caya...bila dah tengok bnyak pulak songelnya...tak apa tunggu 19 minit punya sessi..DSAI ke bukan....

Anonymous said...

Orang Malaysia tak takutkan Anwar. Yang takut hanyalah pemimpin BN yang corrupted. Sepertinya kamu tahu akan kewujudan video ini sebelum ia jadi controversi dan sepertinya kamu telah menonton video ini versi penuh. Lebih baik kamu menggunakan kepandaian kamu ini untuk mendedahkan salah guna kuasa atau salah guna dana awam. Itukan lebih berfaedah.

Arif G said...

a'kum, harap dimaafkan jika ada terkasar bahasa,sekadar nak menegur sesama sedara, saya boleh dikatakan penyokong tegar UMNO, dari zaman arwah tok nenek saya sampai la saya skg, UMNO lah yg bertakhta dihati, dan saya jugak amat tak bersetuju kalau DSAI tu naik jadi PM, langkah mayat saya dulu, tapi dalam bab video nih, saya rasa cukup2 laa aibkan orang lain, biar la jahat mana dia pun, kita hanya manusia biasa aje, bukan tugas kita nak hukum menghukum org ni, samada btul atau tidak, tulen ke tak video tuh, betul ke org dalam video tuh DSAI,biarkan saja kepada yang maha mengetahui,berserah dan bertawakkal aje la kita,allah itu maha adil lagi bijaksana, wallahua'lam, a'kum

Anonymous said...

a'kum, harap dimaafkan jika ada terkasar bahasa,sekadar nak menegur sesama sedara, saya boleh dikatakan penyokong tegar UMNO, dari zaman arwah tok nenek saya sampai la saya skg, UMNO lah yg bertakhta dihati, dan saya jugak amat tak bersetuju kalau DSAI tu naik jadi PM, langkah mayat saya dulu, tapi dalam bab video nih, saya rasa cukup2 laa aibkan orang lain, biar la jahat mana dia pun, kita hanya manusia biasa aje, bukan tugas kita nak hukum menghukum org ni, samada btul atau tidak, tulen ke tak video tuh, betul ke org dalam video tuh DSAI,biarkan saja kepada yang maha mengetahui,berserah dan bertawakkal aje la kita,allah itu maha adil lagi bijaksana, wallahua'lam, a'kum

Anonymous said...

-Kenapa Anuar taknak bagi DNA,sumpah,tuduh suma org selain dia salah belaka?Nampak mcm org takut jer.....
-Kenapa masa fitnah Najib,Rais Yatim etc org Pas/PKR takyah tunggu bukti terus percaya?
-Kenapa masa MBSA rampas arak kat 7Eleven org2 PAS diam bila DAP bising?Dah jadi pondan ker?
-Anuar sibuk pasal pluralisme, kenapa lebai2 PAS tak bising?Yg bising ulamak2 luar PAS (Uthman ElMuhammady,Harussani etc)....Dah lupa hukum hakam ker pasal geng yg buat???
-Masa Mat Sabu kena tangkap khalwat dulu tak pula dia dibuang dari PAS, padahal dah terang2 dia kena cekup ngan bini org dlm satu bilik....Nak antar ubat konon.....Kena bebas pun pasal pendakwa salah letak no bilik....Tapi ingat Allah takan lupa no bilik tu.....

Jgn jadi hipokrit atau kalau munafik (ayat Anuar tu).....

Anonymous said...

penyokong pembangkang neh kalau bab nak berdoa minta diturunkan bala kat orang lain bukan main champion ehh...mcm2 gelaran korang bagi ehh...mcm2 fitnah korang bgi ehh...semua ni korang buat sebab nak bela anuWAR?bagi korang anuWAR tu tak boleh disentuh langsung?bagi korang anuWAR tu manusia mulia?korang tanam satu sifat dlm diri kamu yng anuWAR adalah manusia yng patut dipuja tnpa kamu sedari...bagi kamu yng sentiasa membela manusia brnama anuWAR ni kamu rasakan kamu juga tergolong dalam manusia yang mulia?baik?hebat?kamu rasa kamu lagi bagus dari orang lain kan...kononnya kamu berpendirian dan wahh bukan main ego lgi...cermin muka diri sendiri k

Anonymous said...

AKU TAK PERCAYA DALAM VIDEO TU ANUWAR..SEHINGGALAH AKU DAPAT TENGOK KESELURUHAN VIDEO TU (hehehe..reverse psikologi nak suruh kuarkan video tu..hehehehe)

Anonymous said...

aku nak bagi tau ya ko org kutuk bn kutuk al juburi wat pe kan kita cari kebenaran. kan polis tu ok kan bos ko org yg buat rpt polis dia tak rpt pd fbi dan cia sebab dia percaya kat polis.Cuma pengikut al juburi tak caya kat polis. TAPI CAM MANA YE............. MEMANG PENGIKUTNYA SENGAL. ALCAPOON

Anonymous said...

Harap jangan membuka aib Al Alamah Sahibis Samaah As Sheikh Yang Berhormat Dato Seri Sivaji Anu War Berahi Al Juburi Wal Pukii ..

Jam tangan Omega aku mana Jah !!!

kah kah kah

Anonymous said...

UNTUK BRO , BERUK DAN BARUAAA


FAKTA DAN FAKTUWAA DATOK ASKAY.

1. bahasa baku: SAYA DAN ANUWAR ADA DALAM VIDEO BERKENAAN.


2. bahasa cina: WA SAMA ALUWAAR ALE MASUK VILEO OOO

3. bahasa tamil:SAYA, ANUWAR VIDOE DALAM ADA DUDUKKKKKKKKKK..

4. bahasa indon:GUE SAMA BAPAK ANUWAR MEMBUTUHI DALAM VIDIO

5. bahasa haramjadah: KAU ORANG SEMUA MANUSIA KE BINATANG HAAAAA, TAK KAN FAHAM2, AKU KATA" AKU ADA BERSAMA ANUWAR DALAM VIDEO SEKS ITU". ADA FAHAMMMMM

KALAU TAK FAHAM, MEMANG SAH ADA LEMBU KAT DEPAN NIIIIIIIIIII

Anonymous said...

dia balun apa apa pun lepas mamat ni.lepas ni siapalah mangsa dia .kak jijah dah tggu kat atas katil tu. jom cepatlah bangggggggsat! haha

Anonymous said...

dunia politik anuar berakhir disini..pkr ditolak bulat2 di prn sarawak walaupun dorang dok cakap ni semua pasal nak ngundi.Pecayalah wahai kuncu2 anwar sitaik palat..amoi jijik pun nak tibai..pegi r london ke paris ke lagi ramai model2 cantik.omega mahal2 boleh beli walaupn bini yg hadiahkan...jam omega sebagai bukti utama...ada dlm simpanan konon pehgi daa.
x sabo nk tgok aksi jijik siboroi tu wlupn rasa bedosa.tp dosa sboroi tu lg maha dasat.kubur digali xkan kering air nya kalau gni perangai

subhanallah..

Anonymous said...

Yang kelakarnya kebanyakan puak2 taksub ni sibuk nak hentam org2 yg menunjukkan video ni tapi tak sibuk pula membenteras perkara jijik yg dilakukan oleh org yg kat dlm video tu....Ckp biar betul kawan,jgn pasal geng yg buat hukum allah ko pijak2 dan baling dlm tong sampah....Org munafik jer yg camtu....

Meluat said...

sbg belia negara kadang2 aku rasa nak menjerit, nak marah, nak maki hamun. Tak faham kenapa orang2 tua nak tunjuk teladan dan contoh bodoh dekat generasi muda???

berebut kuasa padahal sama2 bangsa. apa kehalnya????

kalau dah sayang sangat pangkat dan kuasa, bawak masuk kubur. apa terjamin ke akhirat korang esok dgn pangkat dan harta tu.

fitnah lah selagi ada..mati2 esok jawablah di padang masyar. yang berkomplot tu terimalah akibatnya sekali.

blog tak berilmiah dan nampak sangat kecetekan ilmunya.

Nok said...

Pengampu2 anuar yg mengatakan GAP bapak segala iblis tu dah kena toron dengan anuar.sebab tu depa marah sangat keh keh keh.....depa tak tu perangai anuar tu macam mana....pi lah tanya Ezam,Nalakarapan,Roslan, Ummi Hafida dan ramai lagi yg telah keluar dari PKR....ini dok baca harakah, malaysiakini letih le...
Laman GAP untuk menidakan perkara yg mungkar...bukan sokong dgn kepala lutuk,,tengok bincang tanya selidek dari sumber yg sahih... baru beri komen...dengar Anuar punya cakap kucing pun boleh tergelak...semua konspirasi...dia toron sana toron sini yang kena macam saiful tu nak mengadu kat mana...ada hampa tanya?kalau kena kat batang hidung adik hampa ke bini hampa ke toron di anuar baru tau langit tu tinggi rendahnya....sokong berfakta jgn sokong ikut kepala lutut....suruh sumpah laknat pun seribu dalih.....piiii dahhhhh penyokong Anuar...

Anonymous said...

Aku rasa masa ini lah yang sesuai untk bersihkan namanya,kalau Anu war tu betul la.Aku hairan dah pelik juga minta jam omega tak bagi minta DNA pun tak bagi.Klau lah benar Anu war tu betul buktikanlah dengan fakta yang soheh dan tulin bukan auta yang meleret-leret.Berani kerana benar takut kerana salah.

Anonymous said...

mmg 1malaysia..melayu main bersama sama cina..

Anonymous said...

minta kepada GAP agar membuang video kerana ini semua fitnah, kecuali ada 4 org saksi,minta GAP ingat pd firman Allah 191-al-Baqarah. FITNAH LEBIH BESAR DARI MEMBUNUH. ITTAQULLAH. AZAB YANG BESAR AKAN MENDATANG. tunggu keputusan mahkamah yang mengikut islam

Anonymous said...

anon April 30, 2011 2:19 AM
tahu plak nak mintak saksi..?
time najib kene fitnah pasal kes perempuan mongolia tu.ada saksi..?
cakap ada bukti..?kenape tak dedahkan..?jgn jadi manusia bingai.kene kat orang blah sane tahu nak guna ayat ALLAH.